معرفی بازیگران سریال گناه فرشته + خلاصه داستان و دانلود – کارمادو

معرفی بازیگران سریال گناه فرشته + خلاصه داستان و دانلود – کارمادو

سریال گناه فرشته یکی از فیلم های ساخته شده در سال 1402 است که از فیلمو پخش می شود و در این مطلب اندلرن قصد داریم اطلاعات و اخبار این سریال به کارگردانی حامد عنقا را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

خلاصه داستان سریال گناه فرشتگان

داستان این سریال به طور رسمی منتشر نشده است، اما روابط عمومی سریال مبهم و مرموز است: «آتش چیز بدی نیست، بسوزان هر چه باقی مانده است!» منتشر کرده است، به طور کلی آنچه از داستان این سریال به بیرون درز کرده در مورد اتهام قتل فرشته است و وقتی حامد برای دفاع از او می آید، داستان پیچیده و پر از حقایقی است که او به آن فکر نکرده است!

زمان پخش و تعداد قسمت های سریال گناه فرشته

قسمت اول سریال. گناه فرشته در تاریخ 1 ژانویه 1402 ساعت 8 صبح به طور انحصاری از فیلمو پخش شد و قسمت بعدی هر جمعه ساعت 8 صبح پخش خواهد شد. شما می توانید کل این مجموعه را در این صفحه خریداری و دانلود کنید. در رابطه با فیلم گناه فرشته می توان گفت سریالی نیست و تعداد قسمت ها بیش از 12 قسمت است.

بازیگران سریال گناه فرشته.

همانطور که در تیزر اولیه این سریال و اطلاعات منتشر شده توسط روابط عمومی آن تا کنون مشاهده شد، بازیگران این سریال حامد عنقا شامل موارد زیر می باشند.

  • مهدی سلطانی بازیگر نقش مشفق

مهدی سلطانی بازیگر نقش مشفق در سریال گنه فرشته

مهدی سلطانی از جمله بازیگرانی است که در دهه 90 نقش های مهمی را در اذهان عمومی ایفا کرد و بازی در سریال جاده زاینده رود او را به بازیگری ماندگار در اذهان تبدیل کرده است. درک این بازیگر از موقعیت هایی که در آن قرار می گیرد و ایجاد شیمی مناسب بین شخصیت های مقابل، نقش های او را به عنوان نقش های ماندگار در ذهن حک کرده است. بازی دیدنی او در سریال پدر در نقش پدری دلسوز و مهربان که از فرزندانش مراقبت می کند و برای عروسش پدر خوبی است بینندگان بسیاری از این فیلم را به خود جذب کرده است. مهدی سلطانی نیز با بازی منفی خود در سریال آقازاده به عنوان فردی تاثیرگذار که از هر فرصتی برای رسیدن به اهداف خود استفاده می کند، توانسته است مخالفان خود را افزایش دهد.

  • شهاب حسینی بازیگر نقش حامد تهرانی

شهاب حسینی بازیگر نقش حامد تهرانی در سریال گنه فرشته

این بازیگر متولد 14 بهمن 1352 در تهران، اولین پسر داخانوده و دارای دو خواهر و یک برادر است. اصالت این بازیگر به تنکابان مازندران برمی گردد و سال هایی از عمر خود را در خرم آباد لرستان گذراند. . شهاب حسینی پس از بازی در سریال شهرزاد، چند سالی به سینما پرداخت، اما با بازی در نقش سرگرد در سریال پوست شیر ​​بار دیگر کیفیت حرفه بازیگری خود را به نمایش گذاشت و اکنون در نقش حامد بازی می کند. تهرانی در فیلم گناه یک فرشته یکی از نقش های اصلی را دارد.

  • امیر آقایی بازیگر نقش نوید عشیری

امیر آقایی بازیگر نقش نوید عشیری در سریال گنه فرشته

این بازیگر و نویسنده متولد 19 مرداد 1354 است و برای اولین بار در فیلم «ارتفاع پست» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا ایفای نقش کرد و در سال های اخیر در فیلم های مختلفی از جمله «نیلوفر» به کارگردانی بهمن حضور داشته است. و «چهار ديوار» به كارگرداني بهمن. قبادی، بی مادر به کارگردانی مرتضی فاطمی، شبگرد به کارگردانی فرزاد موتمن، شیفت شب به کارگردانی نیکی کریمی، در چند فیلم دیگر بازی کرده است. امیر آقایی که در سریال اولین شب خاموش نشانه هایی از بازی حرفه ای خود را نشان داده از دیگر بازیگرانی است که در فیلم گناه یک فرشته به ایفای نقش می پردازد. در ادامه حضور این بازیگر در سریال آقازاده و ایفای نقش یک آقازاده پولدار و مرفه توسط امیر آقایی بازیگران باعث محبوبیت وی شد.

  • پردیس پورابدینی بازیگر نقش فرشته

پردیس پورابدینی بازیگر نقش فرشته در سریال گهه فرشته

پردیس پورابدینی زاده متولد 1 فروردین 1379 است و اولین فیلم خود را با نام آقازاده شروع کرد و در این مدت در چندین فیلم از جمله خائن کشی مسعود کیمیایی و گریزه سیاوش اسعدی بازی کرده است. پردیس پورابدینی بازیگر نقش اصلی و محوری فرشته در فیلم پیش رو یکی از بازیگران جوان و با استعدادی است که در سریال آقازاده به تهیه کنندگی حامد عنقا مهارت بازیگری خود را به اثبات رسانده است.

پردیس پورابدینی بازیگر نقش فرشته در فیلم گناه فرشته

این بازیگر جوان پس از بازی در فیلم آقازاده سعی کرد از فضایی که در اختیار دارند مراقبت کند و برای دومین بار نظر حامد عنقا را به خود جلب کند، در فیلم غبارت نیز به ایفای نقش پرداخت و سیمرغ بلورین بهترین را دریافت کرد. بازیگر.

  • لادن مستوفی بازیگر نقش مهتاب محتشم است.

لادن مستوفی بازیگر نقش مهتاب محتشم در سریال گهن فرشته است.

لادن مستوفی در این فیلم در نقش مهتاب محتشم قصد دارد چهره وکیلی قدرتمند را نشان دهد که بزرگترین چالش ها را در زندگی خود تجربه می کند. لادن مستوفی در فیلم دوران سرکشی به کارگردانی کمال تبریزی نقش یک مددکار اجتماعی را بازی می کند. او نقش یک دلسوز را بازی کرد که به دخترانی که در خانواده از خشونت خانگی رنج می بردند و بدون عشق مجبور به ترک خانه می شدند کمک می کند.

  • آشا محرابی

آشا محرابی بازیگر سریال گهنا فرشته

آشا محرابی در 10 مرداد 1352 در تهران به دنیا آمد. وی دارای مدرک کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی و فوق لیسانس روابط بین الملل از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران است. به موازات تحصیل در دانشگاه، در حوزه هنری حمید تزاریقیان حضور یافت و فارغ التحصیل بازیگری و کارگردانی از مرکز تسایاریگیان شد. وی همچنین فارغ التحصیل کارگردانی و فیلمسازی از سینمای جوان بود و دوره فیلمنامه نویسی را در کلاس های ناصر تقوایی در مدرسه کارنامه گذراند. همچنین لازم به ذکر است که آشا نیز فارغ التحصیل رشته سینما از کانادا است.

  • نفس بازغی بازیگر نقش تینا

نفس بازغی بازیگر نقش تینا در سریال سینه فرشته

نفس بازغی بازیگر جوان سریال گهن فرشته بازیگر نقش تینا می باشد. نفس بازغی تا قبل از حضور در سریال گهنا فرشته تجربه بازیگری نداشت و این اولین حضورش مقابل دوربین است. نفس بازغی مهاجر مست و پژمان بازغی است. او در سال 2007 به دنیا آمد و اکنون 15 سال سن دارد. پدر و مادر نفس بازغی دو سال پیش از هم جدا شدند، او با هر دوی آنها جلوی دوربین عکاسان دیده می شود و به نوعی پدر و مادرش دخترشان را قبل از بازیگری به جامعه هنری معرفی کردند.

بازیگران دیگر

  • دیبا زاهدی
  • فخرالدین صدیقه شریف
  • سید مهرداد ضیایی
  • با حضور بهروز رضوی

عوامل دیگر

  • گه فرشته تهیه کننده، نویسنده و کارگردان: حامد عنقا
  • مدیر فیلمبرداری: زنده یاد مرتضی پورصمدی
  • تدوین: میثم مولایی
  • طراح صحنه و لباس: آیدین ظریف
  • مدیر صدابرداری: وحید دوزنده
  • مدیر تولید: افشین قالی پور
  • مدیر پشتیبانی: سیدعلی اسلامی
  • موسیقی: اورکی ستار
  • طراحی و آهنگسازی: حسین ابوالصدق
  • طراح گریم: مهرداد میرکیانی
  • سرپرست گروه فرمان: احسان سجادی حسینی
  • مدیر برنامه ریزی: مجید رضا فضلی
  • منشی صحنه: علیرضا فرحزادی
  • طراح جلوه های ویژه بصری: امیر ولی خانی
  • ناظر جلوه های ویژه میدانی: آرش آقابیک
  • عکاس: آرش شاه محمدی
  • مدیر پروژه: رسانه مهر طاها

حامد عنقا کارگردان این سریال است.

حامد عنقا به عنوان سردبیر روزنامه و مجله وارد عرصه فیلمنامه نویسی شد و نزدیک به 3 دهه است که در سینما و تلویزیون فعالیت می کند و اولین سریال او سریال قلب یهی نام دارد که در سه فصل تولید شد. نمایش خانگی ساخته شده توسط رسانه های متعهد و محصولاتی که در قالب دی وی دی منتشر شد به یکی از پرمخاطب ترین سریال ها تبدیل شده بود. توجه به ماجراها و اتفاقات روز، حامد عنقا را به نویسنده ای باهوش و فرصت طلب، نویسنده ای ماهر در بازنمایی اتفاقات روزمره جامعه تبدیل کرده است. این کارگردان نه تهیه کننده است و نه نویسنده، به اصول و معنویت انسانی بسیار اهمیت می دهد و در تمام آثاری که نوشته، همیشه الگوی انسانی مناسبی برای نمایش عمومی در برابر سیاهی منفی دارد. این کارگردان، نویسنده و تهیه کننده فیلم های مطرحی چون سریال پدر، نردبان آسمان، تنهایی لیلا، انقلاب زیبا و در چهارراه را نوشته است.

خرید و دانلود سریال گناه فرشته

قسمت اول: گناه فرشته

قسمت 2: گناه فرشته

قسمت 3: گناه فرشته

نتیجه

در این مقاله به بررسی سریال گناه فرشته می پردازیم و به معرفی بازیگران و عوامل دیگر آن می پردازیم تا با شناخت آنها (سریال سرمهن مداری / خلاصه داستان و دلیل دستگیری) شناخت نسبی از این فیلم به دست آورید. تمام اطلاعات در مورد آن را دریافت کنید.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.