معرفی سریال چینی عشق پنهان (Hidden Love 2023) | اندلرن

معرفی سریال چینی عشق پنهان (Hidden Love 2023) |  اندلرن

سریال چینی عشق پنهان یکی از جدیدترین سریال های چینی سال 2023 می باشد که در این مطلب به بررسی داستان و بازیگران سریال عشق پنهان چینی می پردازیم. با اندلرن همراه باشید.

سریال عشق پنهان 2023 یک سریال درام عاشقانه به کارگردانی لی چینگژانگ محصول سال 2023 چین است. بازیگران مشهور چینی مانند ژائو لوسی و چن ژیوان در سریال «عشق پنهان» به ایفای نقش پرداخته اند. سریال عشق پنهان چینی (偷偷藏不右) از رمانی به همین نام اقتباس شده است. این سریال در تاریخ 1 ژوئن 2023 در آمریکا پخش شد.این سریال با امتیاز 8.7 در سایت IMDb توانسته نظر بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند.

تاریخچه سریال چینی عشق پنهان

سونگ ژی دختری است که عاشق دوست برادرش دوان جیا ژو می شود که به خانه او می آمد. اختلاف سنی آنها پنج سال است. در سال های اخیر سونگ ژی و جیا زو به یکدیگر علاقه مند بودند اما به دلیل مشکلاتی رابطه آنها قطع شد. سانگ ژی پس از اتمام دبیرستان وارد دانشگاه می شود. دانشگاه او در شهری است که جیا ژو در آن زندگی می کند. آنها دوباره به هم نزدیک می شوند و با هم تعامل می کنند و در این روند دوباره عاشق می شوند.

بازیگران سریال عشق پنهان چینی

همانطور که در ابتدا گفته شد، بازیگران سریال عشق پنهان از جمله بازیگران معروف چین هستند. در ادامه با معرفی اسامی بازیگران سریال چینی عشق پنهان به همراه بیوگرافی کوتاه همراه باشید.

ژائو لوسی (ژائو لوسی) در نقش سونگ ژی

اسامی بازیگران سریال چینی

ژائو لوسی بازیگر و خواننده برنده چند جایزه است که در چنگدو، استان سیچوان، چین متولد شده است. ژائو لو سی کار بازیگری خود را در سال 2017 با اولین بازی خود در سریال عاشقانه «عاشقان دست نخورده» آغاز کرد. در سال 2020 در سریال عاشقانه تاریخی “عاشقانه ببر و رز” ظاهر شد. بازی او در این سریال باعث شد تا جایزه بهترین بازیگر زن در هفتمین دوره جوایز فیلم و تلویزیون هنگدیان و همچنین جایزه بهترین بازیگر زن تلویزیونی سال در جوایز تنسنت ویدئو استار را دریافت کند.

ژائو لوسی علاوه بر بازیگری، یک خواننده با استعداد نیز هست و چندین تک آهنگ و آهنگ های تم را برای بسیاری از سریال هایی که در آن حضور داشته است، منتشر کرده است. لوسی ژائو برای فیلم های عاشقانه ببر و رز (2020)، عشق مانند کهکشان (2022) و تاریخ آشپزخانه (2020) شناخته شده است.

چن ژی یوان (چن ژیوان) در نقش جیا ژو

بیوگرافی بازیگران سریال چینی عشق پنهان / سریال Hayden Lau

ژیوان چن از بازیگران سریال عشق پنهان در 29 اکتبر 1996 در گوانگدونگ چین متولد شد و یک بازیگر و خواننده چینی است. او از گروه تفسیر دانشگاه شنژن فارغ التحصیل شد. در سال 2015، چن در ورایتی شو “پادشاه پاپ” شرکت کرد و متعاقباً به عنوان بخشی از گروه پسرانه آقای بیو شروع به کار کرد.

در سال 2017، چن اولین بازی خود را در سریال نوجوانانه All About Secrets انجام داد. در سال 2018، او اولین بازی خود را در فیلم کمدی خانم پاف انجام داد. او بازیگری است که برای برادران خوش تیپ (2020)، آقای بد (2022) و محله چینی ها (2020) شناخته می شود.

لی بلزنگ لی) به عنوان لی پینگ، مادر سونگ ژی

بازیگران سریال عشق مخفی من / بازیگران زن سریال عشق مخفی من

لی زنگ یکی از بازیگران سریال تلویزیونی چینی عشق پنهان است که در 17 سپتامبر 1978 در Jingzhou، Hubei، چین متولد شد. او در آکادمی ملی هنرهای تئاتر چین و آکادمی مرکزی درام تحصیل کرد. استعداد او بازیگری جینگجو است. او بازیگری است که برای عشق مانند کهکشان (2022)، در جاده (2019) و عشق گمشده در زمان (2017) و سریال عشق پنهان (2023) شناخته شده است.

ویکتور ما (ویکتور ما) به عنوان سونگ یان، برادر سونگ ژی

تاریخچه سریال چینی عشق پنهان / بازیگران سریال کره ای عشق پنهان

ویکتور ما بازیگر سریال عشق پنهان و نوازنده چینی آمریکایی از شرکت سرگرمی WAJIJIWA است. او در نیویورک آمریکا به دنیا آمد و در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی تحصیل کرد. او اولین بار در 15 دسامبر 2017 با تک آهنگ “من بیدار هستم” شروع به کار کرد. ویکتور ما برای فیلم‌ها و سریال‌های Detective Chinatown (2020)، Fights Break Sphere، و Detective Chinatown 3 (2021) و همچنین سریال عشق پنهان شناخته شده است.

ژانگ جونگمین (ژانگ جیونگ مین) در نقش ژنگ چو

جی سونگ بیوگرافی بازیگران سریال عشق مخفی من / عشق پنهان اسامی بازیگران سریال چینی

ژانگ جونگمین بازیگر سریال تلویزیونی عشق پنهان است که در ۱۴ اکتبر در دونگوان، گوانگدونگ، چین به دنیا آمد. او زمانی که اولین بازیگری خود را به عنوان نقش مکمل در فیلم Master Devil Don’t Kiss 1 and 2 (2017) انجام داد، بیشتر شناخته شد. او سپس در I Hear You (2019) نقش مکمل را بازی کرد. ژانگ جونگ مین اولین نقش اصلی خود را در کمدی رمانتیک 2020 My Fantastic Mrs Right ایفا کرد. ژانگ جونگمین برای عشق پنهان (2023)، مرا ببوس، استاد شیطان (2017) و میائو جون نی دی وی لای (2022) شناخته شده است.

آخرین کلمه؛ سریال عشق پنهان

در بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال El amor oculto با شما بودیم. نظر شما در مورد سریال چینی عشق پنهان چیست؟ بازیگران زن سریال چینی عشق پنهان چگونه بازی می کنند؟ لطفا در قسمت نظرات با ما تماس بگیرید.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.