مسابقات جهانی مهارت ۲۰۲۴ با حضور نمایندگان فناوری اطلاعات ایران در فرانسه – بازیگرها آغاز شد.

مسابقات جهانی مهارت ۲۰۲۴ با حضور نمایندگان فناوری اطلاعات ایران در فرانسه – بازیگرها آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری فناوری بازیگرها (bazigarha.com):

مسابقات جهانی مهارت 2024 ساعاتی پیش با حضور نمایندگان ایران و سخنرانی امانوئل مکرون آغاز شد. این مسابقه هر دو سال یکبار به عنوان بزرگترین رویداد آموزشی حرفه ای برگزار می شود.

به گزارش زومیت، 18 نماینده ایران امروز در بین صدها هزار نفر در مسابقات جهانی مهارت 2024 پرچم ایران را به اهتزاز درآوردند. نمایندگان ایران در حوزه فناوری اطلاعات نیز با دیگر بازیگران رقابت می کنند. گفتنی است این مسابقه تا ساعت 16 ادامه داشت.

کریس هامفریس، مدیر مسابقات جهانی مهارت در گفتگوی خود این مسابقات را راهی برای رفع نابرابری های جنسیتی عنوان کرد و گفت: مهارت ها و اقدامات این جوانان بیش از هر زمان دیگری برای مقابله با چالش های پیش روی جهان از جمله چالش های پیش روی جهان است. بحران آب و هوا، دسترسی نابرابر به آموزش، “نابرابری های جنسیتی و پیشرفت های سریع در فناوری مورد نیاز است.”

موضوع دیگری که در این مسابقه به آن پرداخته شد، شعار هر کشور، یک مدرسه، یک کشور، یک مدرسه بود. 1500 شرکت کننده به عنوان نمایندگان کشور خود در این مسابقات شرکت کرده اند تا این شعار و برابری را به واقعیت تبدیل کنند.

جام جهانی مهارت 2024 با جدیت بیشتری برگزار می شود

علیرضا پورچالی در رشته «پردازش ابری»، امیررضا غلامی در زمینه «توسعه اپلیکیشن موبایل»، سید آرمین طاهری در رشته «مدیریت سیستم های شبکه»، امیرعباس قاسمی در حوزه «وب فناوری ها»، مهرداد شیروانی. در زمینه “راه حل های نرم افزاری سازمانی” با حمایت اروانکلاد به عنوان 6 نماینده فناوری اطلاعات از ایران در مسابقات جهانی مهارت 2024 شرکت کرد.

مسابقات جهانی مهارت 2024 با حضور نمایندگان IT ایران در فرانسه آغاز شد

به گفته حامد کارگرزاده، مربی تیم “مدیریت سیستم های شبکه ای”، سطح سوالات برای نمایندگان IT ایران بسیار آسان بوده است. وی همچنین گفت: در این دوره سختگیری بیشتری نسبت به سال های گذشته اعمال خواهد شد.

به گفته وی، در سال های گذشته شرکت کنندگان ایرانی حدود 30 درصد سوالات را می دانستند که امسال اینگونه نبود. البته در نظر بگیرید که این سورپرایز مرجع خوبی برای سطح دانش شرکت کنندگان و کارشناسان است.

بیشتر بخوانید:

  • دبیر سابق شورای عالی فضای مجازی: در حوزه هوش مصنوعی برنامه ای نداریم
  • فضای مجازی قانونی می شود عزم دولت و مجلس

مقاله مسابقات جهانی مهارت 2024 با حضور نمایندگان ایرانی فناوری اطلاعات در فرانسه آغاز شد و ابتدا در سایت بازیگرها – زندگی با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.