معرفی سریال چینی “اینجا ما دوباره ملاقات می کنیم”. اندلرن

معرفی سریال چینی “اینجا ما دوباره ملاقات می کنیم”.  اندلرن

سریال Let’s Meet Again یکی از جدیدترین سریال های چینی در سال 2023 است که در این مطلب به مرور تاریخچه و معرفی بازیگران سریال چینی Let’s Meet Again می پردازیم. با اندلرن همراه باشید.

سریال Here We Meet Again 2023 به کارگردانی تین جن هوانگ و در ژانر عاشقانه ساخته شده است. سریال چینی بیایید دوباره ملاقات کنیم در 32 قسمت 45 دقیقه ای پخش خواهد شد. این سریال برای سنین 13 سال به بالا مناسب است. در ادامه به معرفی داستان و بازیگران سریال چینی دوباره همدیگر می پردازیم.

خلاصه داستان سریال بیا دوباره ببینیم چینی

Xiang Yuan، دختر رئیس گروه Donghe، وظیفه دارد شعبه شیان را از ورشکستگی نجات دهد، جایی که محاکمه او آغاز می شود. شیانگ با شو یانشی، پسری خوش تیپ آشنا می شود که او در کالج به او علاقه داشت اما نمی توانست به او متعهد شود.

شو علیرغم بی عدالتی در کار، در رویای خود برای تبدیل شدن به یک مهندس ناوبری پافشاری کرد. شیانگ کم کم مستقل و قدرتمند می شود و با بحران شرکت مقابله می کند. این دو از یکدیگر حمایت می کنند و یک بار دیگر عاشق شکوفایی بین آنها هستند. آنها با هم سفر تحقیقاتی سیستم ناوبری China Beidou را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: سریال چینی ضربان قلب

بازیگران سریال دوباره همدیگر را ببینیم

در ادامه به معرفی بازیگران اصلی سریال بیایید دوباره بنشینیم. با ما بمان.

جانیس بود (جانیس وو) بازیگر سریال چینی Let’s Meet Again در نقش Xiang Yuan

سریال چینی بیا دوباره همدیگر را ببینیم / بازیگران سریال چینی دوباره همدیگر را ببینیم

جانیس وو بازیگر چینی متولد اوزو، هوبی است. او اولین بازیگری خود را در سریال چینی “شرلوک جوان” در سال 2014 انجام داد. او با ایفای نقش همتای جوانتر ژائو مو شنگ در سریال عاشقانه پرطرفدار “آفتاب من” در سال 2015 به شهرت رسید. او به آرامی مورد توجه قرار گرفت. برای نقش هایش در سریال تلویزیونی من. دوست پسر شگفت‌انگیز (2016)، جنگنده سرنوشت (2017)، ادیسه شرقی (2018)، درخشان‌ترین ستاره در آسمان (2019)، Le Coup de Foudré (2019).

در سال 2021، ازدواج وو و همبازی اش در اودیسه شرقی و Le Coup de Foudré ژانگ یوجیان تایید شد که با هم یک پسر دارند. در 14 فوریه 2022، این زوج طلاق خود را اعلام کردند. او یکی از بازیگران سریال Baaz Hamu Didim در نقش شیانگ می باشد.

بیشتر بخوانید: سریال زیبایی سرسخت چینی

ونژانگ (وین ژانگ) از بازیگران سریال در اینجا ما دوباره ملاقات می کنیم در نقش شو یانشی

سریال بیایید دوباره ببینیم چینی / بازیگران سریال بیا دوباره ببینیم

ون ژانگ بازیگر چینی متولد 1993 است. پس از فارغ التحصیلی از آکادمی معروف تئاتر شانگهای در سال 2013، در اولین نقش خود در V-Love ظاهر شد و به شهرت رسید. او با بازی در نقش هان دینگی در فیلم خرد عشق و نقش های فرعی در درام های Chronicle of Love و Just One Smile Is Very Alluring (Love O2O) به شهرت رسید. او همچنین یک خواننده است و آهنگ هایی را برای درام هایی مانند Pretty Li Hui Zhen، Rattan، Song of the Moon و Romance of the Little Forest ضبط کرده است.

ون ژانگ پس از 10 سال در 12 ژوئیه 2022 استودیو Jaywalk را ترک کرد. روز بعد، در 13 جولای 2022، او استودیوی خود را باز کرد و اولین پست Weibo خود را در زیر “استودیوی رسمی Zhang Binbin” منتشر کرد. ژانگ بین بین همچنین یک بازیکن شبه حرفه ای ورزش های الکترونیکی است. در دسامبر 2021، او تیم eSports خود را راه اندازی کرد.

بیشتر بخوانید: نقد و بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال چرخه عشق چینی

نیتا جیا (نیتا شیا) از بازیگران سریال بیایید دوباره در نقش چن شو همدیگر را ببینیم

سریال ما دوباره ملاقات کردیم / بازیگران سریال چینی بیا دوباره ببینیم

بازیگر سریال Here We Meet Again نیتا جیا یک مدل تایوانی است. نیتا لی که در 8 ژانویه 1990 از پدری تایوانی و مادری پاراگوئه ای متولد شده است، گاهی اوقات به دلیل شباهتش به بازیگر هنگ کنگی، به عنوان “گیلاس کوچک چانگ” شناخته می شود. در سال 2004، او اولین حضور خود را در برنامه محبوب “حدس بزن” انجام داد. نتا جیا قبل از اینکه در سال 2013 برای اولین بار در سریال تلویزیونی “ملکه” بازی کند، سال ها به عنوان مدل کار کرد. او در سریال های محبوب “Rock ‘n’ Road” (2014)، “Boysitter” (2014) و “Someone” بازی کرد. مثل تو.» (2015).

بیشتر بخوانید: معرفی داستان و بازیگران سریال چینی Return from the Edge of the Abyss

هوانگ دییی (هوانگ دی یی) از بازیگران سریال دوباره در نقش گائو لنگ با هم آشنا شدیم

در اینجا دوباره با سریال های تلویزیونی آشنا می شویم

هوانگ دی یی معروف به فرانسیس هوانگ بازیگر چینی است. او متولد 2 فوریه 1996 در هنگ کنگ است و اولین بازی خود را در سال 2016 انجام داد. از معروف ترین سریال های او می توان به سریال Love in the War Time در سال 2023، سریال Lover or Stranger در سال 2021، Cross Fire در سال 2020 و بسیاری از سریال ها اشاره کرد. سریال ها و فیلم های دیگر هوانگ دی یی نقش گائو لنگ را در سریال بیایید دوباره ببینیم بازی می کند.

بیشتر بخوانید: نقد و بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال چینی برانگیز

فوجیا (فو جیا) از بازیگران سریال چینی بیا دوباره ملاقات کنیم در نقش لی چی

سریال/بازیگران سریال بیا دوباره همدیگر را ببینیم

فو جیا متولد استان یوننان، بازیگر سینما و تلویزیون در چین است. او از آکادمی اپرای سنتی چین در رشته سینما و تلویزیون فارغ التحصیل شد. او در سال 2013 در اولین میکروفیلم خود به نام Meeting You بازی کرد و رسما وارد عرصه بازیگری شد. در سال 2015، او در وب درام الهام‌بخش نوجوانان دوست پسر شگفت‌انگیز من بازی کرد. در همان سال، او برای بازی در نقش گوان یو در درام شهری احساسی «دروغ های عشق» بیشتر مورد توجه قرار گرفت. او در سال 2016 سریال فانتزی «روز اختیاری در ذهن» و در سال 2017 سریال تلویزیونی «استاد افراد گمشده» را پخش کرد.

او در سال 2018 در مجموعه تلویزیونی «سیصد مورد شعر تانگ» در نقش مرد شماره یک لی موبای بازی کرد. در سال 2019 مجموعه تلویزیونی “دوست پسر شگفت انگیز من 2” منتشر شد. در همان سال مجموعه تلویزیونی «دنیای بدون تقلب» از تلویزیون ماهواره ای پکن پخش شد. در مارس 2020، سریال «ستارگان در حال ظهور» و در سپتامبر همان سال سریال عاشقانه «من، مثل تو» پخش شد.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان ها و بیوگرافی بازیگران سریال چینی بی وقفه

آخرین کلمه؛ سریال اینجا ما دوباره ملاقات می کنیم

در بررسی و ارائه سریال Volvamos a Vernos همراه شما بودیم. کدام یک از بازیگران سریال چینی دوباره ببینمت را دوست دارید؟ آیا می دانید سریال Here We Meet Again چه زمانی پخش می شود؟ در بخش نظرات با ما همراه باشید.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.