معرفی داستان و بازیگران سریال The Revenge of the Perfect Marriage. اندلرن

معرفی داستان و بازیگران سریال The Revenge of the Perfect Marriage.  اندلرن

سریال انتقام یک اتحاد کامل با ژانر درام، عاشقانه و فانتزی است. سریال کره ای The Revenge of the Perfect Marriage داستان دختری است که در کودکی توسط یک خانواده ثروتمند به فرزندی پذیرفته می شود. یو جی در این خانواده تنهاست و هیچ عشق و علاقه ای از سوی خانواده وجود ندارد. هر چقدر که یوجی تلاش می کند با والدین و حتی خواهر کوچکترش رابطه عاطفی برقرار کند، تلاش های او بی نتیجه است.

سریال Perfect Marriage Revenge با بازی سونگ هون و جونگ یو مین سریالی جذاب و پرحادثه است که بیننده را به دنبال کردن این سریال ترغیب می کند. سریال طولانی مدت انتقام محصول شبکه MBN و در 16 قسمت می باشد. با ما همراه باشید تا به تحلیل و بررسی این مجموعه در اندلرن بپردازیم.

Revenge of the Perfect Marriage یک سریال کره ای ساخته Oh Sang-won می باشد و نویسنده این سریال Im Soo-ra نویسنده خوش ذوق کره ای است که فیلمنامه این سریال را به زیبایی نوشته است.

اوه سانگ وون در بین بازیگران سریال Revenge of the Perfect Marriage از چند بازیگر استفاده کرده است که در سریال قبلی جنجالی عشق این کارگردان نیز بازی کرده اند. در آینده با ما همراه باشید تا شما را با مجموعه جذاب Full Wedding Revenge 2023 آشنا کنیم.

خلاصه داستان سریال Full Marriage Revenge 2023

شخصیت اصلی این داستان هان یی جو (جونگ یو مین) دختر بزرگ خانواده ای است که در کودکی او را به فرزندی پذیرفتند. یی جو در خانواده ای ثروتمند زندگی می کند و یک خواهر کوچکتر از خود دارد. یی جو از رفتار سرد خانواده رنج می برد و تمام تلاش او برای جلب توجه آنها به سوی خود بی فایده است. یو جی با مردی به نام سئو دو گوک (سونگ هون) ازدواج می کند…

تا اینکه یی جو شاهد کلاهبرداری مادرش است. «لی جونگ هی» با فروش محصولات تقلبی به مشتریان مرتکب جنایت شده و برای فرار از قانون، یی جو را متهم کرده است. در همان روز، یی جو پس از دیدن دادخواست طلاق، چیزی مهم در مورد شوهرش یو سه هیوگ (اوه سونگ یو) کشف می کند. او متوجه رابطه خواهر کوچکترش با شوهرش می شود.

یی جو چیزی برای از دست دادن ندارد. احساس پوچی و ویرانی تمام وجودش را فرا گرفته است. آن خانه دیگر جایی برای ماندن یی جو نیست. به همین دلیل از خانه فرار می کند. و در راه دچار یک تصادف شدید می شود. او را به بیمارستان می برند. وی جو زنده می ماند. اما طولی نکشید که او روی تخت بیمارستان کشته شد. در صحنه بعدی، او یک سال قبل از تصادف، یعنی سال 2022 از خواب بیدار می شود. در این زمان، او هنوز نامزد Yoo Se Hyeug است.

یی جو تصمیم می گیرد از خانواده و همسرش انتقام بگیرد. برای این کار به دنبال مردی به نام «سئو دو گوک» بگردید. سئو دو گوک کسی است که خواهر کوچکتر یو جی سعی می کند با او ازدواج کند. یو جی تصمیم می گیرد برای انتقام خیانت خواهرش از سئو دو گوک خواستگاری کند.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های پزشکی کره ای

بازیگران سریال The Revenge of the Perfect Marriage.

سریال کره ای The Revenge of the Perfect Marriage محصول کشور کره است که در سال 2023 به کارگردانی “اوه سانگ وون” ساخته شده است. سریال انتقام ازدواج کامل یکی از سریال هایی است که رضایت بسیاری از بینندگان را به خود جلب کرده است. این سریال توسط «ایم سورا» نوشته شده و به سفارش شبکه MBN به نمایش درآمد.

جونگ یو مین در نقش هان یی جو

بازیگران سریال The Revenge of the Perfect Marriage.

جونگ یو مین نیز یکی از بازیگران سریال Perfect Revenge است. او در 10 ژوئیه 1991 در کره جنوبی متولد شد و در موسسه هنر سئول شروع به تحصیل کرد و در بخش با زیگری مشغول به کار شد. در سال 1395 در سریال «سلام بساط سگی من» و در سال 1391 در سریال «سرزمین مقدس» جلوی دوربین رفت.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال علمی تخیلی کره ای

سونگ هون در نقش سئو دو گوک

بازیگران فیلم The Revenge of the Perfect Marriage

او در 14 فوریه 1983 در کره جنوبی به دنیا آمد. وی دارای مدرک جامعه شناسی و تربیت بدنی است. او فردی درونگرا است و فعالیت هنری خود را با نماهنگ آغاز کرد. او از کودکی عاشق شنا بود.

او برای اولین بار در سال 2012 در نقش «گیسانگ» در سریال داستان های جدید جلوی دوربین رفت و 4 سال بعد با سریال اوه ناهید به شهرت رسید.

بیشتر بخوانید: بررسی تاریخچه و بازیگران سریال کره ای در زمان خودش

جین جی هی در نقش هان یو را

سریال The Perfect Marriage Revenge

جی جین هی، یکی از بازیگران مجموعه تلویزیونی انتقام مردگان، در 25 مارس 1992 در سئول، کره جنوبی به دنیا آمد و فارغ التحصیل تئاتر از دانشگاه دونگ است. او فعالیت خود را در عرصه بازیگری از چهار سالگی با سریال «دوستمال زرد» آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: معرفی داستان و بازیگران سریال کره ای بدترین شیطان

اوه سونگ یون در نقش یو سهیوک

سریال انتقام ازدواج آخرین قسمت کامل.

اوه سونگ یون متولد 27 مارس 1991 است.او فارغ التحصیل رشته تئاتر و فرش از دانشگاه هانیک است و سریال “باران عشق” آغاز کار بازیگری او بود. او علاوه بر هنر پیشرفته، در زمینه صداسازی پیشرفته نیز فعالیت می کند.

بیشتر بخوانید: معرفی داستان و بازیگران سریال کره ای پشت شما

لی مین یانگ در نقش لی جونگ هی

سریال کره ای The Revenge of the Perfect Marriage

لی می یانگ در 6 فوریه 1976 در کره جنوبی به دنیا آمد. او تحصیلات خود را در رشته تئاتر و سینما در دانشگاه دانکوک به پایان رساند و با ایفای نقش در فیلم «درد این زن» روی صحنه رفت و با بازی در سریال «تو فقط مال منی» به شهرت رسید. او با بازیگری به نام لی چان ازدواج کرد.

بیشتر بخوانید: معرفی داستان و بازیگران سریال زندگی درخشان من

جئون نو مین در نقش هان جین ونگ

بازیگران سریال کره ای The Revenge of the Perfect Marriage.

جئون در سال 1966 در کره جنوبی متولد شد. تحصیلات او در زمینه زبان و ادبیات انگلیسی متمرکز است. تحصیلاتش را در دانشگاه سونجون به پایان رساند. او در سریال های «ستاره ای در قلب من» و «خانواده سلطنتی» به شهرت رسید و با کیم بویون ازدواج کرد.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال در زندگی نوزدهم، شما را در کره می بینم

کانگ شین هیو در نقش سئو جونگ ووک

سریال کره ای انتقام ازدواج کامل.

گونگ شین هیو در سال 1989 در کره جنوبی به دنیا آمد. او در دانشگاه سجونگ در رشته سینما تحصیل کرد. او با فیلم «رمان روسی» روی صحنه رفت. وی همچنین در سال 2017 در سریال «تحریف شده» بازی کرد. گانک شین هیو در زمینه دیسکوگرافی و تئاتر نیز فعالیت دارد.

بیشتر بخوانید: معرفی داستان و بازیگران سریال کره ای هفت فراری.

لی بیونگ جون در نقش هونگ وون جائه

سریال کامل انتقام ازدواج شامل چندین قسمت است.

او متولد 1964 و ساکن کره جنوبی است. او دارای دکترای زبان و ادبیات کره ای از دانشگاه دانکوک است.

او از سال 1374 با فیلم «امپراطور ابدی» شروع به کار کرد و در سال 1382 با سریال «جواهری در قصر» به شهرت رسید و علاوه بر بازیگری در تئاتر فعالیت می کند و معلمی نیز می باشد.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و بازیگران سریال King of the Korean Land

کیم یونگ سو در نقش سئو یونگ کیون

فیلم کامل ازدواج انتقام

گیم یونگ سو در سال 1961 در کره جنوبی به دنیا آمد. او کار خود را با تئاتر آغاز کرد و تحصیلات خود را در موسسه هنر سئول به پایان رساند. او در سریال های «کاخ غربی» و «ملکه برفی» بازی کرده است. کیم هان یونگ نام همسرش است و دو فرزند دارند.

نقد و بررسی سریال کامل انتقام ازدواج:

سریال The Revenge of the Perfect Marriage در زمینه سینمای دراماتیک و عاشقانه می باشد که شامل داستان های فانتزی نیز می باشد. این یک داستان خانوادگی جذاب در مورد دختر نقاش است که توسط یک زوج ثروتمند گرفته می شود. پدر هان یی جو مدیرعامل هانول است. والدین یی جو علاقه ای به او ندارند. هر چقدر یی جو سعی کند توجه والدین و حتی خواهر کوچکترش را جلب کند، بی فایده است. بنابراین او همیشه از خانواده جدا است.

یی جو با مردی به نام یونگ سه هیوک ازدواج کرده و از ازدواج خود راضی است. اما او متوجه می شود که مادرش محصولات تقلبی را به مشتریان می فروخت و برای فرار از قانون، یی جو را به عنوان فروشنده محصولات تقلبی معرفی کرد.

در حالی که او از بی مهری مادرش رنج می برد، داستان غم انگیز دیگری رخ می دهد. همسر او، یو سه هیوگ، با خواهر کوچکترش رابطه عاطفی دارد و حتی از یی جو درخواست طلاق داده است. یی جو دیگر طاقت این همه توهین و تهمت را ندارد. او از خانه فرار می کند و در راه تصادف می کند. وقتی به بیمارستان می رسد زنده است اما پس از مدتی روی تخت بیمارستان می میرد.

در ادامه سری فیلم های فانتزی The Perfect Marriage Revenge، یی جو یک سال پیش از خواب بیدار می شود، هنوز با یو سه هیوک نامزد کرده و تصمیم می گیرد از خانواده و همسرش انتقام بگیرد. او به دنبال مردی به نام سئو دو گوک است تا از او خواستگاری کند. این مرد همان کسی است که خواهر یی جو قصد ازدواج با او را داشت…

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و بازیگران سریال زنان کره ای کوچک

سریال کره ای The Revenge of the Perfect Marriage

زمان پخش سریال کامل انتقام زناشویی:

سریال کره ای Perfect Marriage Revenge در 16 قسمت ساخته شده و این سریال از 28 اکتبر 2023 آماده پخش است.سریال انتقام ازدواج کامل شنبه ها و سه شنبه ها ساعت 21:50 از کانال MBN پخش می شود.

بیشتر بخوانید: عاشقانه های کالج فیلم کره ای; فیلم های مدرسه کره ای

آخرین کلمه؛ سریال های تلویزیونی کره ای انتقام ازدواج کامل

در این مطلب با شما بودیم به بررسی و معرفی کل سریال انتقام ازدواج و معرفی بازیگران و همچنین کارگردان این سریال. با توجه به خلاصه داستان و ژانر سریال می توان گفت که این سریال برای علاقه مندان به سریال های کره ای یا ژانر درام فانتزی گزینه خوبی است.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.