معرفی تاریخچه و بازیگران سریال ترکی شک (هرکای). اندلرن

معرفی تاریخچه و بازیگران سریال ترکی شک (هرکای).  اندلرن

سریال شک های ترکی (hercai) محصول 2019 ترکیه است. در این مطلب به بررسی تاریخچه و بازیگران سریال دودا می پردازیم. با اندلرن ارائه سریال ترکی دودا همراه باشید.

سریال Anywhere (عشق بی پایان) یک مجموعه تلویزیونی عاشقانه ترکی با بازی آکین آکینوزو و ابرو شاهین است. سریال شک اولین بار در 15 مارس 2019 از ATV ترکیه پخش شد. سریال ترکی Hercai بر اساس رمان Hercai اثر Sumeyye Ezel ساخته شده است.

تاریخچه سریال ترکی شک

میران یک تاجر جوان موفق، کاریزماتیک و باحال است. او پس از فوت والدینش سال ها پیش توسط مادربزرگش عزیزه بزرگ شد. میران با خشم و انتقام از خانواده سادوغلو که مسئول مرگ والدینش بودند بزرگ شد.

میران برای انتقام به سراغ میدی می آید و شروع به اجرای نقشه خود می کند. او با خانواده سادوغلو، یکی از ثروتمندترین خانواده های مدیتی، تجارت می کند. او تمام تلاش خود را می کند تا ثابت کند مرد قابل اعتمادی است.

پس از 2 سال کار با خانواده سادوغلو، میران موفق می شود اعتماد آنها را جلب کند، شریک تجاری آنها شود و روابط تجاری متقابل برقرار کند. حالا به مرحله بعد بروید. میران قصد دارد با ریان از این خانواده ازدواج کند. او به طور غیرمنتظره ای عاشق رایان می شود.

زمان پخش سریال شک ترکی

سریال Anywhere جمعه تا چهارشنبه ساعت 22:00 از شبکه جم سریال پخش می شود. تکرار این سریال نیز در همین روز در ساعت های 10 و 18 از شبکه جم پخش خواهد شد.

بازیگران سریال ترکی دودا

در این قسمت با اندلرن همراه باشید تا به معرفی بازیگران اصلی سریال شک ترکی بپردازیم.

آکین آکینوسو (آکین آکینوزو) بازیگر نقش میران در سریال ترکی شک

زمان پخش سریال ترکی دودا / سریال ترکی دودا

آکین آکینوزو یکی از بازیگران سریال های ترکی است که با بازی در نقش میران در سریال حرجی وارد عرصه جهانی شد. او تحصیلات خود را در مطالعات عمومی لس آنجلس، ریاضیات کاربردی دانشگاه برکلی به پایان رساند و در رشته بازیگری تحصیل کرد. در سال 2014 کار خود را با فیلم عزرائیل آغاز کرد.

در سال ۱۳۹۴ ابتدا با سریال دیدنی قرن روی پرده های تلویزیونی ظاهر شد و سپس در فیلم Friends is Better بازی کرد. آکینوزو به زبان انگلیسی مسلط است، ورزشکاری مشتاق با علاقه خاصی به بوکس. او با ساندرا پستمالچیان رابطه طولانی مدت دارد.

بازی شدید آکینوزو سه جایزه قابل توجه را برای او به ارمغان آورده است: “بهترین بازیگر مرد در سریال درام” (بیست و چهارمین دوره جوایز لنز طلایی مجله Journalist Association 2019) و “بهترین زوج تلویزیونی در یک سریال” با همبازی ابرو شاهین. سلسله. او همچنین جایزه Nova Mas را از تلویزیون اسپانیایی Nova Atresmedia 2019 و مستر نوا 2019 برای بهترین بازیگر مرد دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی جدید 2023 بهترین سریال ترکی سال 2023

ابروی شاهینابرو شاهین) بازیگر نقش رایان در سریال ترکی شک

سریال در سریال ترکی / سریال دودا

ابرو شاهین بازیگر و مدل ترکیه ای متولد 18 می 1994 در استانبول است. او یکی از بازیگران این سریال است که اولین حضور سینمایی خود را با فیلم کان پاراسی انجام داد و نقش کوتاهی در برنامه تلویزیونی استانبولو گلین داشت. او با بازی در سریال ترکی Hercai در نقش ریان شادوغلو به شهرت رسید.

او بازیگری است که برای هارکای (2019)، استانبوللو گلین (2017) و بابام (2017) شناخته شده است. ابروها نیز در بین بازیگران سریال حماسی ترکی از نقش های اصلی هستند. او از اول جولای 2022 با سیدی عثمان ازدواج کرده است.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال ترکی ازدواج اجباری

آیدا اکسل (آیدا آکسل) بازیگران زن مشکوک در نقش عزیزه.

بازیگران سریال شک ترکی

آیدا اکسل یکی از بازیگران زن سریال ترکی دودا در 31 اکتبر 1962 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای عشق تصادفی (2011)، دیپلم کاجیکلیک (1998) و جمهوری (1998) شناخته شده است. او همچنین یکی از بازیگران اصلی سریال گل جمال و یکی از بازیگران سریال ترکی بابا بود.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی Kingship معرفی بهترین سریال های ترکی

مجید سونکن (مکیت سونکان) در نقش نصوح شاداوغلو

بازیگران سریال ترکی دودا

مکیت سونکان، بازیگر بدبین، در سال 1953 در ازمیر ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای هارجایی (2019)، کارائوگلان (2013) و گونسی گوردوم (2009) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و بازیگران سریال ترکی هر چه بادآباد.

گلچین Santirgioglu (گلچین سانتیرچی اوغلو) بازیگر نقش سلطان در سریال شک

بازیگران سریال در هر کجا

Gülçin Santircioglu در 25 ژوئیه 1977 در ازمیر ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای Türev (مشتق)، تخم مرغ (Yumurta)، اولین فیلم از سه گانه Semih Kaplanoglu، نامزد دو شیر طلایی آینده در جشنواره بین المللی فیلم ونیز (Iki Çizgi) و مجموعه تلویزیونی Goodbye. Rumeli (Elveda) شناخته شده است. روملی). بوده است

گلچین سانتیرگی اوغلو نیز یکی از بازیگران سریال چشم چران است که در ایران طرفداران زیادی دارد.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی فداکار معرفی بازیگران سریال فداکار

سرهای نوتوملوور (serhat tutumluer) بازیگر هزاره در سریال حرجی

سریال ترکی شک

صحت یکی از بازیگران سریال شک است که در 8 خرداد 1351 در اسکی شهیر به دنیا آمد. Serhat Tutumluer از سال 1996 در فیلم ها و سریال های تلویزیونی زیادی ایفای نقش کرده است. او با بازیگر زن سنان کارا ازدواج کرده است.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی نامه خداحافظی معرفی و بررسی بازیگران سریال خداحافظی

هفتاد و یک (خیاطی) بازیگران سریال ترکی دودا در نقش گونول

سریال ترکی شک

Oya Unustası بازیگر و مدل ترکیه ای و یکی از بازیگران زن سریال Harjai می باشد. او به خاطر نقش اصلی‌اش در نقش Zeliş Gıpgıp در Kalbim Ege’de Kaldı (2015) شناخته می‌شود و از آن زمان تاکنون نقش‌های فرعی در سریال‌های مختلف داشته است. او یکی از 20 شرکت کننده برتر در Miss Türkiye 2013 بود.

بیشتر بخوانید: سریال گل جمال معرفی بازیگران سریال ترکی Gülcemal

سردار اوزر (سردار اوزر) در نقش جهان در سریال شک

بازیگران سریال شک ترکی

سردار اوزر یکی از بازیگران سریال شک ترکی در 21 ژانویه 1981 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای Dabbe (2006)، The Brave and the Beautiful (2016) و Osmanlida Derin Devlet (2013) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و بازیگران سریال ترکی

فریده چتین (فرید سیتینا) بازیگران زن سریال دودا در نقش زهرا

بازیگران زن سریال ترکی حرجی

فریده چتین در 5 نوامبر 1980 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای ایکی جنچ کیز (2005)، پسر آقا (2008) و هرکای (2019) شناخته شده است. او همچنین یکی از بازیگران زن گوش کن با بازی در نقش نسه گلریوز بود.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال تاسیس

احمد تانسو تاشانلار (احمد تانسو تاسانلار) در نقش عزت شاداوغلو

بازیگران سریال ترکی دودا

تانسو تاسانلار یکی از بازیگران سریال ترکی دودا است که در 31 می 1984 در آنکارا ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که با سریال های ترکی کیله بای هارجایی (2019)، یالانسیلار و موملاری (2021) و عشق پل سیاه (2014) شناخته می شود.

بیشتر بخوانید: نقد و بررسی و معرفی بازیگران سریال کان چیچکلری (کان چیچکلری)

آخرین کلمه؛ معرفی سریال هرکای

در این مطلب به بررسی سریال ترکی دودا می پردازیم. سریال Anywhere رو دیدی؟ نظر شما در مورد بازیگران سریال دودا چیست؟ در قسمت نظرات با Na در ارتباط باشید.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.