مشخصات گوشی فاش شد (۲a) – بازیگرها

مشخصات گوشی فاش شد (۲a) – بازیگرها

مقاله با نگاهی به مشخصات تلفن (2a) فاش شده برای اولین بار در Tecrato – Living With Technology نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

با توجه به رندرهای فاش شده، طراحی و مشخصات گوشی Notting Phone (2a) فاش شده است. اگرچه زمان زیادی تا عرضه این گوشی هوشمند باقی نمانده است، اما اطلاعات بیشتری از طراحی و مشخصات آن به بیرون درز کرده است.

Notting Fon (2a) از 15 مارس 1402 در دسترس خواهد بود. همانطور که نام تجاری Notting با این گوشی هوشمند وارد بخش جدیدی می شود، ما همه شایعات و موضوعات مرتبط را دنبال می کنیم و اولین نگاهی به رندرهای فاش شده در زیر Notting با کیفیت بالا خواهیم داشت. تلفن (2a) برای آشکار ساختن جلال. از گوشی هوشمند برای مشاهده

بیشتر بخوانید: نتیجه بنچمارک Notting Fone 2a در Antoto 10 اعلام شد. نمره بالا و شگفت انگیز!

رندرهای طراحی شده با کمک کامپیوتر Notting Fone (2a)

اولین رندرهای CAD (Computer Aided Design) آیفون 2a، گوشی هوشمند را در رنگ خاکستری تیره خود نشان می دهد. Nutting برای این مدل رویکرد طراحی کمی متفاوتی دارد. برخلاف آیفون 1 و آیفون 2، تنظیمات دوربین دوگانه در پنل پشتی به صورت افقی در یک جزیره مدور در مرکز قرار گرفته است.

در مرکز جزیره دو حسگر درون یک بریدگی دایره ای قرار دارند. اطراف برش یک بافت متحدالمرکز است که تا لبه جزیره امتداد دارد. ماژول فلاش در سمت راست بالای ماژول دوربین قرار دارد و در اطراف جزیره دوربین، چراغ های نمادین Notting Glyph قرار گرفته است. در مجموع، تلفن دارای سه نوار نور است: دو نوار در سمت چپ و یک نوار عمودی در سمت راست.

طراحی نیمه شفاف همچنین مجموعه ای از پیچ ها و یک عنصر منحنی را نشان می دهد که از جزیره دوربین تا پایین گوشی هوشمند امتداد دارد و نشان Notting را در گوشه سمت چپ نشان می دهد.

این گوشی با حاشیه های کمتری در جلو طراحی شده است که با دکمه ها و فریم فلزی مطابقت دارد. طبق رندرها، گوشی (2a) یکی از منحصربه‌فردترین و پریمیوم‌ترین طراحی‌ها با بریدگی واضح در مقایسه با سایر گوشی‌های هم رده خود دارد.

تلفن نوتینگ (2a)

مشخصات لو رفته Notting Phone (2a)

با تایید گزارش های منتشر شده در دسامبر 2023، Note Phone (2a) قطعاً با صفحه نمایش 6.7 اینچی Full HD + AMOLED عرضه می شود که از نرخ رفرش 120 هرتز پشتیبانی می کند. از نظر اپتیکال، این تلفن هوشمند دارای دو سنسور سامسونگ است: یک سنسور 50 مگاپیکسلی ISOCELL S5KG9 (با OIS) و یک سنسور ثانویه 50 مگاپیکسلی ISOCELL JN1 برای گرفتن تصاویر فوق عریض. در جلو، کاربران یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی خواهند داشت.

ساعاتی پیش امروز، کارل پی، مدیر عامل Nutting اعلام کرد که آیفون 2a دارای چیپست Dimension 7200 نخواهد بود، اکنون می توانیم تایید کنیم که این گوشی اولین گوشی با تراشه مدیاتک Dimension 7200 Pro خواهد بود. مطابق با آنچه گفته می شود آیفون 2a دارای چیپست مدیاتک سفارشی است زیرا هیچ گوشی هوشمند دیگری تراشه Dimension 7200 Pro را ندارد.

Notting Phone (2a) علاوه بر پردازنده جدید، دو نسخه با رم 12 و 8 گیگابایتی و حافظه 256 یا 128 گیگابایتی خواهد داشت. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی که از شارژ سیمی 45 واتی پشتیبانی می کند، انرژی مورد نیاز این گوشی هوشمند را تامین می کند. از نظر نرم افزاری این گوشی هوشمند بر روی NOthing OS نسخه 2.5.2 مبتنی بر اندروید 14 اجرا خواهد شد.ابعاد این گوشی در حدود 161.7 x 76.3 با قطر 8.5 میلی متر خواهد بود. وزن دستگاه باید 190 گرم باشد.

همچنین می‌توانیم تأیید کنیم که این تلفن دارای NFC است، ویژگی تولید کاغذ دیواری مبتنی بر هوش مصنوعی، و دارای گواهی IP54 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است. قیمت این گوشی هوشمند حدود 300 دلار خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین گوشی های تاشو [بهمن 1402]
  • بهترین گوشی تا 8 میلیون تومان در بازار ایران [بهمن 1402]
  • Nottings کیت توسعه دهنده Glyph را برای iPhone (1) و iPhone (2) راه اندازی کرد.
  • Noteing Phone 2a به طور رسمی در تاریخ 5 مارس (15 مارس) عرضه خواهد شد.

نظر شما در مورد مشخصات و ظاهر Notting Fone (2a) چیست؟ نظر خود را در قسمت نظرات با بازیگرها و اخبار فناوری با ما بمان.

منبع: smartprix

مقاله با نگاهی به مشخصات تلفن (2a) فاش شده برای اولین بار در Tekrato – Living With Technology نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/