معرفی سریال امپراطور دریا + خلاصه داستان، بازیگران و زمان پخش

معرفی سریال امپراطور دریا + خلاصه داستان، بازیگران و زمان پخش







پس از اتمام سریال هانیکو، طبق نظرسنجی انجام شده توسط شبکه تماشا، سریال امپراطور دریا به عنوان جایگزین پخش خواهد شد.



سریال داستان امپراطور دریا از پنجشنبه 21 مهر هر شب در قسمت شرقی شبکه تماشا پخش می شود.

معرفی سریال امپراطور دریا

سریال امپراطور دریا یک مجموعه تلویزیونی حماسی است که در سال 2004 در کره جنوبی تولید شد. این سریال توانست جوایز زیادی را از آن خود کند و نظر بینندگان را به خود جلب کند.

سریال امپراطور دریا بر اساس زندگی یک ژنرال شیلائی به نام جانگ بوگو ساخته شده است.

بازیگران سریال امپراطور دریا

  • چوی سو جونگ در نقش جانگ بو بو (گونگ بوک)
  • سونگ ایل کوک (بازیگر جومونگ) در نقش یوم جانگ
  • کیم هئونگ سو در نقش جانگ نیون
  • نقش بانو جامی چیست؟
  • پارک سو آئه در نقش لیدی جانگ هوآ
  • چای جونگ آن در نقش لیدی چی ریانگ

خلاصه داستان سریال امپراطور دریا

داستان سریال در مورد برده ای به نام گونگ بوک است که همراه با دوستش جانگ نیون سختی های زیادی را تحمل می کند. دزدان دریایی پدرش را می کشند. بعداً توسط شخصی به نام یئوم جانگ آموزش می بیند و پس از آمادگی نسبی در ورزش های رزمی در مسابقه انتخابی محافظان لیدی جامی شرکت می کند. خانم جامی از اعیان و ثروتمندان به شمار می رود و تاجر و سیاستمدار است. سرانجام، گونگبوک توسط لیدی جامی به عنوان محافظ او استخدام می شود. گونگ بوک عاشق دختری به نام جانگ هوآ می شود. از سوی دیگر، یئوم جانگ (دزد دریایی شجاع و شجاعی که در نوجوانی به گونگ بوک هنرهای رزمی آموخت) نیز عاشق لیدی جانگ هوآ می شود.

از سوی دیگر، یئوم جانگ (دزد دریایی شجاع و شجاعی که در نوجوانی به گونگ بوک هنرهای رزمی آموخت) نیز عاشق لیدی جانگ هوآ می شود. لیدی جانگ هوآ از زمان از دست دادن پدرش (پدرش توسط یام جانگ در جریان حمله دزدان دریایی کشته شد) در کودکی تحت سرپرستی لیدی جامی بوده است.

گونگ بوک که به محافظان لیدی جامی پیوسته بود، به تدریج متوجه فعالیت های غیرقانونی او شد و قصد داشت او را از قدرت سرنگون کند. لیدی جامی نیز او را به جرم خیانت بیرون می کند و به عنوان برده به چین می فرستد. در قرن نهم شیلا به یکی از بزرگترین کشورهای تجاری جهان تبدیل شد و با تلاش جانگ بوگو و دوستانش به چهارمین اقتصاد جهان تبدیل شد.

زمان پخش سریال امپراطور دریا

سریال «امپراتور دریا» از جمعه 18 شهریور هر شب ساعت 20:30 از شبکه تماشا پخش می شود، این سریال ساعت 00:30، 6:30 و 12:30 روز بعد بازپخش می شود.

امپراطور-دریا