معافیت احتمالی شبکه اجتماعی ایلان ماسک از قوانین بازارهای دیجیتال اتحادیه اروپا – بازیگرها

معافیت احتمالی شبکه اجتماعی ایلان ماسک از قوانین بازارهای دیجیتال اتحادیه اروپا – بازیگرها

به گزارش پایگاه خبری فناوری بازیگرها (bazigarha.com):

شبکه اجتماعی X متعلق به ایلان ماسک احتمالاً از قوانین بازارهای دیجیتال اتحادیه اروپا (DMA) مستثنی است.

این قوانین که هدف آن تنظیم فعالیت شرکت های بزرگ فناوری و جلوگیری از سوء استفاده از قدرت آنها در بازار است، شامل پلتفرم هایی است که شرایط خاصی مانند داشتن بیش از 45 میلیون کاربر فعال ماهانه و ارزش بازار بیش از 75 را دارند. میلیارد. یورو

قوانین بازارهای دیجیتال اتحادیه اروپا (DMA) چیست؟

اتحادیه اروپا در تلاش است از طریق قانون DMA، شرکت های فناوری بزرگی مانند X را مجبور به رعایت شفافیت بیشتر و کنترل کمتر بر رقابت در بازار کند. از جمله تعهدات این شرکت ها، دادن حق انتخاب به کاربران برای استفاده از پیام رسان ها و اپلیکیشن های پیش فرض دلخواه است. علاوه بر این، این پلتفرم‌ها نمی‌توانند به طور غیرمنصفانه از خدمات خود استفاده کنند یا مانع از حذف نصب برنامه‌های پیش‌فرض توسط کاربران شوند.

با این حال، رویترز ادعا می کند که X ممکن است مشمول قوانین DMA نباشد زیرا معیارهای خاصی مانند تعداد کاربران خاص و ارزش بازار را برآورده نمی کند. در همین حال، کمیسیون اروپا تحقیقاتی را در مورد این پلت فرم در ماه می 2024 آغاز کرد.

بزرگترین چالش برای X قانون بازارهای دیجیتال اتحادیه اروپا (DMA) نیست، بلکه قانون خدمات دیجیتال (DSA) است. این قوانین، پلتفرم‌های آنلاین بزرگ را ملزم می‌کنند تا به محتوای غیرقانونی و مضر رسیدگی کنند. در صورت عدم رعایت این ضوابط، جریمه نقدی تا سقف ۶ درصد درآمد سالانه شرکت ها اعمال خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

  • شبکه X میلیون ها کاربر فعال ماهانه را از دست داد
  • مسنجر و پیام رسان واتس اپ به زودی با سایر برنامه ها همگام خواهند شد
  • اپل تسلیم شد؛ کاربران آی پد در اروپا مجبور نیستند برنامه ها را از اپ استور دانلود کنند
  • پلتفرم X در برزیل مسدود شد. دادگاه از اپل خواست تا آن را از اپ استور حذف کند
  • ایلان ماسک: تا زمانی که دارایی‌هایم آزاد نشود، از ممنوعیت شبکه اجتماعی X در برزیل تبعیت نمی‌کنم

مقاله معافیت احتمالی شبکه اجتماعی ایلان ماسک از قوانین بازار دیجیتال اتحادیه اروپا برای اولین بار در وب سایت بازیگرها – لایف با فناوری نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.