معرفی تمامی بازیگران سریال نوت بوک + عکس و خلاصه داستان – کارمادئو

معرفی تمامی بازیگران سریال نوت بوک + عکس و خلاصه داستان – کارمادئو

به گزارش کارمادئو، این مجموعه نوت بوک درباره بازیگرها متقلب است که سعی می کند به نفع خود از پرستاران اخاذی کند. او برای این کار به بهانه های مختلف با پرستاران بیمارستان ارتباط برقرار می کند. این روابط باعث رقابت بین پرستاران می شود، زیرا هر یک از آنها مدعی برتری نسبت به دیگری هستند و امتیاز ارتباط با این پزشک را می شناسند. داستان همچنان بر روی این مسابقات و رابطه بین پرستاران و پزشکان متمرکز است. به دانلود سری نوت بوک می توانید از سایت Carmadio درخواست دهید.

خلاصه ای از سری نوت بوک.

ایرج و حمید، دوستان قدیمی دوران کودکی، در تعقیب پرونده های جنایی سردرد دارند، ناخواسته پایشان به پرونده قتل زنجیره ای باز می شود… پرونده ای که با ورود آنها با حوادث خطرناک تری همراه می شود، اما داستان در این میان پیچیده تر است. ایرج بیشتر از این حرف هاست چون مشکل مغزی منحصربه فردش باعث می شود مدام همه چیز و همه چیز را فراموش کند.

بازیگران سریال نوت بوک + بیوگرافی.

رضا عطاران کمدین موفق و پرطرفدار که آخرین نقش سریالی او حضور کوتاهش در سریال قلب یحی در سال ۱۳۹۸ بود، به زودی با سریال جدیدی به نام نوت بوک به شبکه نمایش خانگی خواهد آمد. اما انتشار پوستر این سریال در روزهای اخیر خبرساز شده و مورد انتقاد برخی کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.این پوستر شباهت زیادی به سکانسی از فیلم مالنا با بازی مونیکا بلوچی دارد. مجموعه نوت بوک به کارگردانی کیارش اسدی زاده، نویسندگی مسعود خاکباز و تهیه کنندگی حسین اکبری جدیدترین محصول اختصاصی پلتفرم فیلم نت است که رضا عطاران و حسن معجونی بازیگران اصلی آن هستند. کیارش اسدزاده سابقه کارگردانی فیلم گاز و سریال کرگدن را در شبکه نمایش خانگی دارد. در ادامه به معرفی بازیگران این سریال جنجالی ساخته شده در ژانر کمدی می پردازیم.

رضا عطاران در نقش ایرج بازیگر سریال نوت بوک.

رضا عطاران در نقش ایرج بازیگر سریال نوت بوک.

رضا عطاران (زاده 30 اردیبهشت 1347) بازیگر، کارگردان و فیلمنامه نویس ایرانی است. وی دیپلم خود را در رشته اقتصاد گرفت و برای ادامه تحصیل به دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران رفت. اما پس از مدتی تحصیل را رها کرد و به سینما پرداخت و عطاران از دهه 60 به عنوان بازیگر تئاتر فعالیت خود را آغاز کرد.

حسن معجونی در نقش حمید یکی از بازیگران سریال نوت بوک

حسن معجونی در نقش حمید بازیگر سریال نوت بوک.

محمدحسن معجونی (زاده ۷ آذر ۱۳۴۷) بازیگر و کارگردان تئاتر ایرانی است. او دارای مدرک ادبیات نمایشی است و گروه تئاتر لیو را کارگردانی می کند. اولین فیلمی که معجونی در آن به ایفای نقش پرداخت، فیلم «هدی پای یک زین دارم» به کارگردانی کمال تبریزی در سال 1385 بود.

نعیمه نظام دوست یکی از بازیگران سریال نوت بوک.

نعیمه نظام دوست یکی از بازیگران جذاب ایرانی متولد 2 آبان 1353 است که بازیگری را از تئاتر آغاز کرد و سپس در سریال نوروز 72 برای اولین بار جلوی دوربین رفت و با کارش شناخته شد. در دهه 1970 نقش‌های فرعی متعددی را در تلویزیون بازی کرد و در سال 1385 با فیلم توفیق مانداری در سینما ظاهر شد.

حسین سلیمانی بازیگر سریال نوت بوک

حسین سلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 9 شهریور 1363 است که در 13 سالگی با فیلم مهر مادری وارد سینما شد و به عنوان یک بازیگر جوان شناخته شد. این بازیگر بعدها در سال 1377 در سریال های پزشکان و کش به راه ظاهر شد.

ریما رامین فر

رامین فر یکی دیگر از بازیگران مجموعه نوت بوک است. ریما رامین فر بازیگر و نویسنده ایرانی متولد ۱۴ فروردین ۱۳۴۹ در تهران و دارای مدرک کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر است. وی فعالیت در تئاتر را از سال ۱۳۷۶ با نمایش شب بخیر مادر آغاز کرد و در سال ۱۳۷۹ با بازی در فیلم نان و عشق و موتور ۱۰۰۰ پا وارد سینما شد و همسر امیر جعفری بازیگر سینما و تلویزیون است. .

سیامک انصاری بازیگر نوت بوک

سیامک انصاری متولد 1347 که به گفته خودش در برنامه نوروزی شبکه سه، تهرانی است. وی دارای مدرک تئاتر و تلویزیون از «دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی» (واحد تهران) است.

مینا ساداتی بازیگر سریال نوت بوک

مینا ساداتی بازیگر سریال نوت بوک

مینا ساداتی متولد 1360 در تهران و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد گرافیک از پردیس هنرهای زیبای تهران و هنرستان بازیگری کارنامه است. او در فیلم‌های متعددی چون خارگیوش، جشنواره دلتنگی، فروشنده، سرگردان در شهر لاجوردی و خانه پدری ظاهر شده است.

سوگل خلیق یکی از بازیگران مجموعه نوت بوک است.

سوگل خلیق بازیگر سریال نوت بوک

سوگل خلیق بازیگر سینمای ایران متولد 25 آبان 1367 و فارغ التحصیل رشته کارگردانی تئاتر از دانشگاه هنر تهران است. او در سال ۲۰۱۸ با بازی در نقش رونا در سریال دلدار به شهرت رسید. از جمله آثار می توان به در سکوت، مردن در آب تصفیه شده، هام گن و سیاوش اشاره کرد.

کاظم سیاحی یکی از بازیگران سریال نوت بوک است.

کاظم سیاحی (زاده ۱۳ شهریور ۱۳۵۷ در محلات) دوبله، عروسک گردان، بازیگر و کارگردان تئاتر ایرانی و فارغ التحصیل دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران است. او صداپیشه شخصیت جیگر در مجموعه تلویزیونی کلاه قرمزی است و همچنین صداپیشگی دو شخصیت در فیلم شهر موش‌ها ۲ را بر عهده داشته است.

بیژن بنف خواه بازیگر سریال نوت بوک

بیژن بنف خواه بازیگر سریال نوت بوک

بیژن بنفشه خواه (زاده ۱ فروردین ۱۳۵۲) بازیگر ایرانی است. او در طول فعالیت خود در سریال های طنز مانند این چند نفر، بدون شرح، مرد دو هزار چهره، قهوه تلخ، ساختمان دکتر، پژمان، سولتروس، خانه اجاره ای و راه طولانی بازی کرده است. رضا بنفسه خواه پدر و محمود بنفسه خواه عمویش هستند.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.