معرفی داستان و بازیگران سریال ترکی بخت. اندلرن

معرفی داستان و بازیگران سریال ترکی بخت.  اندلرن

سریال بازی بخت یک سریال درام کمدی رمانتیک ترکی با امضای ARC Film است. در این مطلب به بررسی تاریخچه و معرفی بازیگران سریال ترکی بازی بخت می پردازیم. با اندلرن همراه ما باشید.

سریال Baht Oyunu به کارگردانی سردار گوزالکلی یکی از سریال های ترکی است که بیشتر صحنه های آن در استانبول فیلمبرداری شده است. اولین قسمت این سریال در تاریخ 15 ژوئن 2021 پخش شد. شخصیت های اصلی سریال بازی بخت عبارتند از Aytaç Şaşmaz، Cemre Baysel، İdris Nebi Taşkan و Aslı Sümen. این سریال با قسمت هفدهم خود که در 12 اکتبر 2021 پخش شد به پایان رسید.

تاریخچه سری بازی های فال ترکیه

آدا در میان دخترانی بزرگ شد که معتقد بودند اگر با فردی که برای اولین بار عاشق او شده بودند ازدواج کنند، خوشحال خواهند شد. او فکر می کند این اولین عشق اوست. در حالی که آدا سعی می کند راه خود را به سوی خوشبختی بیابد، با بورا آشنا می شود. سفری دشوار و عاشقانه در انتظار آدا است که بین عشق و ایمانش گیر کرده است.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی جدید 2023 بهترین سریال ترکی سال 2023

بازیگران سریال شانس

در این قسمت کوتاه به ارائه بیوگرافی بازیگران سریال باز بخت می پردازیم. با ما بمان.

جمره بایسال (cemre baysel) بازیگر نقش آدا در سریال باج بخت

بازیگران سریال بخت / تاریخچه سریال بخت ترکیه

Cemre Baysel در 5 فوریه 1999 در ازمیر ترکیه به دنیا آمد. در پانزده سالگی اولین حضور تلویزیونی خود را با بازی در سریال کمدی Yeşil Deniz انجام داد. جمره متعاقباً در سال 2017 در سریال جنایی İsimsizler ظاهر شد و بعداً در سریال درام تاریخی Payitaht: Abdülhamid در نقش فیروزه بازی کرد. او از سال 2018 تا 2019 با نقش مکمل خود در Elimi Bırakma به شهرت رسید. سپس در درام جنایی Ramu بازی کرد.

در سال 2020، او اولین نقش اصلی خود را در سریال Sol Yanım در کنار امره بی، که با Elimi Bırakma همبازی بود، به دست آورد. او بازیگری است که برای دستم را رها نکن (2018)، پیچش سرنوشت (2021) و رامو (2020) می‌شناسند.

بیشتر بخوانید: سریال های قبیله ای ترکیه بهترین سریال ترکی با تمرکز بر قبیله و خانواده

آیتاچ شاسماز (آیتک ساسماز) بتزیگر در سریال ترکی بازی بخت در نقش بورا

بازیگران فیلم باج بخت / عکس های بازیگران سریال باج بخت

آیتاچ شاسماز بازیگر متولد 13 مرداد 1377 در مانیسا است. اولین تجربه بازیگری او در فیلم پسر بد در سال 1396 بود که در سال 1396 با بازی در نقش فیض الله آلتی پرمک در سریال Söz (2017) به شهرت رسید. او که برای ارسال سلفی و سلفی در اینستاگرام بسیار محبوب شده است، بیش از 1.4 میلیون دنبال کننده جمع کرده است. او برادر بازیگر همکار اسماعیل ایگه ششماز است.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی Kingship معرفی بهترین سریال های ترکی

دست سوباشی (دست سوباسی) بازیگر سریال ترکی بازی بخت در نقش نرگس

سری بازی های بات اویونو / Bat Oyunu Series

هانده سوباسی یکی از بازیگران سریال ترکی بخت در 21 فوریه 1984 در آنکارا ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای Zevcat، Günesi Gördüm (2009) و Anadolu Kartallari (2011) شناخته شده است. او قبلا با کان تورسان ازدواج کرده بود.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال ترکی ازدواج اجباری

ادریس نبی تشکان (ادریس نبی تسکن) بازیگر سریال باج بخت در نقش روزگار

سریال ترکی بازی شانس / تاریخچه سریال ترکی بازی شانس

ادریس نبی تاسکان بازیگر خوش تیپ ترکیه ای در 18 آگوست 1997 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای پسر من (2015)، زمان مرگ (2021)، Özgür Dünya (2019) و سریال ترکی پرچم سرخ شناخته شده است. ادریس در سریال ترکی Baht Oyun نقش روزگار را بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال ترکی راهزنان بر جهان حکومت نمی کنند

Ausli Soman (مبلغ اصلی) بازیگر سریال بازی بخت در نقش توچه

بیوگرافی توچه در بازی فورچون / نام واقعی توچه در بازی فورچون / عکس توچه در بازی فورچون

با بیوگرافی کوتاهی از توچه در سری بازی های Luck ترکی همراه شما هستیم. نام اصلی توچه در سریال بخت اصلی سومان است که در 17 سپتامبر 1994 در مرسین ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای فیلم های Twist of Fate (2021)، Erkek Severse (2022) و Altay شناخته می شود. او یکی از بازیگران سریال بات اویونو با بازی تواچه دیکمان است.

بیشتر بخوانید: سریال خیاط معرفی داستان و بازیگران سریال ترکی خیاط

امراه بن (Emrah Ben) یکی از بازیگران بازی ترکیه ای بخت در نقش اصلان است.

سریال Baht Oyunu / بازیگران سریال ترکی بازی ثروت

امراه بن در 20 مه 1986 در Bandirma ترکیه به دنیا آمد. او بازیگر است و در سال 2008 از رشته نمایش دانشگاه هالیچ فارغ التحصیل شد. او همچنین برای مدت طولانی نمایش های کمدی یک نفره را روی صحنه اجرا می کرد. او یکی از معدود بازیگرانی است که جایزه «کمدین تازه کار» را در بخش نمایش یک نفره در آمریکا دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و بازیگران سریال ترکی ستاره شمال

مسافرخانه ایلهان (جزیره پیدا شد) از بازیگران زن سریال Game of Thrones در نقش بلما

بازی شانس چند قسمتی است / سریال بات عیون

فوندا ایلهان در 28 ژوئن 1971 در ازمیر ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای فیلم های Halka (2019)، Meta Ask (2022) و Valley of the Wolves: Ambush (2007) شناخته می شود. فوندا در فیلم Twist of Fate نقش بلما را بازی کرد.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال ترکی آبی تبعید

گوزالیر سوئد (به دنبال Sugdem) از بازیگران سریال پیچ و تاب سرنوشت در نقش پیریل

    سری Twist of Fate / قسمت آخر سری بازی

سوگدم گوزالیر در 25 نوامبر 1994 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای فیلم‌های شانس دوم (2016)، 4N1K (2018) و Twist of Fate (2021) شناخته می‌شود. وی یکی از بازیگران سریال ترکی بازی بخت در نقش پریل می باشد.

بیشتر بخوانید: سریال Firebirds بررسی تاریخچه و معرفی بازیگران سریال Firebirds

توبی چم (توگبا چوم) از بازیگران سریال بازی بات در نقش یاسمین

الیف در سریال بخت / بازیگران سریال بخت ترکیه

Tuba Chum برای Hot Skull (2022)، Bizum Hoca 2 (2021) و Another Self (2022) شناخته شده است. او از سال 1393 با ایرهان مکار ازدواج کرده و صاحب یک پسر می شود.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال معجزه صد ساله.

آنلیل چلیک (فولاد آنیل) بازیگران سریال بخت ترکی در نقش علی

1688358702 670 معرفی داستان و بازیگران سریال ترکی بخت اندلرن.webp

آنیل چلیک در 1 ژانویه 1988 در آنکارا، ترکیه به دنیا آمد. او بازیگر و تهیه‌کننده‌ای است که برای Daydreamer (2018)، Night of Silence (2012) و Kollama (2008) شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال Chica del Pueblo

ایرم یوکسل (آیرم یوکسل) بازیگر نقش سلین در بازی بخت

سلین در باج بخت / کوزی باتی در سریال باج بخت

ایرام یوکسل با فیلم های زندگی جدید (2020)، اسرار یک فرشته (2022) و Ask Filmi (2023) شناخته شده است. İrem Yüksel با استفاده از نام کاربری شبکه های اجتماعی “iremyuk” بیش از 117 هزار دنبال کننده در اینستاگرام خود دارد.

بیشتر بخوانید: سریال پری بازیگران سریال ترکی ایک پری را تقدیم شما می کنیم

آخرین کلمه؛ سری بات اویون

در این مقاله به معرفی و بررسی بازیگران و تاریخچه سری بازی های ترکی Luck می پردازیم. به نظر شما کدام یک از بازیگران Bat Oyunu بهتر بود؟ نظر شما در مورد تاریخچه سری بازی فال ترکیه چیست؟ نظرات خود را در مورد این سریال با ما در میان بگذارید.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.