معرفی راهزنان بر اندلرن سریال ترکی جهان حاکم نیست

معرفی راهزنان بر اندلرن سریال ترکی جهان حاکم نیست

Bandits Do Not Rule The World Series یک سریال ترکی در ژانر اکشن-جنایی-درام است. در این مطلب به معرفی بازیگران سریال راهزنان و بررسی تاریخچه این سریال ترکی می پردازیم. با اندلرن همراه باشید.

قسمت اول Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz (Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz) در تاریخ 8 سپتامبر 2015 از ATV پخش شد.فیلمنامه این سریال ترکی توسط Raci Shaşmaz و Bahadır Özdener به کارگردانی اونور تان ساخته شده است.این سریال شامل Out از مجموع 6 فصل، آخرین بار با قسمت 199 خود که در 15 ژوئن 2021 پخش شد، روی صفحه ظاهر شد.

فصل هفتم سریال راهزنان بر جهان حکومت نمی کنند به دلیل عدم توافق بر سر قراردادهای اقتصادی قرار بود از شبکه ATV پخش شود و در عوض فیلم راهزنان پخش شد و این سریال برای همیشه به پایان رسید. .

داستان راهزنان بر جهان حکومت نمی کنند

سریال راهزن ترکیه ای زندگی هزیر چاکربیلی را روایت می کند که در سن بسیار پایین وارد شبکه های مافیایی شده است. هر چه او ثروتمندتر می شود، ناعادلانه تر می شود. هدر مردی دوست داشتنی است و دوست دارد او را دوست داشته باشند. اعضای خانواده اش را خیلی دوست دارد. اما همه چیز از یک پیشنهاد عالی شکل گرفته است.

راهزنان حکومت نمی کنند زمان پخش شبکه جهانی جام

زمان پخش سریال راهزنان از شبکه جم تی وی ساعت 15:00 از شبکه رودخانه جم می باشد. تکرار سریال Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz نیز از همین کانال در ساعت های 23:00 و 19:00 و 13:00 می باشد. همچنین سریال ترکی راهزنان ساعت 19 از ریور پلاس پخش می شود.

بیشتر بخوانید: سریال های قبیله ای ترکی

بازیگران سریال راهزنان بر دنیا حکومت نمی کنند

در ادامه به معرفی بازیگران سریال ترکی راهزنان بر جهان حکومت نمی کنند.

اوکتای کاینجا (باشه کاینارکا) بازیگر سریال راهزن در نقش هزیر

راهزنان بر سریال های ترکی جهان حکومت نمی کنند

Oktay Kaynarca متولد 27 ژانویه 1965 یکی از بازیگران اصلی سریال ترکی راهزنان بر جهان حکومت نمی کنند می باشد. او بیشتر برای بازی در سریال تلویزیونی محبوب دره گرگ ها (2003) شناخته شده است.

اوکتای کاینارجا در ترکیه بیشتر به خاطر کارهای تلویزیونی اش شناخته می شود. او در سریال ترکی کالتار کورتلار وادیسی (دره گرگ ها) در نقش سلیمان چاکر بازی کرد. شخصیت او به قدری دوست داشتنی بود که وقتی کاراکترش در برنامه مرد، طرفدارانش غیابی مراسم خاکسپاری برگزار کردند. او در سریال ترکی رهزنان نقش حزیر چاکربیلی را بازی کرد.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین سریال های ترکی

دنیز چاکر (دنیز چاکیر) از بازیگران سریال «راهزنان بر دنیا حکومت نمی کنند» در نقش مریم

راهزنان بر جهان حکومت نمی کنند

دنیز چاکیر در آنکارا به دنیا آمد. او تحصیلات نمایشی خود را در کنسرواتوار دولتی دانشگاه هاجت تپه در آنکارا به پایان رساند. او سپس به استانبول نقل مکان کرد و اولین حضور تلویزیونی خود را با سریال تلویزیونی Kadin Isterse (2004) انجام داد. او یک سریال کمدی دیگر «ایستی بینیم» (2006) و «از ایکی آرادا بپرس» (2005) را انجام داد.

او بازی پراکنده خود را در درام کانال D “Yaprak Dokumu” (2006) در نقش فرهند انجام داد. او همچنین یک صداپیشه موفق است. دنیز چاکر یکی از بازیگران سریال «راهزنان بر دنیا حکومت نمی کنند» در نقش مریم چاکربیلی است.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال ترکی 2023

یونس امره ییلدیریم (یونس امره ییلدیریر) بازیگر آلپ ارسلان چاکربیلی

بازیگران سریال راهزنان بر دنیا حکومت نمی کنند

یونس امره یلدیمیر، یکی از بازیگران سریال راهزن، در 5 فوریه 1982 در شهر سرت ترکیه به دنیا آمد. او بازیگر و دستیار کارگردان است که با فیلم‌های «اسکیا بر جهان حکومت نمی‌کند» (۱۳۹۴)، «عمارت ترکان هانیم» (۲۰۲۰) و «سلام» (۱۳۹۲) شهرت دارد. او از سال 2013 با ملیسا یلدریر ازدواج کرده است.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی ازدواج اجباری

پزو اکبابا (اوزان اکبابا) بازیگر سریال راهزن ترکیه ای در نقش الیاس

داستان راهزنان بر جهان حکومت نمی کنند

اوزان اکبابا، یکی از بازیگران راهزنان در جهان حکومت نمی کنند، در 30 ژوئن 1982 در قارص ترکیه به دنیا آمد. او یک بازیگر و آهنگساز است که برای Eskiya Dünyaya Hükümdar Olmaz (2015)، Pizza Boy (2011) و Anka (2022) شناخته شده است. او از سال 2016 با بوکت آریکان آکبابا ازدواج کرده و صاحب یک پسر می شود.

بیشتر بخوانید: سریال خیاط معرفی داستان و بازیگران سریال ترکی خیاط

مریم اوزرلی (meryem uzerli) از بازیگران سریال راهزنان در نقش سوزی

سریال راهزنان / سریال راهزنان ترکی

مریم اوزرلی در کاسل به دنیا آمد و دارای ملیت آلمانی-ترکی است. در 17 سالگی در استودیوی بازیگری Frese ثبت نام کرد و تا 20 سالگی در آنجا بود. او در استودیو Schauspielfers در هامبورگ ماند و در رشته بازیگری و نمایشنامه تحصیل کرد. موفقیت واقعی مریم در سال 2010 با بازی در نقش هورم سلطان در یکی از موفق ترین سریال های ترکی “Muhtesem Yüzyil” (قرن باشکوه) رقم خورد.

او همچنین در بسیاری از سریال ها و فیلم های تلویزیونی در آلمان بازی کرده است و انگلیسی را به خوبی می داند. در «قرن باشکوه» بازی او از حرم سلطان چنان تأثیری داشت که او را به خاطر آن نقش به یاد می آورند. اوزرلی در سال 2011 برنده دو جایزه بهترین بازیگر زن برای نقش حرمسرای سلطان و جایزه ویژه ستارگان تلویزیون شد. او در سال 2012 جایزه بهترین بازیگر زن درام را برای بازی در نقش حرم سلطان دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و بازیگران سریال ترکی ستاره شمال

سابینا آیرولا (سابینا آجرولا) بازیگر سریال ترکی راهزنان در نقش خیریه

سریال ترکی راهزنان بر دنیا حکومت نمی کنند

سابینا توزیا یکی دیگر از بازیگران سریال ترکی راهزنان بر جهان حکومت نمی کنند که در سال 1946 در اسکوپیه مقدونیه به دنیا آمد. در سریال قرن باشکوه، آفیفه هاتون و اسکیا در سریال No Ruler of the World she نقش Hayriye Cakirbeyli را بازی کردند. او این سریال را در سال 2021 به دلیل فلج نسبی ناشی از تومور روی مغزش ترک کرد.

بیشتر بخوانید: نقد و بررسی و معرفی بازیگران سریال کان چیچکلری (کان چیچکلری)

Torgai Tanulco (تورگای تانولکو) از بازیگران سریال راهزنان بر دنیا حکومت نمی کنند

بازیگران سریال Bandidos بر دنیا حکومت نمی کنند ترکی

Turgay Tanülkü در 18 ژوئیه 1953 در Usak، ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای فیلم‌های Eskiya Dünyaya Hükümdar Olmaz (2015)، لبه بهشت ​​(2007) و دره گرگ‌ها (2003) شناخته می‌شود. تورگی یکی از بازیگران سریال «راهزنان بر جهان حکومت نمی کنند» در نقش آقای شاهین است.

بیشتر بخوانید: معرفی داستان و بازیگران سریال شک ترکی (hercai).

سویل آکیسویل اینجا) بازیگران سریال ترکی راهزنان در نقش آمینه

راهزنان حکومت نمی کنند زمان پخش شبکه جهانی جام

سویا آکی در 9 سپتامبر 1971 در ارزروم ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای ازدواج رایگان کاهیدا (2016)، اسکیا بر جهان حکومت نمی کند (2015) و بن بو جیهانا سیگمازم (2022) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی نمی توانی به یک مرد اعتماد کنی (EGO)

آخرین کلمه؛ سریال راهزن بر جهان حکومت نمی کند

در این مطلب به مرور تاریخ می پردازم و بازیگران سریال ترکی راهزنان بر جهان حکومت نمی کنند را معرفی می کنم. سریال راهزنان بر جهان حکومت نمی کنند را دیده اید؟ نظرات خود را در مورد سریال ترکی راهزنان با ما در میان بگذارید.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.