معرفی سریال اندلرن خانواده چینی من شوید

معرفی سریال اندلرن خانواده چینی من شوید

در این مطلب با مرور تاریخچه و معرفی بازیگران سریال لطفا خانواده من باشید یکی از جدیدترین سریال های چینی در سال 2023 با اندلرن همراه شما هستیم.

Please Be My Family 2023 یک سریال درام عاشقانه به کارگردانی لی جی است. سریال چینی لطفا خانواده من باشید شامل 30 قسمت 30 دقیقه ای است و یکی از جدیدترین سریال های درام چینی به حساب می آید. این سریال از 25 می 2023 در تلویزیون Mango در دسترس بینندگان است.

تاریخچه سریال چینی لطفا خانواده من باشید.

داستان سریال لطفا خانواده من باش در مورد مادری است که برای تامین هزینه های جراحی تومور مغزی دخترش ژوان ژوان مجبور به قبول مدیریت پروژه از یک شرکت بزرگ می شود و با مدیر کل شرکت مشکل دارد. .

چی سی لی باید پروژه برنامه ریزی مولین را برای پوشش هزینه های جراحی دخترش تضمین کند. در این زمان، او بی وقفه در حال تعقیب رئیس مائولین، سونگ هائو یو است. هنگامی که سونگ هائو یو به پسرش چن چنگ کمک می کند تا یک هدیه تولد را انتخاب کند، متوجه می شود که کی سی لی سنجاق سینه ای پوشیده است که متعلق به چن چنگ است.

به دنبال سرنخ سنجاق سینه، سونگ هائو یو به تدریج رابطه بین ژوان ژوان و چن چنگ را درک می کند. برای اینکه یک خانواده کامل برای دو فرزند فراهم کند، سونگ هائو یو از کی سی لی خواستگاری می کند و هر دو با آینده ای مبهم ازدواج می کنند.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و بازیگران سریال چینی زیبایی لجبازی

بازیگران سریال لطفا خانواده من باشید

در ادامه با معرفی بازیگران اصلی سریال با ما همراه باشید.

جیدا چونگ (جید چنگ) بازیگر لطفا سریال خانوادگی من در نقش کی سی لی شوید.

سریال چینی لطفا خانواده من باشید / سریال لطفا خانواده من باشید

ژنگ کیو هونگ که قبلا با نام جیدا چنگ شناخته می شد، خواننده و هنرپیشه چینی متولد جی یانگ، استان گوانگدونگ است. پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه صنعتی گوانگدونگ در رشته آموزش پیش دبستانی، کارآموز معلم پیش دبستانی شد. از سال 2014 تحت شبکه دراگون تی وی بوده است.

ژنگ در سال 2011 با شرکت در مسابقه “دختران شاد” تلویزیون ماهواره ای هونان وارد صحنه موسیقی چین شد و مقام دوم را در منطقه آهنگ گوانگژو و در بین 37 نفر برتر این کشور کسب کرد. او اولین تک آهنگ خود را در سال 2012 به نام “The Seaside to the East” منتشر کرد. در سال 2014، او در سریال Dragon TV “Voice of Chinese Season 2” شرکت کرد و در فینال ملی رتبه ششم را کسب کرد.

ژنگ بازیگری را در سال 2015 زمانی که نقش اصلی زن را در فیلم مشترک چین و کره جنوبی “Full House in a Happy Town” بازی کرد، شروع کرد. او یکی از بازیگران سریال چینی لطفا، نمایش خانواده من در نقش کی سی لی است.

بیشتر بخوانید: نقد و بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال چرخه عشق چینی

زی بن بن (xie bin bin) بازیگر سریال لطفا خانواده من باشید در نقش سونگ هائو یو

بازیگران زن سریال چینی لطفا خانواده من باشید

Xie Bin Bin، یکی از بازیگران زن سریال چینی لطفا، خانواده من، با نام Xie Cheng Xun، بازیگر، خواننده و مجری چینی متولد شد. از مهم ترین آثار او که در آکادمی فیلم پکن تحصیل کرده است می توان به «سفر به آواز و جنگ» و «عشق در طول هزاره» اشاره کرد. او همچنین به دلیل ارتباطش با گروه دختران کره جنوبی Fei از Miss A پس از جفت شدن آنها در برنامه چینی “I Am Legend” شناخته می شود.

بیشتر بخوانید: نقد و بررسی سریال چینی Heartbeat و معرفی بازیگران سریال My Heart Beats

شانگ هویزی (شنگ هویزی) از بازیگران سریال لطفا خانواده من باش در نقش لی جین

سریال لطفا خانواده من باشید چینی / بازیگران سریال لطفا خانواده من باشید.

شنگ هویزی متولد هنان یکی از بازیگران سریال لطفا خانواده من چینی هستند. او قبل از شروع کار به عنوان یک مدل گرافیکی در مدرسه نمونه حرفه ای پکن آموزش دیده بود تا آداب معاشرت را بیاموزد و خلق و خوی خود را پرورش دهد. در این دوره شنگ هویزی نیز در مسابقه مدل دختر زیبا شرکت کرد و عنوان ده دختر زیبا را از آن خود کرد.

در سال ۲۰۱۶ با رتبه ششم بازیگری در آکادمی فیلم پکن پذیرفته شد. او در حال حاضر با Mango Video قرارداد دارد. او در سال 2018 به طور رسمی وارد تجارت نمایشی شد و در سریال فانتزی عاشقانه “عشق بهتر از مرگ است” بازی کرد.

بیشتر بخوانید: معرفی داستان و بازیگران سریال چینی Return from the Edge of the Abyss

ژو یوان بینگ (زو یوان بینگ) بازیگر لطفا خانواده من چینی را در نقش هائو ژان نشان دهند

سریال لطفا خانواده من باش / سریال لطفا خانواده من باش

ژو یوانبینگ، یکی از بازیگران زن سریال لطفا خانواده من باشید، در 11 ژانویه 1995 در شانگهای چین به دنیا آمد. او خواننده، بازیگر و مجری پاپ چینی است. در ژوئیه 2010، او در فینال استعداد شوی بین‌المللی چین و ژاپن، Road To Asia، Day Up Day Up در تلویزیون هونان شرکت کرد و به عضویت برادران تیان تیان درآمد و فرصت آموزش در ژاپن و تشکیل گروه نوجوانان را به دست آورد. RTA. . در سال 2012، گروه او RTA اولین آلبوم خود را منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: نقد و بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال چینی برانگیز

یانگ ژور (یانگ زو ار) از بازیگران سریال چینی می خواهم خانواده ام را در نقش جین نشان دهند.

سریال خانواده من باش قسمت آخر / لطفا سریال خانواده من باش

Yang Xue’er، متولد 29 ژوئیه 1994 در شهر Huaibei، استان آنهویی، بازیگر درام چینی لطفا خانواده من شو است. در سال 2014، یانگ ژویر در اولین سریال خود، Shui Dou Bie Re Wo بازی کرد. در سال 2016 او همچنین در درام پردیس عشق بازی کرد. او همچنین در فیلم Devastating Beauty، Na Pian Hua Na Pian Hai، No Regrets بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: سریال بدون توقف مروری بر تاریخچه و بیوگرافی بازیگران سریال های بدون توقف

جین چونگ (جین چونگ) بازیگر سریال چینی لطفا خانواده من باش در نقش کین تیان

سریال چینی لطفا خانواده من باشید / سریال چینی لطفا خانواده من باشید

بازیگر جین چونگ، لطفا خانواده من باش، متولد ۱۴ ژانویه ۱۹۹۲ در نانتانگ، جیانگ سو، چین، خواننده و بازیگر پاپ چینی است. در سال 2017 در برنامه استعدادیابی تلویزیون مانگو “Super Boy 2017” شرکت کرد و در منطقه هاربین در بین 10 نفر برتر به پایان رسید. آثار اصلی او عبارتند از: زمان مناسب، فرد مناسب، خانواده من باش و ….

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های تلویزیونی ژائو لوسی با بازی ژائو لوسی

آخرین کلمه؛ لطفا سریال چینی خانواده من باشید

در ایرام کقلعه سریال را بررسی می کنیم، خانواده ام را نشان می دهم. نظر شما در مورد بازیگران لطفا خانواده من باشید؟ چه بازیگری را در این سریال دوست داشتید؟ نظرات خود را در مورد سریال چینی My Family Show با ما در میان بگذارید.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.