معرفی بازیگران سریال Zona Blanca + زمان پخش و خلاصه داستان – Carmadeo

معرفی بازیگران سریال Zona Blanca + زمان پخش و خلاصه داستان – Carmadeo

به گزارش اندلرن، سریال «نقطه سیاه» در ژانر درام جنایی و معمایی پس از ده سال حرکت جدیدی بود. این سریال در سال 2017 برنده 7 جایزه و نامزد 4 جایزه از سوی نتفلیکس شد، فصل دوم این سریال نیز به دلیل محبوبیت در سال 2019 توسط همین عوامل تولید و پخش شد.

زمان پخش سریال منطقه سفید از شبکه تماشا

سریال جدید «منطقه سفید» محصول کشور بلژیک و متعلق به ژانر ترسناک و جنایی است و از امشب جایگزین سریال Brokenwood Mysteries خواهد شد. سریال «زونا بلانکا» هر شب ساعت 23:00 روی آنتن می رود و ساعت 17 بازپخش می شود.

خلاصه داستان سریال White Zone

سالی که لورن 18 ساله شد، مانند همه جوانان آن سن در ویلفرانچ، برای بیداری به جنگل رفت. او پس از سه روز ناپدید شد. در همین لحظه دوستش برتراند اشتاینر او را بیهوش یافت و به بیمارستان برد. وقتی از خواب بیدار شد، لورن فقط چند جزئیات را به یاد آورد و احساس کرد که همه چیز یک تصادف ساده نبوده است. در آن زمان مادرش به شدت بیمار بود. پدرش از او خواست که ساکت باشد تا او را نگران نکند. زمان گذشت و به کسی نگفت. پس از ناپدید شدن ماریون اشتاینر، لورن زمان زیادی را در جنگل می گذراند، شبانه روز. این اتفاق او را تحت تأثیر قرار داد و او را به یافتن پاسخ سوق داد.

سریال Zona Blanca چند قسمت است؟

سریال Zona Blanca در مجموع 16 قسمت دارد که در دو فصل پخش شده است.

بازیگران سریال Zona Blanca.

بازیگران سریال White Zone عبارتند از: Solyane Brahim، Laurent Capelloto، Hubert Delattre، Samuel Aguilar، Reno Rutten، Brigitte Sai، Naidra Ayadi، Ann Suarez که ایفای نقش کردند.

سولیانه براهیم، ​​بازیگر لورن وایس (سولین براهیم)

سولیانه براهیم، ​​بازیگر لورن وایس (سولین براهیم)

سولین براهیم (زاده ۱ آوریل ۱۹۷۸) یک هنرپیشه فرانسوی است. او با سابقه تئاتر در سینما و تلویزیون نیز بازی کرده است و اخیرا در سریال منطقه سفید نقش اول را بازی کرده است. براهیم که از پدری مراکشی و مادری برتون به دنیا آمد، بزرگ‌ترین سه برادر در شارتر فرانسه بود. او در بورژ بزرگ شد. او سواحیلی را در مؤسسه ملی زبان‌ها و تمدن‌های شرقی، برنامه‌ریزی یک حرفه بشردوستانه، و همچنین تئاتر در École Nationale Supérieure des Arts et Technics du Theatre خواند. در سال 1996، براهیم اولین نمایش خود را اجرا کرد و تا دهه بعد ادامه داد و سپس به عضویت کمدی فرانسه درآمد. از سال 2013، براهیم در چندین فیلم و برنامه تلویزیونی ایفای نقش کرده است که منجر به ایفای نقش سرگرد لوران وایس در فیلم ترسناک France 2 Zone Blanche در سال 2017 و ویرجینی در فیلم The Swarm (به فرانسوی: La Nuée) در سال 2017 شد. او در سال 2020 نیز دریافت کننده این فیلم است. از فیلم. جایزه سوزان بیانچتی به خوش آتیه ترین بازیگر جوان فرانسوی تعلق گرفت.

لوران کاپلوتو در نقش فرانک سیریانی (لورنت کاپلوتو)

لوران کاپلوتو در نقش فرانک سیریانی (لورنت کاپلوتو)

لوران کاپلو در 16 مارس 1971 در کینشاسا، جمهوری دموکراتیک کنگو به دنیا آمد. او در 16 مارس 1971 در کینشاسا، جمهوری دموکراتیک کنگو به دنیا آمد. او بازیگری است که برای بازی در فیلم های آقای هیچکس (2009)، Fils Unique (2011) و Amour (2012) شناخته شده است.

هوبرت دلاتر در نقش تدی در منطقه سفید

هوبرت دلاتر در نقش تدی در منطقه سفید

به گزارش اندلرن، یکی دیگر از بازیگران سریال White Zone، Hubert DeLauter است، بازیگری که برای بازی در فیلم های Gloss، Enter، The Seven Lives of Leah و The White Zone شناخته می شود. هوبر دلاتر در سال 1900 در پاریس، فرانسه به دنیا آمد. هوبرت دلاور در نقش ژول گورین در پلیس پاریس 1900، گیوم در پوینت بلانک، ملک لوانسکی در Une Affaire Personelle، پاتریس موپن. او در «دعوتنامه» در «جی منتی» نقش «ژان کریستف باریر» را بازی کرد، در «زیر پلیس» نقش «لبروتون» را بازی کرد و در «28 کیلومتر کوچک» شرکت کرد.

ساموئل جوی در نقش برتراند

از جمله بازیگران سریال White Zone می توان به ساموئل جوی اشاره کرد که نقش برتراند، پسر جرالد اشتاینر را بازی می کند. او دوست پسر دبیرستانی لورن وایس بود. شب بیداری او در جنگل، او را همراهی کرد و به او پیشنهاد کرد که به خانه برود تا تمام شب را در آنجا سپری نکند. لورن نپذیرفت. سه روز بعد، برتراند او را بیهوش در جنگل پیدا کرد که دو انگشتش قطع شده بود. این اتفاق او را عمیقاً تحت تأثیر قرار داد و او را در مسیر دشواری قرار داد که باعث شد پدرش جرالد او را چندین ماه به زندان بفرستد. او بعداً با لیا ازدواج کرد و صاحب یک دختر به نام ماریون شد. دومی هشت ماه قبل از شروع فصل اول، شش روز قبل از انتخاب شدن به عنوان شهردار ویلفرانچ، در جنگل ناپدید شد. او همچنین نقش های متعددی را به عنوان یک پسر طبقه کارگر در لورن که از صنعت فولاد و معدن ویران شده بود، بازی کرده است. موضوع گناه و بخشش در مرد ایستاده ساخته فوئد منصور که جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد را برای او به ارمغان آورد، سپس در مجموعه تلویزیونی چنان باش که در نقش حوزوی و زندانی سابق خوزه دل سارته 7 برجسته شد و بازیگری نیز انجام داده است. . او همچنین کارگردان، فیلمنامه نویس و تهیه کننده فیلم کوتاه Mortels است. اولین فیلم بلند او با نام Sparring در 5 آگوست 2017 در جشنواره بین المللی فیلم لوکارنو به نمایش درآمد.

نایدرا ایادی بازیگر نقش لیلی برامی در سریال منطقه سفید

نایدرا ایادی بازیگر نقش لیلی برامی در سریال منطقه سفید

نایدرا ایادی در یک خانواده تونسی در سن اوئن، سن دنیس، در حومه شمالی پاریس به دنیا آمد. او چندین سال را به بازیگری عمدتاً در تئاتر و تلویزیون گذراند تا اینکه اولین فیلم خود را در سال 2011 در فیلم Polisse به کارگردانی Wayon ساخت. ایادی برای بازی در این فیلم برنده جایزه سزار بهترین بازیگر نقش اول زن شد. او این جایزه را با کلوتیلد هاسمه، که برای بازی در فیلم فرشته و تونی (2011) برنده شد، به اشتراک گذاشت.

دیگر بازیگران سریال Zona Blanca

  • رنو روتن در نقش لوئیس هرمان
  • کامیل آگیلار در نقش کورا وایس
  • بریژیت سی در نقش سابین هنکین
  • دن هرزبرگ در نقش گاسپار بلان
  • سیریل دبرویل در نقش آنا دلمبره
  • توماس دورت در نقش رودی گورین
  • اولیویه بونجور در نقش جرالد اشتاینر (فصل 1-2)
  • تئو کاستا مارینی در نقش رومن بارتلمی
  • سمیر بوتارد در نقش پل مریک
  • ژان میشل بالتاسار
  • پاسکال السو در نقش پیر وینکلر (فصل 1)
  • سرژ ریابوکین (فصل 2)
Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.