مرورگر وب ChatGPT جایگزین Google – Tekrato شد

مرورگر وب ChatGPT جایگزین Google – Tekrato شد

مقاله ChatGPT، موتور جستجوی وب جایگزین گوگل، اولین بار در وب سایت بازیگرها: زندگی با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

رقابت بین Gemini AI و JPT Chat در حال تشدید است. تا پیش از این، گوگل و OpenAI برای ارائه محصولات بیشتر با یکدیگر رقابت می کردند، اما اکنون به نظر می رسد که سازنده چت ربات محبوب قصد دارد رو به رو شود. مرورگر وب ChatGPT جایگزین گوگل خواهد شد.اخیراً گزارش‌هایی منتشر شده است که OpenAI می‌خواهد وارد حوزه جدیدی شود: موتور جستجوی وب که سال‌ها گوگل بر آن تسلط داشت. به نظر می رسد گوگل باید برای حفظ موقعیت خود بجنگد، زیرا مرورگر وب ChatGPT قطعا روزگار سختی را سپری می کند.


بیشتر بخوانید:

تیم کوک: هوش مصنوعی اپل ویژگی هایی دارد که آن را از رقبای خود متمایز می کند


مرورگر وب ChatGPT به زودی

یکی از کاربران Reddit متوجه ایجاد یک گواهی SSL برای search.chatgpt.com دامنه شد. پیش از این، توییتی از یک میزبان پادکست هوش مصنوعی پیدا شد که به وضوح می گفت: “جستجوی (نقطه) ChatGPT (dot) com در 9 مه.” به نظر می رسد این به تاریخ انتشار احتمالی اشاره می کند، زیرا دامنه ذکر شده اکنون به جای ارسال خطای 404 یا دامنه، پیام مرموز “Not Found” را نمایش می دهد و باعث می شود خزنده وب ChatGPT بیشتر ظاهر شود.

اگرچه اطلاعات بیشتری در اختیار ما قرار نگرفته است، اما وجود این موتور جستجوی جدید دور از ذهن نیست. چند ماه پیش، The Information گزارش داد که OpenAI در حال توسعه یک محصول جستجوی وب است که بخشی از آن توسط Bing پشتیبانی می شود. اما به نظر می رسد اکنون به رقیب قوی تری نیاز است زیرا مایکروسافت، یکی از بزرگترین سرمایه گذاران OpenAI، نتوانسته است سلطه جستجوی گوگل را از طریق بینگ به چالش بکشد.

به هر حال، به نظر می رسد زمان زیادی تا 9 می باقی نمانده است، بهتر است منتظر بمانیم و ببینیم که مایکروسافت چه چیزی در ذهن دارد، اما هر چه که باشد، موتور جستجوی مبتنی بر OpenAI قطعا با ارائه نتایج سریع گوگل را به چالش خواهد کشید.

بیشتر بخوانید:

  • سری P70 هواوی با تراشه Kirin شرکت Fayuj وارد بازار خواهد شد
  • انویدیا ابتدا هواوی را به عنوان یکی از مدعیان اصلی هوش مصنوعی معرفی کرد
  • گوشی تاشو Huawei Pocket 2 با اتصال ماهواره ای دو طرفه ارائه شد [+ قیمت و مشخصات فنی]
  • هواوی Injoy 70z را با باتری 6000 میلی آمپر ساعتی معرفی کرد
  • در صنعت محصولات تاشو چه می گذرد؟ از خداحافظی اوپو و ویوو تا محصولات سه لایه سامسونگ و هواوی

نظر کاربران Tecrato در مورد مرورگر وب ChatGPT چیست؟ نظر خود را با بازیگرها در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید و اخبار فناوری با ما بمان.

منبع: اندروید اتوریتی

 

مقاله ChatGPT، موتور جستجوی وب جایگزین گوگل، اولین بار در وب سایت بازیگرها: زندگی با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.