مرکز تلفن ابری چیست؟ مزایای خرید تلفن ابری برای شرکت ها

3fb3fd35 3df8 4e13 93e3 c2be041d2c89

در چند ساله اخیر که با رشد چشمگیر تکنولوژی مواجه هستیم اکثر شرکت ها و کسب و کارها موازی با این تکنولوژی ها کسب و کار خود را راه اندازی کرده اند که در این راه موفق نیز بوده اند. یکی از این خدمات که در حوزه آی تی و شبکه و تلفن های اینترنتی و ابری می باشد، تلفن های ابری است که با استقبال بسیاری نیز رو به رو شده است.برای معرفی و شناخت بیشتر این تکنولوژی با ما تا انتهای این مطلب همراه شوید.

 

تلفن اینترنتی چیست؟

تلفن های اینترنتی تلفن هایی را شامل می شوند که با استفاده از خطوط ویپ اتصال خود را برقرار می سازند. به این صورت که در این نوع تلفن ها دیگر نیازی به استفاده از خط تلفن های کابل کشی شده نیست و این خطوط بر بستر اینترنت راه اندازی می شوند و تماما بر پایه اینترنت فعالیت می کنند. استفاده از این خطوط مزایای بسیاری از جمله : هزینه های کم، عدم نیاز به جا به جایی خطوط در صورت عوض شدن محل شرکت، هزینه های پایین، راه اندازی تعداد داخلی های نامحدود و عدم نیاز به سخت افزار های سنگین در محل شرکت و چندین مزیت دیگر می باشد. تنها نکته درباره این نوع تلفن ها پایداری اینترنت است که باید اینترنت با کیفیتی برای برقراری تماس ها استفاده شود.

کسب و کارهایی که با مشتریان زیادی سر و کار دارند،باید برای امر فروش،خدمات،پشتیبانی و رضایتمندی مشتریان خود راه های ارتباطی خوبی را ایجاد کرده باشند.تلفن که یکی از روش های قدیمی برقراری ارتباط است از زمان های گذشته بیشترین کاربرد را در بین کسب و کار ها داشته است .اما امروزه با وجود سرویس VoIP ،سیستم تلفن سنتی(آنالوگ) جای خود را به سیستم تلفن ثابت اینترنتی(دیجیتال) داده است.

انتقال صدا بر بستر اینترنت با کیفیت HD که دارای امکانات بسیار جالبی است که طی این چند سال اخیر در کشورمان ایران،تحولی شگرف در حوزه کسب و کارها ایجاد کرده است .سرویس تلفن مجازی که اپراتورهای ارائه دهنده آن ها:شاتل،پیشگامان،تک نت،آسیاتک و .. می باشد،یک شماره 8 رقمی که بسته به نوع رند بودن شماره و پلن های تعریف شده توسط اپراتورها قیمت گذاری شده است .(اپراتور تک نت با پیش شماره 9155)

یکی از مزایای اصلی VoIP ابری برای دورکاری، انعطاف پذیری و تحرک بی نظیری است که برای کارمندان فراهم می کند. برخلاف سیستم‌های تلفن ثابت سنتی، VoIP مبتنی بر ابر به کارمندان اجازه می‌دهد از هر مکانی با اتصال به اینترنت تماس بگیرند و دریافت کنند. این ویژگی مخصوصاً برای کارمندان از راه دور که می توانند به طور یکپارچه به سیستم تلفن دفتر خود متصل بمانند، حتی زمانی که از خانه کار می کنند، در حال حرکت یا در سفر هستند، سودمند است.

تلفن ابری چیست؟

تلفن ابری همان تلفن اینترنتی است که نیازی به کابل کشی فیزیکی در محل شرکت را ندارد و فقط با استفاده از خطوط اینترنت راه اندازی می شود. و همچنین به کمک اینترنت بدون محدودیت جغرافیایی میتوان تماس ورودی و خروجی روی خط تلفن خود داشته باشید.

آشنایی کوتاه با سی آر ام ابری

سی آر ام ها برای مدیریت بهتر و تجزیه و تحلیل هرچه بهتر کسب و کار و رفتار با مشتری استفاده می شوند. CRM ابری میزبان تل یکی از بهترین سی آر ام ها در همین زمینه می باشد که به صورت ابری ارائه می شود و تمامی خواسته های شما عزیزان را میتواند به صورت کامل برآورده کند.

اگر برای مدیریت مشتریان خود به یک نرم افزار نیاز دارید تا بهترین تجزیه و تحلیل را برای شما ارائه کند و تمامی مراحل فرآیند فروش برای مشتری از ریزترین اطلاعات را برای شما ترسیم کند، پیشنهاد ما به شما عزیزان استفاده از همین سی آر ام می باشد.

e648712c-9a9c-4e55-9d38-d5f3132a6bd1.jpg

مزایای خرید سی آر ام ابری

  1. مدیریت کامل و جامع تماسهای مشتریان
  2. کابری آسان و راحت
  3. پشتیبانی فنی شبانه روزی حتی در روزهای تعطیل
  4. یکپارچه سازی فوق حرفه ای
  5. ارتقا و پیکربندی آسان نرم افزار مدیریت با مشتریان
  6. مدیریت جامع کارمندان شرکت
  7. راه اندازی در سریعترین زمان ممکن
  8. صرفه جویی محسوس در هزینه ها

هر شرکتی در هر اندازه کوچک، متوسط یا بزرگ با گروهی از مشتریان روبروست. بنابراین می تواند از بهترین نرم افزار مرکز تماس بهره مند شود. میزبان تل فرآیندهای ارتباط با مشتری شما را ساده می کند و به شما کمک می کند تا خدمات پشتیبانی و فروش عالی به مشتری ارائه دهید.

مرکز تلفن مبتنی بر اینترنت میزبان تل صرف نظر از اندازه سازمان شما به تجارت شما کمک خواهد کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه میزبان تل چگونه می تواند به سازمان شما و مسائل خاص آن در ارتباطات تجاری کمک کند، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

میزبان تل با در اختیار داشتن سرورهای ابری (Cloud)، خدمات میزبانی مراکز تماس را بر بستر اینترنت فراهم آورده است. مرکز تلفن اینترنتی برپایه تکنولوژی ویپ VoIP خدماتی مانند: منو صوتی یا IVR، تعریف خط داخلی، ضبط و گزارشگیری مکالمات، صندوق صوتی، کنفرانس تلفنی و … ارائه می نماید.

چرا تلفن ابری میزبان تل؟

میزبان تل با سرویس تلفن اینترنتی ویپ خدمات میزبانی مراکز تلفن ویپ مانند تلفن ثابت مجازی تهران را بر بستر اینترنت فراهم آورده است. و شما می توانید با خرید اینترنتی خط تلفن ثابت تهران در هرجای ایران و با هر اینترنتی از این تلفن مجازی استفاده کنید.

مرکز تلفن ابری برپایه تکنولوژی ویپ VoIP خدماتی مانند: ضبط و گزارشگیری مکالمات، صندوق صوتی، کنفرانس تلفنی ، منشی ، صف گویا ، منو صوتی یا IVR، تعریف داخلی و  … ارائه می نماید.

خط تلفن ابری از کجا بخریم؟

برای خرید خط تلفن ابری میتوانید خط تلفن ثابت آسیاتک یا خط تلفن ثابت پیشگامان را خریداری نمایید همچنین در نظر داشته باشید
سرویس تلفن ابری قابل ثبت برای افراد حقیقی و حقوقی به صورت رسمی می باشد؛ شما برای تهیه تلفن ابری باید ابتدا نیاز های خود را بررسی و به صورت لیستی جمع بندی کنید سپس بر اساس جدول زیر اقدام به خرید سرویس کنید.

خرید تلفن اینترنتی از میزبان تل

اگر برای کسب و کار خود نیاز به یک تلفن اینترنتی با کیفیت داشتید، نگران نباشید با انتخاب مجموعه میزبان تل میتوانید تمامی سرویس های مذکور را با کیفیت عالی دریافت کنید.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.