معرفی سریال ترکی اگر خیلی دوست دارید. اندلرن

معرفی سریال ترکی اگر خیلی دوست دارید.  اندلرن

سریال ترکی اگر دوست دارید محصول 2023 می باشد در این مطلب به بررسی تاریخچه و معرفی بازیگران سریال ترکی اگر دوست دارید با اندلرن همراه باشید.

اگر خیلی دوست دارید این سریال در ژانر عاشقانه-درام ساخته شده است که بازیگران مطرحی چون کرم بورسین و حفسنور سنجک را در خود جای داده است. زمان پخش سریال ترکی If You Love Me Too Much 5 جولای 2023 بوده که از شبکه ترکی D پخش خواهد شد.

تاریخچه سریال اگر خیلی دوست داشته باشید ترکی است.

و اگر واقعا سریال را دوست دارید؟ درباره آتش و لیلا است که در وسط یک شهر بزرگ در موقعیتی غیرمنتظره قرار می گیرند. این دو شخصیت زندگی کاملا متفاوتی دارند، اما از همان لحظه اول که با هم آشنا می شوند، جذابیت شدیدی برای یکدیگر احساس می کنند.

آتش پس از مرگ مادرش زندگی خود را در خارج از کشور در یک مدرسه شبانه روزی گذراند و یاد گرفت که به کسی اعتماد نکند. از طرفی لیلا با فریب مردم امرار معاش می کند و هرگز خانواده واقعی خود را ملاقات نکرده است. آتش به دلیل مرگ و وصیت پدرش مجبور به بازگشت به استانبول می شود. بازگشت آتش او را به اغوای لیلا و بیدار کردن علاقه ای عاشقانه سوق می دهد.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال ترکی ازدواج اجباری

بازیگران سریال اگر خیلی دوست دارید

در ادامه این مطلب که به معرفی بازیگران اصلی سریال می پردازیم، اگر ترکیه را دوست دارید با شما هستیم.

کرم بورسین (کرم بورسین) در نقش آتش

سریال ترکی اگه خیلی دوست داری

Kerem Borsin متولد 4 ژوئن 1987 بازیگر و تهیه کننده ترکیه ای است. کرم در سال 1999 در سن 12 سالگی به همراه خانواده خود به ایالات متحده نقل مکان کرد. فارغ التحصیل از کالج امرسون با تحصیلات دانشگاهی در رشته بازیگری است. برنده جایزه بهترین بازیگر مرد در مسابقه تئاتر بین دبیرستانی ایالات متحده شد. کوسه توسط راجر کورمن تولید شده و در کاخ لعنتی نمایش داده شده است.

او با بازی در برنامه های تلویزیونی Güneşi Beklerken (2013-2014) و Sheref Meselesi (2014-2015) به شهرت رسید. بورسین پس از بازی در نقش علی اسمیت در سریال اکشن عاشقانه Bu Şehir Arkandan Gelecec (2017) مورد توجه قرار گرفت که برای آن جایزه بین المللی درام سئول را برای بهترین بازیگر مرد دریافت کرد.

او بیشتر برای بازی در سریال کمدی-درام رمانتیک Sen Çal Kapımı (2020-2021) شناخته می شود، که برای آن تحسین منتقدان و جوایز متعددی از جمله جوایز گوزل برای بهترین زوج با هانده ارچل و جوانان ترکیه برای بهترین بازیگر مرد را دریافت کرد. . مدتی با هانده ارچل بازیگر زیبای ترکیه ای رابطه داشت که به جدایی ختم شد. کرم بورسین یکی از بازیگران سریال ترکی اگر خیلی دوستم داری نقش آتش ارجلی را بازی می کند.

بیشتر بخوانید: سریال پادشاه ترکیه

توتان حفسنور سنجک (رئیس سنجاکتوتان) در نقش لیلا

سریال اگر خیلی دوست داری

حفسانور سانجک توتان یکی از بازیگران سریال If You Love Me است که در 20 مارس 2000 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او با فیلم های تابستان گذشته (2021)، بین جهان و ما (2022)، گلپری (2018) و سریال Ya Çok Seversen (2023) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: سریال های قبیله ای ترکی

خدیجه اصلان (هاتیجه اصلان) در نقش فسون

سریال Si amas mucho / Si amas mucho کی پخش می شود؟

خدیجه اصلان در 20 فوریه 1962 در سیواس ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای سه میمون (2008)، بودن (2011) و سامانیولو (2009) و سریال ترکی اگر من را خیلی دوست داری، شناخته شده است. او در این سریال نقش خاله خانواده ارجلی را بازی می کند.

بیشتر بخوانید: سریال خیاط معرفی داستان و بازیگران سریال ترکی خیاط

جانار اینان عزیز (عزیز کنر اینان) در نقش امید

سریال ترکی اگر خیلی دوستش دارید

عزیز جانر اینان در 1 ژوئن 1985 در ریزه ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای «راهنمای زندگی برای مردگان» (2023)، «سندن داها گوزل» (2022)، «قیمت شور» (2017) و سریال ترکی If You Love Me 2023 شناخته شده است. او در نقش امید پسر بزرگ خانواده ارجلی در سریال ترکی اگه خیلی دوستم داری.

بیشتر بخوانید: تاریخچه و بازیگران بازی فال ترکیه را ارائه می کنیم

عشق کالیچ (معدن کیلیک) بازیگر نقش مریم

بازیگران سریال اگر خیلی دوست دارید

مینا کیلیچ در 5 نوامبر 1986 در مرسین ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای Oyun Biti (2007)، The Eighth Day (2018) و Aglama An (2018) و سریال Ya Çok Seversen شناخته می شود.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال ترکی آبی تبعید

دوروکان چالیک کایا (دوروکان چلیکایا) در نقش باریش

بازیگران سریال اگر خیلی دوست دارید

Durokan Celikaya برای Europa Urpa (2011)، مردم پدربزرگ من (2011) و Kurt Sit and Sora (2014) و همچنین سریال ترکی جدید 2023 If You Love Me Too Much شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: معرفی سری Firebirds

نظامی کاریک (نظمی کریک) در نقش یعقوب

زمان پخش سریال اگر خیلی دوست داری / سریال ترکی اگر خیلی دوست داری

نظمی کارائیک، یکی از بازیگران زن سریال تلویزیونی اگر مرا دوست داری، در سال 1976 در دیاربکر ترکیه به دنیا آمد. او بازیگر و تهیه کننده ای است که با فرش جادویی (2005)، مروارید سیاه (2017)، معجزه (2015) و سریال Ya Çok Seversen (2023) شناخته می شود.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال معجزه صد ساله.

Cemre Ebuzziya یکی از بازیگران سریال اگر خیلی دوست دارید

و اگر واقعا سریال را دوست دارید؟

Cemre Ebuzziya در استانبول، ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که با سریال های «داستان سه خواهر» (2019)، «بارتو بن» (2018) و «تهوع» (2015) و اگر خیلی دوست دارید سریال ترکی شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال Chica del Pueblo

سریف ارول در نقش ایلتر

تعداد فصل های سریال اگر خیلی دوست دارید

شریف ارول یکی از بازیگران سریال ترکی اگر مرا دوست داری در 8 اکتبر 1963 در ازمیر ترکیه به دنیا آمد. او بازیگر و نویسنده ای است که با فیلم های زن (2017)، Biçak Sirti (2007)، Kapaliçarsi (2009) و سریال Ya Çok Seversen شناخته می شود.

بیشتر بخوانید: سریال پری بازیگران سریال ترکی ایک پری را تقدیم شما می کنیم

آخرین کلمه؛ و اینکه آیا واقعا سریال ترکی را دوست دارید؟

در این مطلب به بررسی و ارائه تاریخچه سریال ترکی If you love me too much می پردازیم. در ادامه شما را با بازیگران سریال ترکی اگر خیلی دوست دارید آشنا می کنیم. نظر شما در مورد این سریال چیست؟ اگر سریال را دوست دارید در قسمت نظرات برای ما بنویسید.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.