معرفی انیمیشن Ant Killer (The Ant Bully)

معرفی انیمیشن Ant Killer (The Ant Bully)

انیمیشن Ant Bully اثری کمدی، ماجرایی و فانتزی است که در سال 2006 به نمایش درآمد. این کارتون داستان پسری در دنیای مورچه ها را روایت می کند.

حضور شخصیت هایی مانند جولیا رابرت، نیکلاس کیج و مریل استریپ به عنوان راوی یک انیمیشن به ما این نوید را می دهد که احتمالاً با یک اثر خوب روبرو هستیم. انیمیشن Ant Bully یک کارتون آمریکایی محصول سال 2006 است که این گویندگان را در آن به نمایش گذاشته بودند. این کارتون توسط برادران وارنر توزیع شده است و تام هنکس به عنوان تهیه کننده درج شده است. کارگردانی آن نیز بر عهده جان اِی دیویس بود. ژانر انیمیشن Ant Killer کمدی، فانتزی، ماجراجویی و خانوادگی است. این انیمیشن 88 دقیقه ای با بودجه 50 میلیون دلاری ساخته شده است. تاریخ اکران انیمیشن Ant Killer 28 ژوئیه 2006 برابر با 6 آگوست 2006 است که منتقدان نقدهای مختلفی در مورد آن نوشته اند.

اگر علاقه مند به تماشای بهترین انیمیشن های دنیا هستید و از یادگیری انیمیشن های مختلف لذت می برید، با ما همراه باشید. در این مقاله بازیگرها قصد داریم انیمیشن The Ant Bully را بررسی کنیم و با هم پس از شناخت داستان و راویان آن، نقدی بر نظرات منتقدان خواهیم داشت.

فهرست مطالب

خلاصه انیمیشن مورچه قلدر

داستان انیمیشن Ant-Killer در مورد پسری 10 ساله به نام لوکاس نیکل است که روزهای سختی را پشت سر می گذارد. لوکاس و خانواده اش به محله جدیدی نقل مکان کرده اند. پدر و مادرش مشغول کار خود هستند و توجه کافی به او ندارند، از طرفی لوکاس مدام توسط استیو قلدر محله مورد ضرب و شتم قرار می گیرد. در این شرایط لوکاس تمام خشم خود را روی مورچه ها بیرون می کشد. در تلاش برای حل این مشکل، مورچه ای به نام Zook معجون ایجاد می کند که لوکاس را به اندازه یک مورچه کوچک می کند. با این اتفاق، درهای دنیای جدیدی به روی لوکاس باز می شود و او درس های زیادی می آموزد. درس هایی در مورد ارزش دوستی، کار گروهی، رفاقت، پذیرش و شجاعت برای دفاع از خود.

داستان The Ant Bully بر اساس کتابی به همین نام برای کودکان ساخته شده است. این کتاب توسط جان نیکل در سال 1999 منتشر شده است.

همچنین بخوانید:

صداپیشگان انیمیشن مورچه کش.

تام هنکس پس از خواندن کتاب The Ant Bully برای فرزندانش به فکر ساخت انیمیشنی بر اساس این کتاب افتاد. او این ایده را به جان دیویس آورد و پس از موافقت با کارگردانی، استودیوی DNA Production مراحل ساخت انیمیشن را آغاز کرد. در این انیمیشن بازیگران مشهوری به عنوان صداپیشه حضور دارند که در ادامه با آن ها آشنا می شویم.

زک تایلر آیزن صدای لوکاس نیکل است

صداپیشگان انیمیشن Ant Bully.

زاخاری تایلر آیزن (زاکاری تایلر آیزن) بازیگر آمریکایی و صداپیشه سابق، متولد 23 سپتامبر 1993 (1 مهر 1372) در ایالت کنتیکت است. او کار خود را در سال 1999 با بازی در نقش لوکاس در آنتروپی آغاز کرد. او بین سال‌های 1999 تا 2002 صداپیشگی اندرو مولیگان در انیمیشن بیل کوچولو بود و در سریال کارتونی کودکانه The Backyardigans (2006-2004) نیز صداپیشگی شخصیت اصلی پابلو بود. یکی از مهم ترین کارهای او که شهرت زیادی به او داد، بازی در نقش شخصیت Aang در سریال انیمیشن Avatar: The Last Airbender بود که بین سال های 2005 تا 2008 پخش شد. او همچنین صداپیشگی این نقش را در 3 بازی ویدیویی آواتار بر عهده داشت.

جولیا رابرتز صدای هووا است.

نمرات ژانر انیمیشن The Ant Bully.

جولیا فیونا رابرتز (جولیا فیونا رابرتز)، هنرپیشه مشهور آمریکایی، در 28 اکتبر 1967 (6 آبان 1346) در ایالت جورجیا به دنیا آمد. وی فعالیت حرفه ای خود را از سال 1366 آغاز کرد و در این سال ها بازی در آثاری در ژانرهای مختلف را تجربه کرده است. جولیا رابرتز با فیلم زن زیبا (1990) به شهرت رسید و در دهه 90 در فیلم های بسیار موفق ظاهر شد. لیست افتخارات این بازیگر بسیار طولانی است. او 3 نامزدی جایزه اسکار و 1 برنده، 2 نامزدی جایزه بفتا و 1 برنده، و 4 نامزدی جایزه انتخاب منتقدان و 1 برد (هر سه برای ارین بروکوویچ) را در کارنامه هنری خود دارد. از آخرین ساخته های او می توان به فیلم بلیط بهشت ​​(2022)، فیلم Leave the World Behind (2023) و مینی سریال Gaslit (2022) اشاره کرد.

نیکلاس کیج صداپیشه زوک است.

بازیگران انیمیشن مورچه کش The Ant Bully.

نیکلاس کیم کاپولا، برادرزاده کارگردان معروف فرانسیس فورد کاپولا، بازیگر و تهیه کننده آمریکایی است. او که امروزه با نام نیکلاس کیج شناخته می شود، در 7 ژانویه 1964 در کالیفرنیا به دنیا آمد. او بازیگری را از سال 1981 آغاز کرد و امروزه به دلیل توانایی در ایفای نقش های مختلف و بازی در ژانرهای مختلف شناخته شده است. نیکلاس کیج با فیلم Raising Arizona (1987) به شهرت رسید. در سال 1995 با بازی در فیلم ترک لاس وگاس موفق به کسب افتخاراتی چون اسکار و گلدن گلوب شد و نامزد جایزه LEFTA شد. او در سال 2003 برای بازی در فیلم اقتباس نامزد اسکار، بفتا و گلدن گلوب شد. از جدیدترین آثار او می توان به فیلم وزن تحمل ناپذیر استعداد عظیم (2022)، فیلم سناریو رویایی (2023) و فیلم بلندها (2024) اشاره کرد.

مریل استریپ صداپیشه ملکه مورچه است

انیمیشن مورچه قلدر تاریخ اکران انیمیشن Ant Bully

مری لوئیز استریپ (مری لوئیز استریپ) بازیگر آمریکایی در ۲۲ ژوئن ۱۹۴۹ برابر با ۱ ژوئیه ۱۳۲۸ در نیوجرسی به دنیا آمد. او فعالیت حرفه ای خود را از سال 1975 آغاز کرد و به مدت نیم قرن در صنعت سرگرمی به عنوان بهترین بازیگر زن نسل خود شناخته می شود. مریل استریپ سابقه 408 نامزدی و 205 برنده از جمله 21 نامزدی و 3 جایزه اسکار و همچنین 34 نامزدی و 9 جایزه گلدن گلوب را دارد. فیلم هایی که برای او اسکار به ارمغان آورد عبارتند از: کرامر علیه. کرامر (1979)، انتخاب سوفی (1982) و بانوی آهنین (2012). این بازیگر سرشناس علاوه بر سینما، در چندین سریال نیز حضور داشته است. از بهترین و جدیدترین آثار او می‌توان به سریال دروغ‌های کوچک بزرگ (۲۰۱۹)، سریال فقط قتل‌ها در ساختمان (۲۰۲۳) و فیلم نگاه نکن (۲۰۲۱) اشاره کرد.

همچنین بخوانید:

در لیست زیر اسامی و نقش برخی دیگر از بازیگران Ant-Killer را برای شما آماده کرده ایم:

  • پابلو جیاماتیپابلو جیاماتی) به عنوان استن بیلز
  • ملکه پادشاه (ملکه پادشاه) در نقش کاریلا
  • بروس کمپبل (بروس کمپبل) در نقش فوگکس.
  • لیلی تاملینلیلی تاملین) مثل مادربزرگ لوکاس
  • گیلاس اوتری (چری اوتری) مثل مادر لوکاس
  • لری میلر (لری میلر) مثل پدر لوکاس
  • آلیسون مک (آلیسون مک) در نقش تیفانی
  • مایلز جفری (جفری مایلز) مثل استیو
  • جیک تی. آستین (جیک تی آستین) به عنوان نیکی
  • راب پالسون (راب پالسن) در نقش بیتل

نقد و بررسی انیمیشن مورچه کش

انیمیشن Ant Bully در 28 جولای 2006 (6 مرداد 1385) در آمریکا و در 6 آگوست همان سال (15 مرداد 1385) در انگلستان منتشر شد. این فیلم تنها 55 میلیون دلار در سطح بین المللی فروخت که در مقایسه با بودجه 50 میلیون دلاری اش یک شکست باکس آفیس است. در نتیجه این فروش ضعیف، DNA Production ورشکست شد و سپس تعطیل شد. به نظر می رسد که تماشاگران از تماشای این انیمیشن خوششان نیامده است، زیرا در وب سایت IMDb امتیاز 5.8 از 10 را دریافت کرده است. جالب است که منتقدان در این مورد مهربانتر بوده اند و امتیاز آنها برای انیمیشن The Ant Bully قابل تامل است. از بین 118 نقد کارتون در سایت Rotten Tomatoes، 62 درصد آنها به عنوان نقدهای مثبت ارزیابی شده اند. در زیر مروری کوتاه بر برخی از این بررسی ها آورده شده است.

نقد و بررسی انیمیشن مورچه قلدر

سانفرانسیسکو کرونیکل/روتشتاین: 100

مشخص است که دیویس در این انیمیشن نسبت به Jimmy Neutron: Son Prodigy پیشرفت کرده است. اگرچه انیمیشن قبلی نامزدی اسکار را برای او به ارمغان آورد، اما این انیمیشن جدید جذاب تر از کارتون جیمی نوترون: پسر نابغه است. صبر کنید تا دیویس یک بار دیگر نامزد جایزه اسکار برای سرگرمی خانوادگی Ant-Man شود.

سیاتل پست-اینتلیجنسر/شان آکس میکر: 83

گاهی اوقات انیمیشن برای کودکان کوچکتر بسیار هیجان انگیز است. اما برای بچه‌های 5 ساله و بالاتر، آنها محدودیت‌های استقلال خود را در دنیای بزرگسالان، ارتباط با لوکاس، کاوش در دنیای حشرات دیوانه و زندگی در یک ماجراجویی فانتزی رنگارنگ آزمایش خواهند کرد.

شیکاگو ریدر/ آندره آ گرونوال: 70

این انیمیشن کمدی که بر اساس کتاب کودک جان نیکل ساخته شده است، ابتدا بسیار آرام است، اما بعداً با شیرینی مناسب به یک ماجراجویی هیجان انگیز تبدیل می شود.

همچنین بخوانید:

میامی هرالد/پیتر دبروژ: 63

نویسنده و کارگردان جان ای دیویس جادوگری است که می تواند پیش پا افتاده ترین محیط (حیاط جلو) را به دنیایی دیگر تبدیل کند.

باشگاه AV/تاشا رابینسون: 58

علیرغم قابل پیش بینی بودن انیمیشن، در مجموع داستان جالبی است و دیویس مطمئناً از این فرصت برای کشف جهان از دیدگاه مورچه نهایت استفاده را کرد.

ReelViews/Chames Berardinelli: 50

چرا وقتی کودکان به اندازه کافی با تصاویر زیبا، فعالیت های رنگارنگ و شوخی های سطحی سرگرم می شوند، از شوخ طبعی، هوش و هیجان خسته شوید؟

امپراتوری/ اولی ریچاردز: 40

انیمیشن مورچه خوار با طنز ساده و اکشن زیاد به عنوان سرگرمی برای کودکان خوب است. اما چیز زیادی برای جلب توجه بزرگسالان با کودکان ندارد.

حرف آخر

نقد و بررسی انیمیشن Ant Bully با انیمیشن قاتل مورچه ها.

در این مطلب به ارائه انیمیشن قاتل مورچه بازیگرها می پردازیم. داستان آن را خواندیم، با صداپیشگان انیمیشن آشنا شدیم و در نهایت نظرات منتقدان را مرور کردیم. نظر شما در مورد این انیمیشن چیست؟ آیا مورچه قلدر را دیده اید؟ کدام جنبه از انیمیشن بیشتر توجه شما را به خود جلب کرد؟ نظرات خود را از طریق بخش “نظر شما” در انتهای صفحه با ما در میان بگذارید.

توسط کاربران انتخاب شده است