معرفی اپلیکیشن PicsArt به همراه ویژگی ها و مشخصات آن. اندلرن

معرفی اپلیکیشن PicsArt به همراه ویژگی ها و مشخصات آن. اندلرن

اگر به دنبال یک برنامه کاربردی و مناسب برای ویرایش حرفه ای تصاویر خود هستید، PicsArt یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما خواهد بود. در این مقاله به معرفی برنامه PicsArt می پردازیم. PixArt اولین بار در اواخر سال 2011 برای ویرایش عکس برای سیستم عامل اندروید معرفی شد و شاید در زمان راه اندازی اولیه آن، هیچکس فکر نمی کرد که استارت آپی که آن را ایجاد کرده است روزی به اولین تک شاخ ارمنی تبدیل شود. امروزه این برنامه دیگر محدود به اندروید نیست و نسخه های مختلف آن برای آیفون، آیپد و حتی دستگاه های مبتنی بر ویندوز منتشر شده است. اما چه چیزی باعث محبوبیت این ویرایشگر عکس در بین کاربران پلتفرم های مختلف شده است؟

ما ویژگی های برنامه PixArt را ارائه می دهیم.

ابزارها و امکانات متعدد بدون شک از مهمترین دلایل محبوبیت پیکس آرت محسوب می شوند. ویژگی های این برنامه تقریبا می تواند پاسخگوی نیازهای روزانه طیف وسیعی از کاربران باشد و برای انجام ویرایش های سریع در دستگاه های تلفن همراه کاملاً مفید و کارآمد است. علاوه بر این، ویژگی های نسخه های اخیر به ویرایش عکس محدود نمی شود. در عوض، کاربران می توانند از پایه ادامه دهند. طراحی تصاویر کاری را که می خواهید انجام دهید.

PicsArt یک اپلیکیشن مفید برای افراد علاقه مند به ویرایش تصویر است، زیرا تمامی ابزارهای ویرایشی لازم را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. یکی از قابلیت های برنامه PicsArt مربوط به ساخت کلاژ عکس است. بنابراین کاربر به راحتی می تواند با استفاده از این برنامه تصاویر مورد نظر را در کنار هم قرار دهد.

طرح، کلاژ و رنگ پس زمینه.

یکی دیگر از قابلیت های اپلیکیشن PicsArt امکان ساخت کلاژ عکس است. پس از نصب و ورود به اپلیکیشن PixArt، با منوی نسبتا ساده ای مواجه خواهید شد. اگر اجازه دسترسی به فضای ذخیره‌سازی را داده‌اید، ابتدا عکس‌ها و ویدیوها را در حافظه دستگاه خواهید دید. در پایین آنها گزینه ای برای ساخت کلاژ وجود دارد که انواع مختلفی از کلاژ را ارائه می دهد. بخش بعدی Drawing است که می توان از آن برای طراحی استفاده کرد. اگرچه PixArt نصب برنامه های اضافی را برای چنین کارهایی توصیه می کند. Free Photos همچنین شامل تصاویر پیش فرض ارائه شده توسط این برنامه است. در نهایت با انتخاب رنگ ها در Color Backgrounds می توانید پس زمینه خالی داشته باشید.

همانطور که قبلا اشاره کردیم، برنامه PicsArt ابزارهای ویرایشی مختلفی مانند برش، چرخش و افزودن متن به تصویر را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. برای دسترسی به ابزارهای ویرایش برنامه Pics Art بر روی آیکون پلاس ضربه بزنید و گزینه Edit را انتخاب کنید. سپس از شما خواسته می شود عکسی را که می خواهید ویرایش کنید انتخاب کنید.

1727621647 605 معرفی اپلیکیشن PicsArt به همراه ویژگی ها و مشخصات آن

شبکه اجتماعی PicsArt و ویرایش ویدیو.

برنامه PixArt نه تنها امکانات لازم برای ویرایش تصاویر را فراهم می کند و هم اکنون از شبکه اجتماعی داخلی همچنین از این واقعیت سود می برد که طراحی آن بسیار شبیه به اینستاگرام است. با ایجاد یک حساب کاربری، کاربران می توانند هشتگ های مورد علاقه خود را دنبال کرده و تصاویر خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. بخش چالش ها نیز می تواند بسیار سرگرم کننده باشد، جایی که افراد بر موضوعات مشترک تمرکز می کنند و به کار یکدیگر رای می دهند.

برنامه PicsArt همچنین به کاربران امکان طراحی را ارائه می دهد. کاربران این اپلیکیشن می توانند با مراجعه به قسمت Draw یک نقاشی روی صفحه سفید بکشند یا روی تصویر مورد نظر بکشند.

یکی دیگر از قابلیت های برنامه PicsArt امکان ضبط تصاویر است. علاوه بر این امکان ساخت استیکر از تصاویر ضبط شده برای کاربر فراهم شده است. برای این کار کافی است به بخش استیکرها مراجعه کرده و یک عکس ثبت کنید. از طرفی با زدن آیکون fx در بالای صفحه، به لیست افکت های موجود در برنامه Pics Art دسترسی خواهید داشت.

حرف آخر

برنامه Pics Art گزینه خوبی برای تغییر حال و هوای عکس هاست که کارکردهای مفید و جالبی را ارائه می دهد. البته ممکن است تبلیغات داخلی آن برای برخی از کاربران آزاردهنده به نظر برسد و همین دلیل محبوبیت آن است. نسخه کرک شده به روز شده است. یکی دیگر از نقاط قوت PicsArt تعامل و پشتیبانی از پلتفرم های مختلف است که آن را در دستگاه های مختلف از جمله گوشی های هوشمند، رایانه ها و تبلت ها در دسترس قرار می دهد. حتی امروزه، ویرایشگر تصویر PixArt را می توان مستقیماً از طریق Google Drive استفاده کرد.

منابع:

  • تلفن های همراه
  • صفحه کلید

به این مقاله امتیاز دهید