معرفی بازیگران سریال محقق + تاریخچه سریال و تعداد قسمت ها – اندلرن

معرفی بازیگران سریال محقق + تاریخچه سریال و تعداد قسمت ها – اندلرن

سریال بازپرس به کارگردانی «احمد معظمی» و تهیه کنندگی «محمدرضا شفیعی» از شنبه ۱۹ تیر ۱۳۰۲ از شبکه یک سیما پخش شد.داستان فیلم درباره بازپرسی به نام «صدرا» است که درگیر سوء استفاده بزرگ اقتصادی می شود. . در جریان سرنخ‌های پرونده، او با یک آقا و تهیه‌کننده‌ای آشنا می‌شود که به‌دنبال اجاره است. با اندلرن همراه باشید.

بازیگران سریال محقق

در این قسمت به معرفی بازیگران این سریال جدید و جذاب می پردازیم.

محسن قصابیان بازیگر نقش صدرا در سریال بازرس

یکم مرداد 1348 در قوچان استان خراسان به دنیا آمد. او دارای لیسانس تئاتر با مدرک بازیگری و فوق لیسانس کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس است. او فعالیت هنری خود را با تئاتر آغاز کرد و برای اولین بار در سال ۱۳۷۱ با فیلم «تونل» جلوی دوربین رفت.

فرهاد قاهمیان

فرهاد قاهمیان در سریال بازرسان

وی در 24 اسفند 1344 در اردبیل به دنیا آمد و بازیگری را در تئاتر آغاز کرد. در سال ۱۳۷۲ با فیلم «دمرل» جلوی دوربین رفت و در سال ۱۳۸۳ با فیلم «قارچ سمی» مورد توجه بسیاری از کارگردانان و سینماگران قرار گرفت.

محمدرضا شریفیان

وی متولد 4 خرداد 1334 در تهران، بازیگر و اهل تهران است. او دارای مدرک تربیت بدنی است. اولین بار در سال ۱۳۷۰ با سریال امام علی (علیه السلام) به کارگردانی داوود میرباقری جلوی دوربین رفت.

فریبا کوثری

بازیگر جنوبی زاهدانی متولد ۱ آذر ۱۳۴۵ بازیگر و مجری تلویزیون و سینما است. او فارغ التحصیل اقتصاد است و اولین حضورش مقابل دوربین به فیلم چهره در سال ۱۳۶۷ برمی گردد.فریبا کوثری در سال ۱۳۸۵ با سریال بیگناهان به شهرت رسید.

مهدی فخیم زاده

او بازیگر، کارگردان و فیلمنامه نویس مشهور ایرانی است. در 29 تیر 1321 در تهران به دنیا آمد. او بازیگری را از تئاتر آغاز کرد و برای اولین بار در سال ۱۳۵۱ با فیلم «سرکار غضنفر» مقابل دوربین رفت. وی فارغ التحصیل و دارای مدرک هنرهای نمایشی از دانشگاه تهران است. او با حضور در سریال مذهبی «ولایت عشق» در سال ۱۳۷۹ به شهرت رسید.

فریبا متخصص است

او بازیگر سینما و تلویزیون است و متولد ۱۰ آذر ۱۳۸۹ در بروجرد لرستان است. او فارغ التحصیل لیسانس جامعه شناسی است. در سال ۱۳۶۳ خانم مصافی برای اولین بار با بازی در فیلم «شب جزا» جلوی دوربین رفت.

پوراندخت مهیمان

این بازیگر سینما و تلویزیون در 24 فروردین 1331 در اصفهان به دنیا آمد. او فارغ التحصیل کارشناسی ارشد از دانشگاه هنر است.

شاهین تسلیمی

این بازیگر دارای مدرک دیپلم و متولد 19 شهریور 1334 در شخرود است. بازیگری را از تئاتر شروع کرد و اولین بار در سال 1364 با سریال باغ مظفر جلوی دوربین رفت. شاهین تسلیمی در سال ۱۳۹۶ با سریال «بزنگاه» به شهرت رسید.

یواد هاشمی

جواد هاشمی در بازپرس

وی بازیگر و کارگردان خطه شمال کشور متولد 6 دی 1344 در بندر انزلی است. او فارغ التحصیل رشته کارگردانی از دانشگاه تهران است و کار خود را در تئاتر آغاز کرد. بازی در مقابل دوربین را با فیلم «پرواز در شب» آغاز کرد و با فیلم «اخراجی ها» مسعود ده نمکی در سال 1384 به شهرت رسید.

فکر کثیف

فکر کثیف

این بازیگر و شاعر در 16 مهر 1361 در تهران به دنیا آمد. وی دارای مدرک لیسانس فلسفه و کلام اسلامی است. او برای اولین بار در فیلم مریم مقدس به ایفای نقش پرداخت. اما شهرت آن به فیلم «شیدایی» در سال 1390 برمی گردد.

حمیدرضا هدایتی

وی متولد 18 فروردین 1339 در تهران و بازیگر است. بازیگری را از سال ۱۳۷۰ با فیلم «مسافران» آغاز کرد. حمیدرضا هدایتی با سریال هایی چون «مختارنامه» و «در چشم باد» به شهرت رسید.

سوگل طهماسبی

وی متولد 25 بهمن 1364 در اصفهان است و دارای مدرک فوق لیسانس گرافیک است. بازیگری را از تئاتر آغاز کرد و برای اولین بار در سال ۱۳۸۰ در سریال روزگار قریب مقابل دوربین رفت. او با بازی در نقش نرگس در سریال کیمیا به شهرت رسید.

ایوب آقاخانی

این بازیگر و کارگردان متولد 10 آبان 1354 در تبریز است. او دارای مدرک لیسانس تئاتر و فوق لیسانس تئاتر با گرایش ادبیات نمایشی است. آقاخانی فعالیت هنری خود را در رادیو از سال ۱۳۷۲ آغاز کرد.

شهروز دل افکار

بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در 18 بهمن 1362 در تهران به دنیا آمد. او فارغ التحصیل کارشناسی هنر از دانشکده سینما و تئاتر است. در سال 1368 با فیلم «توماج» جلوی دوربین رفت و در سال 1378 با سریال «قرباگه» به شهرت رسید.

کاظم هژیر آزاد

یکم فروردین 1329 در تهران به دنیا آمد. تا سال دوم هنرستان فنی تحصیل کرد و فعالیت هنری خود را با تئاتر آغاز کرد.

پیام رسان نجفیان

این بازیگر و خواننده متولد 7 دی ماه 1330 در تهران است. وی دارای مدرک لیسانس روانشناسی از گروه علوم تربیتی دبیرستان پارس سابق است. او در زمینه های خوانندگی، موسیقی، ترانه سرایی و بازیگری فعالیت دارد.

مجید پاتکی

وی متولد ۴ شهریور ۱۳۵۳ در رشت و بازیگر است. وی دارای مدرک لیسانس کامپیوتر از دانشکده فنی شهید رجایی لاهیجان است. او برای اولین بار در سال ۱۳۷۹ با سریال «فردای روشن» جلوی دوربین رفت.

بازیگران دیگر

محسن بهرامی، هادی دیباجی، آذین احرامی، مهرداد رضایی، ستاره سادات قطبی، سیامک رشیدی، رضا مولایی و مرتضی تهرانی از دیگر بازیگران سریال بازرس هستند.

سریال بازرس چند قسمته؟

به گزارش کارمدئو، احمد معظمی، کارگردان سریال بازپرها، کارگردان سریال شهر، می توانید چند قسمت، جاده چالوس، سایبری، دیوار شیشه ای، دزد روح، ترور خاموش و ملکوان و در قالب های دیگر مانند تلویزیون را دریافت کنید. فیلم و وسایل دیگر بین سینما تجربیاتی مانند فیلم «حریم خصوصی» دارد.

تعداد قسمت های سریال Inspector به طور رسمی اعلام نشده است اما این سریال حدود 30 قسمت دارد.

 

ساعات پخش و تکرار سریال پارسر از شبکه 1

شبکه یک این سریال را هر شب حوالی ساعت 10:15 پخش می کند و تکرار آن در ساعت های 3:00، 9:30 و 15:00 خواهد بود.

 

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.