معرفی بهترین نسخه های گرین گابلین از دیدگاه بازیگرها – سایت بازیگرها

معرفی بهترین نسخه های گرین گابلین از دیدگاه بازیگرها – سایت بازیگرها

معرفی بهترین نسخه های گرین گابلین از نگاه سایت بازیگرها اولین بار در وبسایت بازیگرها: فیلم، بازی و هنر نوشته شد. – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com/

قرار است امروز باشد بهترین نسخه های گرین گابلین به شما معرفی کنم که این شخصیت از کمیک های مارول عمدتا به عنوان یک ابرقهرمان در داستان ها ایفای نقش می کند.

فراتر از محدودیت‌های تداوم اولیه مارول کامیکس، نسخه‌های جایگزین عجیب و غریب و جذابی از نورمن و گرین گابلین وجود دارد که در ادامه می‌آیند. بهترین نسخه های گرین گابلین برای معرفی شما گرین گابلین به عنوان یکی از بزرگترین دشمنان مرد عنکبوتی شناخته می شود. حضور در فیلم های مرد عنکبوتی سام ریمی و حالا Spider-Man: No Way Home باعث محبوبیت این شخصیت در بین مخاطبان شده است. اما خوانندگان قدیمی کمیک از سال ۱۹۶۴ از مرد عنکبوتی شگفت انگیز شماره ۱۴ با گرین گابلین آشنا بودند.

معرفی بهترین نسخه های گرین گابلین

  • بهترین نسخه های گرین گابلین از نظر شکل

در زیر برخی از آنها آورده شده است بهترین نسخه های گرین گابلین ما قصد داریم ارائه دهیم:

  • نورمن آزبورن شغال را استخدام کرد
  • گابلین 2099
  • فیل اوریچ
  • MC2 Universe دارای تعداد زیادی گابلین سبز بود
  • گابلین قرمز
  • آزبورن در فیلم Spider-Man Noir دنیای اموات نیویورک را کارگردانی کرد
  • آزبورن نهایی به یک هیولای اجنه مانند تبدیل شد
  • هری آزبورن راه پدرش را دنبال کرد
  • گرین گابلین با دستکش بی نهایت
  • گابلین سبز اصلیشمال
بهترین نسخه های گرین گابلین
بهترین نسخه های گرین گابلین

در حالی که هویت گابلین در ابتدا یک راز بود، بعداً مشخص شد که او نورمن آزبورن است. از آن زمان، افراد زیادی از عنوان گرین گابلین استفاده کردند، از جمله پسر نورمن هری. طرفداران همچنین می‌توانند به دنبال نسخه‌های جایگزین حواس‌پرور و جذاب نورمن و گرین گابلین، فراتر از محدودیت‌های تداوم کمیک اصلی مارول باشند.

نورمن آزبورن شغال را استخدام کرد

بهترین نسخه های گرین گابلین
نسخه های برتر گرین گابلین

در Spider-Man: Life Story، وقایع دنیای کامیکس مارول به گونه‌ای پیش می‌روند که گویی زمان به‌طور واقع بینانه گذشته است. در دهه 1960، مانند جهان اصلی 616، پیتر با گرین گابلین، دشمن خود جنگید. نسخه های برتر گرین گابلین او در دنیای کمیک است. در سال 1966، نورمن هویت پیتر را کشف کرد و سعی کرد با استفاده از فرمول گابلین، او را وارث خود کند. نورمن در نهایت شکست خورد و بیشتر عمر خود را در زندان گذراند.

نورمن همیشه منیت بزرگی داشته است. اما در تاریخ زندگی کاملاً نشان داده شد. نورمن در تلاش برای زنده نگه داشتن میراث آزبورن خود، مایلز وارن را استخدام کرد تا خود و پیتر را شبیه سازی کند. کلون او در نهایت توسط پسرش هری نابود شد و نورمن پس از اطلاع از مرگ پسرش در سال 1995، پیتر را قبل از تسلیم شدن به یک حمله قلبی مرگبار نفرین کرد.

اجنه 2099

بهترین نسخه های گرین گابلین
بهترین نسخه های گرین گابلین در کمیک های مارول

جنیفر دی آنجلو، اولین بار در مرد عنکبوتی 2099 معرفی شد، یک کشیش در مرکز شهر نوا یورک، شهر آینده نیویورک بود. یک شرکت قدرتمند به نام Alchemax بخش هایی از نیویورک را به ایالت های پلیس تبدیل کرد. میگل اوهارا، مرد عنکبوتی 2099، بارها علیه آلکیمکس جنگید. اما او تنها کسی نبود که می خواست قهرمان شود.

جنیفر یک لباس سبز و یک ماسک بنفش پوشید و تبدیل به یک اجنه شد بهترین نسخه های گرین گابلین در کمیک های مارول بود. او همچنین در تلاش بود تا جایگزین مرد عنکبوتی به عنوان قهرمان نیویورک شود. او در مورد مرد عنکبوتی به دنیای زیرین جنایتکار دروغ پخش کرد و برای نابودی او با کرکس متحد شد. میگل سعی کرد به جنیفر نشان دهد که با حمله به او در حال تبدیل شدن به یک جنایتکار است.

فیل اوریچ

بهترین نسخه های گرین گابلین
بهترین نسخه های گرین گابلین

چندین شخصیت از ماسک گرین گابلین استفاده کرده اند. اما یکی از طرفدارانی که ممکن است با آن آشنا نباشید، فیل اوریش، برادرزاده بن اوریش، ستون نویس دیلی بوگل است. بهترین نسخه های گرین گابلین در حین بررسی یک داستان در Oscorp، فیل در خمره فرمول Goblin می افتد و از ابزار قدیمی گابلین نورمن استفاده می کند. او از هدایا و ابزار جدید خود برای نجات جان عمویش استفاده کرد.

پس از آن، فیل تبدیل به یک گابلین قهرمان شد و با قهرمانانی مانند مرد عنکبوتی و دردویل متحد شد. فیل به زودی شخصیت گابلین خود را بازنشسته کرد، اما او برای همیشه از گرین گابلین بودن دست برنداشت. در طول اجرای ASM دن اسلات، فیل به Hobgoblin جدید تحت کنترل Kingpin تبدیل شد. دوران فیل به عنوان یک گابلین کمتر از زمان نورمن یا هری به یاد ماندنی بود. اما درک داستان کامل شخصیت گرین گابلین کم اهمیت نیست.

MC2 Universe دارای تعداد زیادی گابلین سبز بود

بهترین نسخه های گرین گابلین
بهترین نسخه های گرین گابلین

مرد عنکبوتی بارها در تداوم مارول با گرین گابلین مبارزه کرده است و بسیاری از این تقابل ها در دنیای MC2 باقی مانده است. با این حال، تولد فرزندان پیتر و مری جین، میدی و بنجی، در این دنیا همه تفاوت را ایجاد کرد. نورمن آزبورن قبل از کشته شدن در یک انفجار برای آخرین بار با پیتر جنگید.

میدی مانند پدرش قدرت عنکبوتی را توسعه داد و به دختر عنکبوتی تبدیل شد. نوه نورمن، نورمی، میراث خانوادگی را با تبدیل شدن به گرین گابلین جدید ادامه داد. الن دو جونا، همسر نورمی، ملکه گابلین ها شد. میدی و متحدانش با غلبه بر نورمی و الن امپراتوری آزبورن را با موفقیت سرنگون می کنند.

گابلین قرمز

بهترین نسخه های گرین گابلین
بهترین نسخه های گرین گابلین

بعد از اینکه نورمن آزبورن یک سری نانیت تزریق کرد که او را نسبت به فرمول گابلین آنها مصون نگه داشت، او ناامید بود که شور و جنون گرین گابلین خود را برای شکست دادن مرد عنکبوتی دوباره روشن کند. مأیوس، سمبیوت به دست آورد و با کارنیج پیوند خورد، و ذهن دیوانه اجنه را با طبیعت آشفته همزیست آمیخت تا گابلین قرمز را ایجاد کند. بهترین نسخه های گرین گابلین است.

در شماره های منتهی به مرد عنکبوتی شگفت انگیز شماره 800 و شماره 100 سالگرد، Red Goblin غیرقابل توقف به نظر می رسید. Red Goblin در برابر آتش مصون بود و می‌توانست با سمبیوت بمب کدو بسازد. پیتر مجبور شد با سمبیوت ونوم پیوند بخورد تا شانس پیروزی در برابر آن را داشته باشد.

آزبورن در فیلم Spider-Man Noir دنیای اموات نیویورک را کارگردانی کرد

Goblin Spider Man Noir

نورمن آزبورن از دنیای نوآر داستانی شبیه به Killer Croc از دی سی کامیکس دارد به جز نسخه های معروف گرین گابلین در کمیک های مارول است. نورمن در جوانی به دلیل چشمان زرد و پوست سبز خزنده‌اش به‌عنوان یک دمدمی مزاج شناخته می‌شد. او در کودکی به یک سیرک پیوست، اما رویای تبدیل شدن به یک رئیس جنایی قدرتمند در شهر نیویورک را در سر داشت. نورمن پس از ورود به دنیای جنایتکار به دلیل ظاهرش به گابلین معروف شد.

گابلین برای اولین بار در مینی سریال مرد عنکبوتی نوآر ظاهر شد، جایی که او به کرکس دستور داد تا عموی پیتر پارکر را بکشد. پس از اینکه پارکر به مرد عنکبوتی هوشیار تبدیل شد، این دو با یکدیگر درگیری شخصی داشتند که با مرگ نورمن در شماره 4 پایان یافت.

آزبورن نهایی به یک هیولای اجنه مانند تبدیل شد

بهترین نسخه های گرین گابلین
بهترین نسخه های گرین گابلین

در دنیای نهایی، نورمن آزبورن تلاش کرد تا یک سرم فوق العاده سرباز در Oscorp ایجاد کند و فرمول “OZ” خود را روی حیوانات آزمایش کرد. یک عنکبوت آلوده به OZ پیتر را نیش می زند و به او قدرت عنکبوت کلاسیک می دهد. نورمن سعی کرد این فرآیند را با استفاده از فرمول OZ تکرار کند. اما متأسفانه به یک هیولای اجنه مانند تبدیل شد.

Last Green Goblin جزء بهترین نسخه های گرین گابلین چیزی شبیه 616 Goblin نبود. اما در عوض، یک موجود سبز رنگ بزرگ بود که بسیار شبیه هالک بود.

هری آزبورن راه پدرش را دنبال کرد

بهترین نسخه های گرین گابلین
نسخه های برتر گرین گابلین

هری آزبورن به اندازه کافی بدشانس بود که از پدری مانند نورمن به دنیا آمد که دائماً نام خانوادگی ناامیدکننده ای برای هری پیدا می کرد. علی‌رغم مهارت‌های ضعیف فرزندپروری نورمن، هری او را تحسین کرد و حتی وقتی متوجه شد که گرین گابلین است، او را پوشش داد. زندگی هری زمانی از کنترل خارج شد که او به مواد مخدر روی آورد و رابطه او با ام جی از هم پاشید.

پس از کشف انباری از تجهیزات گابلین، هری به گرین گابلین جدید تبدیل می شود که بخشی از آن است نسخه های برتر گرین گابلین این در کمیک های مارول است. او همچنین از مرد عنکبوتی که زندگی پدرش را ویران کرده بود، انتقام گرفت. علیرغم اعمال شیطانی فراوان او به عنوان یک اجنه، خود واقعی هری پیروز شد زیرا ام جی، پسرش و پیتر را از ساختمانی در حال سوختن نجات داد و سپس تسلیم اثرات مرگبار فرمول اجنه پدرش شد.

گرین گابلین با دستکش بی نهایت

بهترین نسخه های گرین گابلین
بهترین نسخه های گرین گابلین در کمیک های مارول

بسیاری از قهرمانان و شروران دستکش اینفینیتی را با هر شش جواهر بی نهایت به کار گرفته اند. بسته به مالک، دنیاها با این قدرت نابود شده و دنیاها نجات پیدا کرده اند. با این حال، اگر نورمن آزبورن دست طمع خود را به این سلاح می برد، چه؟ و اگر؟ Infinity: Dark Reign زمانی به این سوال پاسخ داد که نورمن آزبورن از یک واقعیت جایگزین به Dark Avengers خود دستور داد تا سنگ های بی نهایت را بازیابی کنند. این جزء اجنه است. بهترین نسخه های گرین گابلین در کمیک های مارول قرار داده شده

آزبورن با قدرت کامل Gauntlet به آسگارد حمله کرد و قهرمانان زمین را قبل از تغییر شکل و حکومت بر جهان نابود کرد. اگرچه آزبورن قدرتمندترین موجود در واقعیت خود بود، اما نفس خود آزبورن مانند بسیاری از جهان‌های دیگر باعث نابودی او شد.

گابلین سبز اصلی

بهترین نسخه های گرین گابلین
نسخه های معروف گرین گابلین در کمیک های مارول

در حالی که گرین گابلین برای اولین بار در مرد عنکبوتی شگفت انگیز ظاهر شد شماره 14 معرفی شدنورمن آزبورن تا شماره 37 اولین بازی کامل خود را انجام نداد. نورمن آزبورن یکی از پرکارترین شرورهای مارول است. نسخه های معروف گرین گابلین در کمیک های مارول او فقط در حال ارتکاب جنایت و مبارزه با مرد عنکبوتی نبود که راه آنها به هم رسید. او همه چیز را ربود و توانست به هویت مخفی مرد عنکبوتی در کمد پی ببرد و به نزدیکترین افراد به او حمله کرد.

نورمن و پیتر دشمنی دوجانبه‌ای دارند که عمیق‌تر از هر یک از شرورهای اسپایدی (به استثنای Doc Ock) است. اعمال خلاف گذشته هری، حملات به دوستان پیتر و قتل گوئن استیسی ثابت می کند که وقتی نورمن وارد صحنه می شود، خوانندگان می توانند انتظار تعلیق و تراژدی را در صفحات مرد عنکبوتی شگفت انگیز داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین نسخه های دکتر اختاپوس را از دیدگاه سایت بازیگرها ارائه می کنیم
  • مانگا در کنار کانون در خانه آلیس سان در آوریل به پایان می رسد
  • نقد و بررسی کمیک بتمن شماره 132 از نگاه سایت بازیگرها
  • دروغ های کوچکی که همه می گوییم مانگا در آوریل به پایان می رسد
  • مانگا دوست پسر آندروژن من در آوریل به پایان می رسد

از شرکت شما در انتهای مقاله بهترین نسخه های گرین گابلین ما سپاسگزاریم. حتما نظر خود را در مورد این مقاله با ما در میان بگذارید. شما می توانید نویسنده مهمان در سایت باشید. فیگر عضو شوید و علاوه بر به اشتراک گذاشتن نظرات خود در مورد مقالات، بررسی فیلم ، نقد سریال، اخبار سینما و مطالب خود را منتشر کنید. برای خواندن تماس مرتبط در لینک نویسنده مهمان کلیک کنید در ضمن همکاران عزیز می توانید اینستاگرام بازیگرها فیلم های برتر در ژانرهای مختلف و خلاصه ای از نقدهای فعلی فیلم را بررسی کنید.

معرفی بهترین نسخه های گرین گابلین از نگاه سایت بازیگرها اولین بار در وبسایت بازیگرها: فیلم، بازی و هنر نوشته شد. – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.