معرفی بیوگرافی، فیلم و سریال شهاب حسینی – Carmadeo

معرفی بیوگرافی، فیلم و سریال شهاب حسینی – Carmadeo

شهاب حسینی بازیگر سرشناس ایرانی که با بازی های فوق العاده اش در تئاتر و سینما به شهرت جهانی دست یافت، یکی از محبوب ترین بازیگران سینماست. وی متولد 14 بهمن 1352 در تهران است و فعالیت بازیگری خود را از اواخر دهه 70 آغاز کرد و توانسته به عنوان گوینده و مجری برنامه های تلویزیونی داخلی حوزه فعالیت خود را در رادیو گسترش دهد. شهاب حسینی همچنین برای بازی در فیلم فروشنده (1392) برنده جایزه اسکار شد و توانست شهرت خود را بیش از پیش افزایش دهد. حسینی در حال حاضر به عنوان یکی از با استعدادترین بازیگران سینمای ایران شناخته می شود. با اندلرن همراه باشید.

بیوگرافی شهاب حسینی

شهاب حسینی در چهاردهمین روز از بهمن 1352 در خانواده ای تنکبانی به دنیا آمد. او دو خواهر و یک برادر معروف به سید مهدی دارد. این بازیگر مشهور سینمای ایران در بدو تولد 3 کیلو و 700 گرم وزن داشت و دقیقا ساعت 3:30 بامداد به دنیا آمد.

به گفته این زندانی دوران کودکی بسیار هیجان انگیز و هیجان انگیزی داشته است. او می گوید وقتی می خواست برای سربازی موهایش را کوتاه کند، متوجه شد که در کودکی 9 بار سرش شکسته است، هر 9 بار در حین بازی! به گفته خودش در بچگی آنقدر شیطان بوده که حتی 4-5 مورد شکستگی سر را به یاد نمی آورد.

به خرم آباد نقل مکان کرد

حسینی کلاس اول دبستان را در مدرسه بامد می خواند و سپس در 8 سالگی به دلیل شغل مادرش که امدادگر بود مجبور به نقل مکان به خرم آباد شد. او تا 10 سالگی یعنی تا سال 62 با خانواده اش در خرم آباد زندگی کرد و سپس با آنها به تهران بازگشت.

دانشگاه و مهاجرت

شهاب حسینی زمانی که در دانشگاه مشغول به تحصیل بود، به همراه عمویش که در کانادا زندگی می کرد، تصمیم گرفت به این کشور مهاجرت کند. به همین دلیل به سرعت تصمیم به پایان خدمت سربازی گرفت. اما در این بین بود که در هجدهمین ماه خدمت سربازی خود به دلیل خونریزی معده به بیمارستان منتقل و سپس از ادامه خدمت معاف شد.

کلاس های بازیگری و شروع این حرفه

حسینی بازیگری را از سال ۱۳۷۱ و در سن ۱۹ سالگی با حضور در کلاس های استاد سااریگیان آغاز کرد. اگر بخواهیم بگوییم شهاب حسینی از چه زمانی به طور جدی وارد این عرصه شد، باید به سال ۱۳۷۴ اشاره کرد که او در تئاتر حضور یافت. بعدها در سال ۱۳۷۷ با حضور در رادیو و اعلام نمایش های طنز نشان داد که استعدادش در این زمینه آنقدر زیاد است که به خود زحمت مهاجرت نداده است. سرانجام شهاب حسینی در سال 1379 با بازی در سریال «پس از باران» وارد تلویزیون شد و در سال 1380 اولین حضور خود را در سینمای ایران با بازی در فیلم رخساره مقابل میترا حجار انجام داد.

معرفی بهترین فیلم های شهاب حسینی

فیلم هایی که شهاب حسینی تاکنون در آنها ایفای نقش کرده به قدری جذاب بوده اند که تمام دنیا را مجذوب خود کرده و بسیاری از آنها جوایز مختلف ملی و بین المللی را از آن خود کرده اند. در این بخش شما را با تعدادی از بهترین فیلم هایی که این بازیگر مطرح ایرانی در آن حضور داشته است آشنا می کنیم.

درباره الی

به جرات می توان گفت فیلم الی یکی از شاهکارهای سینمای ایران است. حضور شهاب حسینی در کنار گلشیفته فراهانی، پیمان معادی و مانی حقیقی که سه تن از بزرگان سینما و سینمای ایران هستند، ترکیبی عالی را در درباره الی ایجاد کرده است. این فیلم که در سال 1386 اکران شد همچنان یکی از بهترین فیلم های سینمایی با بازی شهاب حسینی محسوب می شود.

فروشنده

پس از درباره الی، این فروشنده است که به عنوان یکی از بهترین فیلم ها معرفی می شود که یکی از بازیگران آن شهاب حسینی است. حسینی در کنار ترانه علیدوستی به قدری زیبا و واقع بینانه نقش خود را در فروشنده ایفا کرد که توانست برنده جایزه اسکار شود. این فیلم که در سال 1393 در سینماهای سراسر کشور اکران شد تا به امروز طرفداران زیادی برای خود پیدا کرده است.

استخر رنگ

اگر می خواهید استعداد بازیگری شهاب حسینی را به طور کامل درک کنید، حتما فیلم حوض نقاشی با بازی این فرد را در کنار نگار جواهریان ببینید. حسینی که در این فیلم نقش پدری مبتلا به سندروم داون را بازی می کند، توانسته ترکیبی از احساس پدرانه، مشکلات سندرم داون و عشقی که به خانواده و همسرش دارد را به خوبی به نمایش بگذارد که همه را مجذوب خود کند. در سال 1391 فیلم حوض نخی برای اولین بار در سینماهای کشور به نمایش درآمد.

نقد و بررسی سریال شهاب حسینی

شهاب حسینی علاوه بر اینکه بازیگر مشهور عرصه سینمای ایران است، در عرصه سریال های تلویزیونی نیز کارنامه بسیار درخشانی دارد. همانطور که اشاره کردیم خیلی ها این بازیگر مطرح ایرانی را با بازی در سریال پس از باران می شناسند. با این اجراها می توان گفت شهاب حسینی در سریال های بی نظیر و خاطره انگیز دیگری از جمله:

  • همسفر
  • وکیل
  • پلیس جوان
  • تب سرد
  • عرض جغرافیایی صفر درجه
  • اشتیاق به پرواز

نقش داشته است. این بازیگر در سریال های خانگی مانند شهرزاد و پوسات شیر ​​نیز یکی از بازیگران اصلی بوده است.

همسر و فرزندان شهاب حسینی

شهاب حسینی یکی از این بازیگران ایرانی است که در زندگی عاطفی خود ردپای پیچیده ای از خود به جای گذاشته است! این بازیگر مطرح کشورمان در سال 1374 با فردی به نام قنبری ازدواج کرد که اولین پسرشان محمدامین حسینی در زمستان 1391 و دومین پسرشان در تابستان 1389 به دنیا آمد.

ساناز ارجمند همسر دوم شهاب حسینی

حالا نکته جالب ازدواج شهاب حسینی این است که ناگهان در سال 1400 خبر جدایی او از پریچر قنبری منتشر شد و بلافاصله عکس این بازیگر به همراه ساناز ارجمند عکاس برنامه هم رفیق منتشر شد. ساناز ارجمند متولد 1369 با شهاب حسینی در برنامه هم رفیق که میزبان این فرد بود آشنا شد و در حال حاضر به عنوان همسر جدید این بازیگر معرفی می شود!

آخرین کلمه

شهاب حسینی یکی از قوی ترین بازیگران ایرانی است که شهرت عجیبی در صنعت سینما و سینمای ایران به دست آورده است. این بازیگر که در حال حاضر پروژه های زیادی در دستان خود دارد، نشان داده است که در آینده می تواند خاطره ای از خود در ذهن افرادی مانند آتیلا پسیانی یا جمشید مشایخی به جای بگذارد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.