مسعود بزیکیان: نشت را برطرف می کنیم/ وزیر ارتباطات اطلاعات را جمع آوری کرده است! /فیلم – بازیگرها

مسعود بزیکیان: نشت را برطرف می کنیم/ وزیر ارتباطات اطلاعات را جمع آوری کرده است! /فیلم – بازیگرها

فیلتر را حذف می کنیم. ; این جمله ای است که دقایقی پیش خبرنگاران در پاسخ به سوال رفع فیلترینگ از رئیس جمهور شنیدند. ظاهراً دولت در حال جمع بندی موضوع است.

صبح امروز مسعود مزیکیان لایحه بودجه سال 1404 را در صحن علنی مجلس ارائه کرد دقایقی پیش اعلام کردیم که رئیس همور قیمت نهایی بنزین او برای سال آینده 8 هزار تومبا اعلام کرد و مردم را شگفت زده کرد.

راهنمای خرید بازیگرها

پس از خروج از تریبون عمومی، خبرنگاران از رئیس جمهور پرسیدند که موضوع کیلترینگ به کجا رسیده است. پزشکان در مواجهه با این سوال گفتند که وزیر ارتباطات اطلاعات را جمع آوری کرده است و این هفته با نهادهای مربوطه جلسه ای خواهیم داشت. وی در نهایت به صراحت به سوال خبرنگار پاسخ داد؛ فیلتر را حذف می کنیم. مشروح این خبر را در ادامه مطلب بخوانید.

مسعود بزیکیان: فیلترینگ را حذف می کنیم

مسعود بیزیکیان رئیس دولت چهاردهم وی در حاشیه ارائه طرح بودجه 1404 به مجلس و در مسیر مجلس به سوال خبرنگار اتاق ملت در مورد درز خبر پاسخ داد. وی گفت: ما تا آخر حرفمان را می مانیم، حتما تلاش می کنیم به گفته هایمان عمل کنیم، در مورد نشت، وزیر ارتباطات اطلاعاتی را جمع آوری کرده است، این هفته در ساران گزارش دادند، قرار شد مجلس، قوه قضائیه و وزارت ارتباطات جمع‌بندی می‌کنند و هر اقدامی که بتوانیم انجام می‌دهیم.»

مسعود بزیکیان: فیلترینگ را حذف می کنیممسعود بزیکیان: فیلترینگ را حذف می کنیم

پزشکان اضافه کردند:

وی ادامه داد: بحث کاملا کارشناسی است، این روندی که پیش آمده به صلاح کشور نیست و باید برعکس شود، ما در حال بحث هستیم که چگونه فیلترینگ را از بین ببریم، می خواهیم بفهمیم و با یک زبان و دیدگاه مشترک پیش برویم. “

رئیس جمهور در پایان در پاسخ به این سوال که آیا فیلترینگ رفع می شود؟ جواب داد: گفتم بله داریم کار می کنیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد تماس های Tegrato در مورد مشکل نشت و قول رئیس جمهور برای حل این مشکل چیست؟ آیا فیلترینگ حذف شده است؟ منتظر نظر شما هستیم