معاون فناوری رئیس جمهور: ایران در فهرست ۱۰ کشور برتر جهان در زمینه هوش مصنوعی قرار دارد! – بارها و بارها

معاون فناوری رئیس جمهور: ایران در فهرست ۱۰ کشور برتر جهان در زمینه هوش مصنوعی قرار دارد!  – بارها و بارها

مقاله معاون فناوری رئیس جمهور: ایران در فهرست 10 کشور برتر جهان در زمینه هوش مصنوعی قرار گرفت! اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

معاونت علمی و فناوری برنامه های آن در حوزه هوش مصنوعی وی صحبت کرد و گفت ایران در این زمینه در فهرست 10 کشور برتر جهان قرار خواهد گرفت.

روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور اخیرا اعلام کرده است که قصد دارد تا 10 سال آینده ایران را در بین 10 کشور برتر جهان در حوزه هوش مصنوعی قرار دهد. پیش از این نیز رئیس جمهور تصمیم گرفته بود شورای ویژه ای برای حضور فعال در حوزه هوش مصنوعی ایجاد کند که بر اساس آن پروژه های مختلف در ایران رصد و اجرا شود. در ادامه مطلب با جزئیات صحبت های فیروزآبادی همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: هوش مصنوعی آمازون کیو اطلاعات محرمانه شرکت را فاش می کند

ایران گام های بلندی در زمینه هوش مصنوعی خواهد برد

روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور وی با اشاره به دستور رئیس جمهور برای تشکیل «شورای راهبردی ملی و مرکز ملی هوش مصنوعی»، تصریح کرد:

با دستور رئیس جمهور برای هماهنگی همه نهادهای کشور و صاحبان مشکل، منابع و زیرساخت ها، شورای راهبری هوش مصنوعی تشکیل می شود تا این شورا انشالله چندین پروژه بزرگ را پیگیری و اجرا کند. در کشور.

ایران گام های بلندی در زمینه هوش مصنوعی خواهد برد

وی افزود: باید بر هوش مصنوعی به عنوان یکی از فناوری های سازنده تمرکز کنیم و در کاربرد آن قوی باشیم و در سال های اخیر اقدامات مناسبی در زمینه هوش مصنوعی در ایران انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از وظایف در دستور ریاست جمهوری تشکیل است مرکز ملی هوش مصنوعی گفته می شود:

هدف این است که این مرکز بتواند توسعه متمرکز زیرساخت ها، توسعه خدمات و عملیات و زیرساخت های کافی برای استفاده از هوش مصنوعی را در کشور ایجاد کند.

معاون فناوری رئیس جمهور تصریح کرد: این مرکز چندین ماموریت دیگر از جمله ایجاد ارائه دهندگان خدمات پردازشی و داده ای یکپارچه هوش مصنوعی، جمع آوری نیازهای کشور و اجرای چندین پروژه بزرگ در حوزه هوش مصنوعی را دنبال می کند و اگر خدا بخواهد. با این برنامه ریزی طی 10 سال آینده به جز 10 کشور اول در زمینه هوش مصنوعی باشید.

بیشتر بخوانید:

  • اولین قانون نوشته شده توسط AI ChatGPT تصویب شد
  • قوانین هوش مصنوعی در ایران به خرد جمعی سپرده شده است
  • معاونت علمی: مقطع کارشناسی در حال پیگیری است

نظر شما درباره برنامه های ریاست جمهوری برای پیشبرد حوزه هوش مصنوعی چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. اخبار فناوری از Tikrato دنبال کنید.

مقاله معاون فناوری رئیس جمهور: ایران در فهرست 10 کشور برتر جهان در زمینه هوش مصنوعی قرار گرفت! اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.