مرگ مشکوک «بازیگر ایرانی» خبرساز شد!

مرگ مشکوک «بازیگر ایرانی» خبرساز شد!

چهاردهم بهمن ماه سال گذشته، رسیدگی به پرونده مرگ مشکوک بازیگر جوان سینما با شکایت خانواده وی در دادسرای جنایی تهران آغاز شد.

به گزارش صبح تایم به نقل از ایران، پاییز سال گذشته مرد جوانی به نام خشایار در رستورانی واقع در غرب تهران جان باخت و روز گذشته خانواده وی برای سیر مراحل قانونی به دادسرای امور جنایی تهران مراجعه کردند. مورد

یکی از اعضای خانواده وی در تشریح شکایت خود گفت: شب حادثه خسیار به همراه دوستان صمیمی خود برای صرف شام به رستوران رفته بود که از نیمه شب گذشته بود که به ما اطلاع دادند که حال خشایار وخیم شده و او را به بیمارستان منتقل کردند. بیمارستان

سریع به سمتش رسیدم و متوجه حالت غیرطبیعی او شدم که نشان از مصرف الکل داشت. حال دوستش هم که همراهش بود خوب نبود و علائمی داشت که نشان می داد او هم مشروب خورده است.

وی افزود: اما وقتی از او پرسیدم چه شد گفت که مشروب نخوردیم و تناقضی که در رفتار و گفتار او دیدم مرا مشکوک کرد. بعداً متوجه شدم که خشایارشا قبل از ورود به رستوران برای میانجیگری با هم درگیر شد.

او بیماری خاصی نداشت و مرگ او برای ما تکان دهنده و غیرعادی است. پزشکان علت مرگ وی را ایست قلبی اعلام کردند، اما من از صاحب رستوران شکایت کرده و خواستار بررسی علت دقیق مرگ خشایار هستم.

مرگ مشکوک «بازیگر ایرانی» خبرساز شد! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.