معرفی بازیگران چارلی فرشتگان | اندلرن

معرفی بازیگران چارلی فرشتگان |  اندلرن

در این مطلب با معرفی تمامی بازیگران فیلم Charlie’s Angels 2019 همراه شما هستیم.در ادامه تعدادی از بازیگران زن هالیوودی فیلم فرشتگان چارلی و بازیگران چارلی فرشتگان در نقش های اصلی را معرفی می کنیم. با اندلرن همراه باشید.

فرشتگان چارلی یک فیلم اکشن و مهیج آمریکایی است که در 3 قسمت منتشر شده است. قسمت آخر این فیلم بازسازی فیلم فرشتگان چارلی است که در دهه های 1970 و 2000 تولید و پخش شد.داستان فیلم حول محور سه مامور زیبا و باهوش به نام های سابین، جین و الن می باشد که توسط آنها استخدام می شوند. رئیس، چارلی، برای انجام ماموریت های پیچیده و خطرناک.

قسمت آخر این فیلم را الیزابت بنکس کارگردانی کرد که نقش یکی از فرشته های نبز را بازی کرد. از بازیگران فیلم Charlie’s Angels می توان به کریستن استوارت، الیزابت بنکس، پاتریک استوارت و جودا فری اشاره کرد.

معرفی بازیگران فیلم فرشتگان چارلی

با معرفی تمامی بازیگران فرشتگان چارلی همراه ما باشید.

نائومی اسکات در نقش النا

نائومی اسکات بازیگر هالیوود در فیلم فرشتگان چارلی 2019 و خواننده انگلیسی است. او که در هانسلو متولد شد، با بازی در سریال کمدی نوجوانان Life Bites، فیلم ساخته شده برای تلویزیون Lemonade Mouth و سریال علمی تخیلی Terra Nova به شهرت رسید.

در این فیلم، النا دانشمندی است که برای کمک به فرشتگان می آید، اما در نهایت به آنها ملحق می شود. این شخصیت اساساً می تواند فانتزی طرفداران Charlie’s Angels باشد. الینا در ابتدا کمی خجالتی است، اما دیری نمی‌گذرد که او افراد بد را کتک می‌زند.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های 2023 معرفی فیلم های جدید 2023

کریستن استوارت در نقش سابینا

بازیگر فیلم فرشتگان چارلی / بازیگر فیلم فرشتگان چارلی

کریستن جیمز استوارت بازیگر هالیوود در فیلم فرشتگان چارلی 2019 است. پردرآمدترین بازیگر زن جهان در سال 2012، جوایز متعددی از جمله جایزه فیلم آکادمی بریتانیا و جایزه سزار و همچنین نامزدی جایزه فیلم از آکادمی را دریافت کرده است. و گلدن گلوب

کریستن استوارت یکی از اولین ستاره هایی بود که برای بازیگران فیلم فرشتگان چارلی معرفی شد و به عنوان یکی از سه فرشته جدید چارلی قرارداد امضا کرد. در فیلم یان، سابینا کودکی سرکش و وحشی است و از استفاده از جذابیت های خود برای جذب مردان خطرناک ترسی ندارد. او همچنین عاقل ترین عضو گروه و یک دزد کامل صحنه است.

بیشتر بخوانید: جدیدترین بازیگران زن بازیگران سریال گمشده در گذر زمان

الا بالینسکا از فرشتگان چارلی در نقش جین

بازیگر هالیوود از فرشتگان چارلی

الا بالینسکا یکی از بازیگران فیلم Charlie’s Angels 2019 و انگلیسی است. او برای بازی در کمدی اکشن فرشتگان چارلی و سریال اصلی نتفلیکس Resident Evil شناخته شده است.

جین یک مامور سابق MI-6 است و بنابراین بهترین جنگنده از بین سه جنگنده اصلی ما است. الا بالینسکا به لطف فرشتگان چارلی بسیار مشهور شد. این بزرگترین نقش او تا به امروز است و او را به مخاطبان جهانی معرفی خواهد کرد. او با استایل و رنگ پوست منحصر به فرد خود یکی از جذاب ترین بازیگران فیلم فرشتگان چارلی بود.

بیشتر بخوانید: معرفی لیست فیلم های با امتیاز 9 به بالا در imdb

الیزابت بنکس (الیزابت بنکس) در نقش بوز

بازیگران فرشتگان چارلی / بازیگران فرشتگان چارلی

الیزابت بنکس بازیگر و فیلمساز آمریکایی است. او برای ایفای نقش افی ترینکت در سری فیلم‌های Hunger Games و گیل آبرناتی-مک‌کادن در مجموعه فیلم‌های Pitch Perfect شناخته می‌شود.

الیزابت بنکس، بازیگر فیلم فرشتگان چارلی، نه تنها کارگردانی و تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده دارد، بلکه در نقش یکی از سه بوسلی که رابط بین فرشتگان و آژانس جاسوسی آنها هستند نیز بازی می کند.

بیشتر بخوانید: معرفی بازیگران سریال پنت هاوس جانگ در زندگی و نقش آنها

کامرون دیاز (کامرون دیاز) از بازیگران فیلم فرشتگان چارلی در نقش ناتالی

بازیگر فیلم فرشتگان چارلی / بازیگران زن فیلم فرشتگان چارلی

او در سال 1972 در سن دیگو، کالیفرنیا به دنیا آمد. او در سال 1994 نقش اول را در فیلم «نقاب» در مقابل جیم کری به دست آورد و این فیلم به موفقیت بزرگی دست یافت. کامرون سپس از کار در فیلم های مهم خودداری کرد و به مدت سه سال در فیلم های مستقل کار کرد تا مهارت های بازیگری خود را بهبود بخشد و اصول و قواعد بازیگری و بازیگری را بیاموزد. او سپس در سال 1997 با جولیا رابرتز در «عروسی بهترین دوست من» به سینما بازگشت.

برخی از شناخته شده ترین فیلم های او عبارتند از: چیزی درباره مری وجود دارد، فرشتگان چارلی، آسمان وانیلی، تعطیلات، و شوالیه و روز. کامرون دیاز یکی از بازیگران چارلی فرشتگان 2000 بود که نقش ناتالی را بازی کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های جادوگر هالیوود

لوسی لیو بازیگر هالیوود در فیلم فرشتگان چارلی در نقش الکس

بازیگر زن فیلم فرشتگان چارلی / نام بازیگران فیلم فرشتگان چارلی

بازیگر، تهیه کننده و کارگردان آمریکایی، متولد 2 دسامبر 1968 در کوئینز، نیویورک. او اولین بازی خود را در سال 1991 در بورلی هیلز، 90210 انجام داد. از فیلم های برجسته او می توان به فرشتگان چارلی، شیکاگو، بیل را بکش: جلد 1 و فرشتگان چارلی: تمام دریچه گاز را نام برد. او یکی از بازیگران چارلی فرشتگان 2000 بود که نقش الکس را بازی می کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های ایرانی تاریخی هالیوود

درو بریمور (درو بریمور) بازیگر فیلم فرشتگان چارلی در نقش دیلن

بازیگران فیلم فرشتگان چارلی / هنرپیشه هالیوود از فیلم فرشتگان چارلی سر میز

Drew Blythe Barrymore بازیگر، کارگردان، فیلمنامه نویس، تهیه کننده و مدل آمریکایی متولد 22 فوریه 1975 است. در سال 1980 اولین فیلم خود را در “Altered States” انجام داد و یک سال بعد نقش اصلی را در “ET” بازی کرد. The Extra -Terrestria» تا به یکی از شناخته شده ترین بازیگران کودک هالیوود تبدیل شود. او در سال 1984 برای بازی در فیلم تفاوت های آشتی ناپذیر نامزد جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد.

در سال 1993 برای بازی در فیلم “Guncrazy” دومین نامزدی گلدن گلوب را دریافت کرد. در سال 1995، او و شریک تجاری خود، نانسی جوونن، شرکت تولید فلاور فیلمز را تشکیل دادند. فلاور فیلمز به تولید فیلم های بریمور ادامه داد: فرشتگان چارلی، 50 قرار اول، موسیقی و متن و همچنین دانی دارکو. سال بعد، او نقش کوتاهی در فیلم ترسناک جیغ داشت.

او بیشتر به خاطر کمدی های عاشقانه اش مانند “تفکر آرزو” (1997)، “خواننده عروسی” (1998) و “هوس فریس” (1998) شناخته شد. با این حال، او همچنین در برخی کمدی های غیر رمانتیک ظاهر شد: سواری در ماشین ها با پسران (2001) و اعترافات یک ذهن خطرناک در (2002) و “دوپلکس” در (2003). علاوه بر این، بریمور به عنوان سفیر مبارزه با گرسنگی معرفی شد. برنامه جهانی غذای سازمان ملل متحد (WFP)، جایی که او بیش از 1 میلیون دلار به این برنامه کمک کرد.

بیشتر بخوانید: سریال The Last Of Us 2023 معرفی آخرین بازیگران بازمانده از ما

جاکلین اسمیت در نقش کلی

بازیگران فیلم فرشتگان چارلی، هنرپیشه فرشتگان چارلی سر میز

ژاکلین اسمیت متولد 26 اکتبر 1945 یک هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است. او یکی از بازیگران فیلم فرشتگان چارلی محصول 1978 است که بیشتر برای این فیلم شناخته شده است. او تنها زن نقش اول زن بود که برای تمام مدت در سریال باقی ماند. او با بازی در بیش از 30 فیلم تلویزیونی به شهرت رسید. از دهه 1980، او شروع به توسعه و بازاریابی برندهای لباس و عطر خود کرد.

بیشتر بخوانید: بازیگران زن ونزادی بازیگران فصل دوم سریال چهارشنبه را معرفی می کنیم

کیت جکسون در نقش سابرینا

بازیگر زن هالیوود از فیلم فرشتگان چارلی سر میز / بازیگران سریال فرشتگان چارلی

کیت جکسون متولد 29 اکتبر 1948 بازیگر، کارگردان و تهیه کننده آمریکایی است. او سه بار نامزد جایزه امی بهترین بازیگر زن شده است. او چندین بار برنده گلدن گلوب، بازیگر زن تلویزیون مورد علاقه در بریتانیا و ستاره تلویزیونی مورد علاقه در آلمان برای نقش هایش در سریال تلویزیونی مترسک و خانم پادشاه شده است.

او یکی از بازیگران فیلم فرشتگان چارلی است که بیشتر برای بازی در نقش سابرینا دانکن در فیلم موفق دهه 1970 شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال و فیلم جنگ شمشیر لشکری

فارا فاوست یکی از هنرپیشه های چارلی فرشتگان نقش ژیل را بازی می کند.

نام بازیگران فیلم فرشتگان چارلی / بازیگر هالیوودی فیلم فرشتگان چارلی روی میز

Farrah Leni Fawcett، بازیگر فیلم فرشتگان چارلی، متولد 2 فوریه 1947، بازیگر، مدل و هنرمند تجسمی آمریکایی بود. فاوست، چهار بار نامزد جایزه امی پرایم تایم و شش بار نامزد گلدن گلوب، با بازی در فصل اول سریال تلویزیونی فرشتگان چارلی (1976-1977) به شهرت بین المللی دست یافت.

بیشتر بخوانید: سریال هالیوودی معرفی لیست سریال های هالیوودی

آخرین کلمه؛ بازیگران فیلم فرشتگان چارلی

با معرفی بازیگران زن فیلم فرشتگان چارلی بودیم. کدام یک از بازیگران فرشتگان چارلی را دوست داشتید؟ کدام یک از بازیگران زن فرشتگان چارلی را دوست داشتید؟ نظرات خود را در مورد بازیگران فیلم Charlie’s Angels با Na در میان بگذارید.