مرگ ناگهانی و غم انگیز صداپیشه زن فیلم مولان

مرگ ناگهانی و غم انگیز صداپیشه زن فیلم مولان

خواهران کوکو لی خواننده و صداپیشه «مولان» تایید کردند که این ستاره در سن 48 سالگی بر اثر خودکشی درگذشت.

صبح کوکو لی خواننده و صداپیشه فیلم محبوب مولان پس از اقدام به خودکشی در سن 48 سالگی درگذشت.

به گزارش گروه ترجمه صبح، خواهران کوکو لی اعلام کردند که این خواننده هنگ کنگی چند سالی است که از افسردگی رنج می برد. خواهران بزرگتر این ستاره، کارول و نانسی لی، روز چهارشنبه خبر غم انگیز درگذشت او را در شبکه های اجتماعی اعلام کردند.

خواهران این خواننده در بیانیه ای نوشتند: “با اندوه فراوان باید غم انگیزترین خبر را به اشتراک بگذاریم: کوکو چند سالی است که از افسردگی رنج می برد. وضعیت او در چند ماه گذشته به شدت بدتر شده است.” اگرچه کوکو به دنبال کمک حرفه ای بود. با این بیماری و تمام تلاش خود را برای مبارزه با افسردگی انجام داد، متاسفانه شیطان درونی او پیروز شد.”

آنها ادامه دادند: «در دوم ژوئیه در خانه خود اقدام به خودکشی کرد و به بیمارستان منتقل شد. علی‌رغم تلاش‌های فراوان تیم بیمارستان برای نجات و درمان او از کما، سرانجام درگذشت.»

کوکو یک ستاره مشهور پاپ در آسیا بود. اوج کار او در دهه 1990 و اوایل دهه 2000 بود. در سال 1996، او با Sony Music Entertainment قرارداد امضا کرد و اولین آلبوم خود را با نام CoCo Lee منتشر کرد.

این آلبوم پرفروش ترین آلبوم آن سال در آسیا شد. او کار خود را به عنوان خواننده ماندوپاپ آغاز کرد، اما با گذشت زمان آلبوم هایی به زبان های کانتونی و انگلیسی منتشر کرد.

تک آهنگ او “Do You Want My Love” حتی به نمودارهای ایالات متحده راه یافت. کوکو اولین آلبوم انگلیسی خود را با نام Just No Other Way در سال 1999 منتشر کرد.

آهنگ احساسی او “یک عشق قبل از زمان” برای فیلم تحسین شده “ببر خیزان، اژدهای پنهان” نامزد بهترین آهنگ اصلی در جوایز اسکار 2001 شد. کوکو این آهنگ را به صورت زنده در مراسم اسکار اجرا کرد.

این ستاره پاپ همچنین در سال 2018 صداپیشگی بازسازی مولان را بر عهده داشت.

کوکو با تاجر کانادایی بروس راکوویتز، مدیر عامل سابق Li & Fung ازدواج کرده است. او نامادری دو دختر شوهرش بود، اما خودش فرزندی نداشت. خواهران کوکو در پیام اینستاگرام خود فاش کردند که سال 2023 سی امین سال خواننده بودن او خواهد بود.

کوکو همچنین به خاطر تلاش های خستگی ناپذیرش برای هموار کردن راه برای خوانندگان چینی شهرت دارد. او تمام تلاش خود را کرد تا به عنوان نماینده چین بدرخشد.

نوشته مرگ ناگهانی و غم انگیز صداپیشه زن فیلم سینمایی «مولان» اولین بار صبح منتشر شد. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.