مسدود شدن حساب های اینستاگرام و تریدز به دلیل خطای انسانی – بازیگرها بود

مسدود شدن حساب های اینستاگرام و تریدز به دلیل خطای انسانی – بازیگرها بود

هفته گذشته گزارش هایی مبنی بر مسدود شدن حساب های اینستاگرام و تریدز منتشر شد. به گفته کاربران این پلتفرم ها، حساب کاربری آنها بدون هیچ توضیحی مسدود شده است.

در ابتدا، کاربران فکر می کردند که این به دلیل مشکلات سیستم های نظارتی مجهز به هوش مصنوعی است و این باعث اعتراض گسترده شد. اما قبلاً گزارش شده بود که این خطاها به دلیل بررسی توسط ناظران انسانی بوده و هوش مصنوعی در آن دخیل نبوده است.

راهنمای خرید بازیگرها

مسدود کردن اکانت های اینستاگرام و توییتر کار انسان بود نه هوش مصنوعی!

آدام ماسریرئیس اینستاگرام مدعی شد ناظران انسانی به دلیل نداشتن اطلاعات کافی از زمینه برخی گفتگوها، تصمیمات اشتباهی گرفتند. اینستاگرام در تلاش است تا سیستم های ردیابی خود را بهبود بخشد تا از بروز این نوع مشکلات جلوگیری کند. علاوه بر این، این شرکت در آستانه ایجاد تغییراتی است تا ناظران انسانی بتوانند تصمیمات دقیق و هوشمندانه تری بگیرند.

مسدود شدن حساب های اینستاگرام و تریدز به دلیل خطای انسانی رخ داده استمسدود شدن حساب های اینستاگرام و تریدز به دلیل خطای انسانی رخ داده است
انتشار موساری پس از مسدود شدن حساب های اینستاگرام و تجارت

علیرغم تلاش های اینستاگرام، برخی از کاربران با مسدود شدن اکانت اینستاگرام و تریدز خود مواجه شده اند و حتی با ارائه مدارک نیز نتوانسته اند صفحه خود را بازگردانی کنند. همچنین برخی از کاربران اعلام کرده اند که پس از این اتفاق با کاهش شدید تعاملات و نرخ رشد فالوورها و بازدیدکنندگان مواجه شده اند. حتی برخی از داستان های معروف به این موضوع اشاره کرده اند.

موساری با تاکید بر اینکه رسالت و هدف اصلی اینستاگرام ارائه خدمات و تجربه کاربری بهتر به کاربران است و از آنها خواست با ارسال نظرات و نظرات خود در جهت بهبود کارایی آن کمک کنند.

در این، برخی از سکوها مانند آسمان آبی در آب گل آلود و با یک حساب کاربری رسمی در Trades باز کنید با انتشار پست تفاوت ها و مزیت های خود را بیان می کنید اما می توانید تعداد کاربران را نیز افزایش دهید.

بیشتر بخوانید: