مرور تاریخچه و معرفی بازیگران سریال معجزه صد ساله. اندلرن

مرور تاریخچه و معرفی بازیگران سریال معجزه صد ساله.  اندلرن

سریال معجزه 100 ساله یکی از جدیدترین سریال های ترکی سال 2023 می باشد که در این مطلب به بررسی تاریخچه و معرفی بازیگران سریال معجزه صد ساله ترکیه می پردازیم. با اندلرن همراه باشید.

صد سال معجزه (üz Yillik Mucize) یک سریال درام ترکی با امضای OGM Pictures است که اولین قسمت آن در 23 مارس 2023 به کارگردانی هلال سارال و نویسندگی نوران اورن شیت به نمایش درآمد. بیرکان سوکولو و ابرو شاهین نقش های اصلی سریال ترکی “معجزه صد ساله” را بازی می کنند.

این سریال با اپیزود سیزدهم از شبکه استار تی وی به پایان می رسد. آخرین قسمت سریال معجزه 100 ساله 24 خرداد 2023 پخش می شود.زمان پخش سریال معجزه 100 ساله هر پنجشنبه ساعت 21:30 از شبکه ستاره تی وی خواهد بود.

تاریخچه سریال معجزه آسای صد ساله ترکی.

سریال معجزه 100 ساله داستان علی طاهر 130 ساله را روایت می کند که پس از تصمیمی مهم با هاریکا آشنا می شود و صفحه جدیدی در زندگی آنها باز می شود.

علی طاهر هنگام جنگیدن در جبهه ساکریا کشته می شود. نام اصلی او کمال است. معجزه ای که هنگام دفن او رخ داد او را زنده می کند. اما این معجزه باعث می شود علی طاهر هرگز پیر نشود. برای علی طاهر که در عمر 130 ساله اش چیزهای زیادی دیده است، ادامه زندگی دشوارتر می شود. تنها کسی که راز علی طاهر را می دانست تورگوت بود که او را از کودکی می شناخت.

شغل اصلی هاریکا وکالت است، اما او عاشق نوشتن است و سعی می کند اولین رمان خود را بنویسد. راه او زمانی به کمال می رسد که انتظارش را نداشته باشد. هاریکا باید یک داستان خوب پیدا کند و کمال هم باید سر و صدا کند و داستان خودش را تعریف کند. پس از ملاقات، زندگی آنها به گونه ای تغییر می کند که انتظارش را نداشتند.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال ترکی ازدواج اجباری

بازیگران سریال معجزه صد سال.

بازیگران زن سریال معجزه 100 ساله از جمله بازیگران معروف ترکیه هستند که ما ایرانی ها خیلی از آنها را در سریال های ترکی دیده ایم. در این قسمت به ارائه بیوگرافی بازیگران سریال معجزه صد ساله می پردازیم.

بیرکان سوکولو (بیرکان سوکولو) بازیگر سریال معجزه صد ساله در نقش علی طاهر

بازیگران سریال معجزه صد سال.

بیرکان سوکولو بازیگر و مدل متولد استانبول است. سوکولو در سال 2003 زمانی که در مسابقه “بهترین مدل ترکیه” مقام سوم را کسب کرد، مدلینگ را به طور حرفه ای آغاز کرد. او پس از فارغ التحصیلی از دپارتمان برنامه نویسی رادیو و تلویزیون دانشگاه Maltepe، دروس بازیگری را از Dolunay Soysert گذراند.

وی در سال ۱۳۹۶ در سریال «زنان کوچک» در نقش ایاز بازی کرد. او در سال 2012 با اصلی انور ازدواج کرد و این زوج در سال 2015 از هم جدا شدند و در سال های اخیر در آثار مشهوری چون سریال صد سال معجزه، آپارتمان معصوم، یا استقلال یا مرگ حضور داشته است.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی Kingship معرفی بهترین سریال های ترکی

ابروی شاهینابرو شاهین) بازیگر هاریکا در سریال ترکی معجزه صد ساله

سریال ترکی

ابرو شاهین یکی از بازیگران سریال “میرازه 100 سال” ترک متولد استانبول است. شاهین متولد 1994 پس از فارغ التحصیلی از کالج علوم ورزشی دانشگاه استانبول در رشته بازیگری تحصیل کرد. اولین تجربه بازیگری او در فیلم پول خون در سال 2016 بود.

شاهین که سابقه حضور در سریال‌های تلویزیونی مانند سیب بننده و وارهولو را دارد، در سال ۲۰۱۹ با سریال حرجی به وقفه بزرگی دست یافت. در سال 2022 با بسکتبالیست معروف سدی عثمان ازدواج کرد. ابرو شاهین نیز یکی از بازیگران سریال حماسی ترکی است که در این سریال بسیار خوب می درخشد.

بیشتر بخوانید: سریال های قبیله ای ترکیه بهترین سریال ترکی با تمرکز بر قبیله و خانواده

نجیب مامیلی (نسیپ میمی) از بازیگران سریال معجزه صد ساله در نقش تارگت

سریال معجزه صد ساله ترکیه / معرفی سریال Yuz Yillik Mucize

نجیپ مامیلی یکی از بازیگران سریال معجزه صد ساله در آدانا به دنیا آمد. ممیلی که فارغ التحصیل رشته تئاتر کنسرواتوار دولتی دانشگاه چوکوروا بود، کار خود را در سال 2006 با نمایش «تجدید برگ» آغاز کرد و در نمایش هایی چون «هونیمین چیفتلیگی»، «شخصیت»، «برادر کاچما» شرکت کرد. طرفداران سریال زیبای چوکور بازی او را در نقش جمالی کوچولی به یاد دارند.

بیشتر بخوانید: سریال خیاط معرفی داستان و بازیگران سریال ترکی خیاط

زرین تکندور (زرین تکیندور) از بازیگران معجزه صد ساله در نقش ثریا

بازیگران سریال معجزه صد سال.

زرین تاکیندور بازیگر و نقاش متولد بالکسیر است. این هنرمند در سال 1964 در منطقه برهانیه بالکسیر به دنیا آمد و در آنکارا بزرگ شد. پس از فارغ التحصیلی از گروه تئاتر کنسرواتوار دولتی دانشگاه هوجتپه، در تئاتر دولتی آنکارا شروع به کار کرد. او در سال 1987 از ازدواجش با بازیگر چتین تکیندور صاحب پسری به نام هیرا شد. این زوج در سال 1999 پس از جدایی و یک بار ازدواج مجدد، ازدواج خود را قطع کردند.

تاکیندور که بازی مقابل دوربین را با مجموعه تلویزیونی «Aşk-ı Memnu» آغاز کرد، با شخصیت «مادموازل» در «Aşk-ı Memnu» نیز به محبوبیت رسید. تاکیندور که نقاش موفقی نیز هست، نمایشگاه های متعددی برپا کرده است. او در سال های اخیر در فیلم ها و مجموعه های تلویزیونی مانند «سریال بین من و دنیا»، «سریال صد سال معجزه»، «سریال سه هزار سال انتظار» حضور داشته است. به تازگی زرین تکیندور یکی از بازیگران سریال ایش چران مانده است.

بیشتر بخوانید: سریال پری بازیگران سریال ترکی ایک پری را تقدیم شما می کنیم

عجم چالهان (ecem calhan) از بازیگران زن معجزه صد ساله در نقش میرای

بازیگران سریال ترکی

Ecem Çalhan بازیگر متولد استانبول است. او پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان هنرهای زیبای آونی آکیول، در دانشگاه سلیمان دمیرل، دانشکده هنرهای زیبا، گروه بازیگری تحصیل کرد. «سریال ستاره شمالی» که او در سال 2019 در آن حضور داشت، اولین تجربه او در سریال های تلویزیونی بود. پس از آن در تولیداتی چون «سریال پشت پرده ازدواج»، «سریال گردنبند خاکی»، «سریال معجزه صد ساله» شرکت کرد.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی نامه خداحافظی معرفی و بررسی بازیگران سریال خداحافظی

یالچین حافظ اوغلو (یالچین حفیظ اوغلو) از بازیگران معجزه صد ساله در نقش جم

سریال معجزه صد ساله چندین قسمت دارد.

یالچین حفیظ اوغلو موسیقی‌دان و هنرپیشه اهل استانبول است. پس از فارغ التحصیلی از رشته مهندسی محیط زیست دانشگاه کوجالی، دوره کارشناسی ارشد خود را در رشته تئاتر در دانشگاه هالیچ آغاز کرد. او در اولین پروژه حرفه ای خود با شخصیت سلیم که در «Kiralık Aşk» بازی کرد، شرکت کرد. از دیگر پروژه های او می توان به سریال های «راهزنان بر دنیا حکومت نمی کنند»، «نگو دوست ندارم» و «صد سال معجزه» اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی فداکار معرفی بازیگران سریال فداکار

عبارت جذاب (گوزده ابریشم) بازیگر سریال صد سال معجزه در نقش آیسل

خلاصه تاریخ مجموعه صد ساله معجزات.

Gözde Seda Altuner بازیگر و فیلمنامه نویس متولد استانبول است. او در بخش تئاتر حوزه هنری مجدت غازان تحصیل کرد. او با بازی در مجموعه تلویزیونی “وفادار” توجهات را به خود جلب کرد. سریال های «به اندازه شوهرت حرف بزن: رستاخیز»، «به تشییع جنازه ما خوش آمدی» و «صد سال معجزه» از جمله پروژه هایی هستند که او در سال های اخیر در آنها حضور داشته است.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و بازیگران سریال ترکی هر چه بادآباد.

هومیرا (هومیرا) بازیگر سریال ترکی صد سال مجرا در نقش مزین

بازیگر سریال ترکی صد سال جادو

Hümeyra Akbay موسیقیدان، آهنگساز و بازیگر متولد آنکارا است. Hümeyra که از دهه 1970 به عنوان یک موسیقیدان و بازیگر شناخته می شود، به لطف مجموعه تلویزیونی “طرف اروپایی” و فیلم “پدر من و پسرم” برای نسل های جدید شناخته شده است. در دهه 1970، زمانی که او به عنوان یک نوازنده شناخته می شد، آهنگ های او مانند “Körtükm”، “Sessiz Gemi”، “Thirtyfive Age” به آهنگ های بزرگ تبدیل شدند.

بعدها علاوه بر خط محبوب، آلبوم هایی مانند «خودکشی شور» و «باطل» را نیز ساخت. حمیرا که بازیگری را از دهه 80 آغاز کرد، در چندین نمایش حضور داشته است. از آخرین ساخته های او می توان به «با شوهرت صحبت کن: رستاخیز»، «Así somos» و «سریال Cien Años de Milagros» اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و بازیگران سریال ترکی

Ayşegül Cengiz یکی از بازیگران زن سریال معجزه صد ساله در نقش ساجده بازی می کند.

صورت سریال سالانه معجزه

Ayşegül Cengiz بازیگر و کارگردان متولد آنتالیا است. چنگیز یکی از بازیگران سریال “صد سال گذشت” در سال 1999 از دانشکده پزشکی استانبول فارغ التحصیل شد و در سال 2004 پزشک شد و در دوران تحصیل پزشکی در گروه تئاتر دانشکده پزشکی استانبول (İTFTT) شرکت کرد. و در چندین نمایش شرکت کرد و بین سالهای 2004 تا 2006 در استودیوی پلیرز که توسط شاهیکا تکاند تأسیس شده بود به تحصیل در رشته بازیگری پرداخت. برخی از ساخته های او عبارتند از: «زمانی طولانی»، «توان»، «صد سال معجزه».

بیشتر بخوانید: نقد و بررسی و معرفی بازیگران سریال کان چیچکلری (کان چیچکلری)

آخرین کلمه؛ سریال صد سال معجزه

در این مطلب سعی کردیم شما را با بازیگران سریال ترکی معجزه صد ساله به همراه داستانشان آشنا کنیم. نظر شما در مورد سریال معجزه صد ساله ترکی چیست؟ نظرات خود را در مورد سری üz Yillik Mucize با ما در نظرات به اشتراک بگذارید.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.