معرفی سریال چینی من عاشق اندلرن لبخند تو شدم

معرفی سریال چینی من عاشق اندلرن لبخند تو شدم

سریال چینی I Love Your Smile از رتبه بالایی در بین مخاطبان بین المللی برخوردار است به طوری که بسیاری از طرفداران Kdrama جذب این درام چینی شده اند. در این مطلب به مرور تاریخ و معرفی بازیگران سریال چینی I Love You Smiled می پردازیم. با اندلرن همراه باشید تا ببینید چه چیزی Falling Into Your Smile را جالب می کند.

سریال عاشق لبخند تو شدم یک سریال درام رمانتیک-کمدی چینی محصول 2021 است. Qiu Zhong We کارگردانی این سریال است. سریال چینی I Love You Smiled در 13 قسمت 45 دقیقه ای تهیه و تولید شده است. شو کای و چنگ شیائو از بازیگران فیلم I Fell in Love with Your Smile در نقش های اصلی حضور دارند.

تاریخچه سریال چینی عاشق لبخند تو شدم

داستان سریال چینی I Fell in Love In Love with Your Smile بر روی تانگ یائو، یک گیمر آماتور بسیار ماهر است که به تیم ZGDX پیوست تا جایگزین یو مینگ شود که مجبور به بازنشستگی شده بود. او تصمیم گرفت اولین بازیکن حرفه ای در مسابقات قهرمانی کشور شود. با این حال، ورود او به تیم باعث شایعات و تبلیغات منفی زیادی شد که مجبور شد نحوه رهبری را یاد بگیرد. تانگ یائو همچنین باید ثابت کند که شایسته حضور در تیم است.

رابطه او با کاپیتان تیم، لو سیچنگ، با نگرش متکبرانه و غیر همدردی آغاز شد. اما کم کم احساساتی نسبت به یکدیگر در آنها ایجاد می شود که به دلیل مشکلات احتمالی و شایعاتی که به وجود می آید از مردم پنهان می کنند. همانطور که تانگ یائو و سی چنگ برای کسب عنوان می جنگند، باید بر موانع و حملات رقبا و طرفداران دیوانه نیز غلبه کنند.

(این پاراگراف حاوی اسپویلر است) عاشق لبخندت شدم سریال قسمت پایانی خوبی داره. در آخرین قسمت این سریال، عروسی جین یانگ و من جیا در آخرین صحنه نمایش داده می شود. جین یانگ دسته گلش را پرت کرد و به تانگ یائو ضربه زد. سپس سی چنگ ظاهر می شود و شایعه نامزدی آنها پخش می شود.

پیش از این سی چنگ و تانگ یائو با تیم ZDGX خود موفق به کسب عنوان قهرمانی کشور شده بودند. آنها در فینال تیم YQCB Ai Jia را شکست دادند. اکنون تیم DZGX برای مسابقات جهانی بعدی آماده می شود.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال چینی Hidden Love 2023

بیوگرافی بازیگران سریال عاشق لبخندت شدم

بازیگران این سریال جذاب هنرمندان مشهور چینی هستند. در ادامه به معرفی بازیگران سریال من عاشق لبخندت شدم می پردازیم.

شو کای (خو کای) در نقش لو سی چنگ

نام واقعی لوسی چنگ در سریال عاشق لبخند تو شدم / بازیگر سریال عاشق لبخند تو شدم

نام واقعی لوسی چنگ در فیلم I Fell in Love with Your Smile شو کای است. او بازیگر و مدل چینی است. او در سال 2016 با شرکت سرگرمی فیلم Huanyu به Yu Zheng قرارداد بست و وارد صنعت سرگرمی شد. او در اولین سریال تلویزیونی خود به نام Zhaoge انتخاب شد که در آن نقش یانگ جیان را بازی می کند.

در سال 2018، شو در سریال عاشقانه تاریخی عاشقان دست نخورده بازی کرد و پس از آن در سریال داستان قصر یانشی پالاس بازی کرد. او با بازی در نقش فوچا فوهنگ در داستان کاخ یانشی که موفقیت بزرگی در چین و در سراسر آسیا بود به رسمیت شناخته شد. در سال 2019، شاو اولین نمایش خود را در فیلم عاشقانه “قصه پاییزی” انجام داد.

در همان سال، شو کای اولین نقش اصلی خود را در سریال Xianxia، “افسانه ها” ایفا کرد. در همان سال در سریال نظامی جوانان «آکادمی نظامی آرسنال» بازی کرد و برای بازی خود جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم و تلویزیون چین هنگدیان را دریافت کرد. فوربس چین ژو را در فهرست آسیای زیر 30 سال 2019 خود قرار داد که شامل 30 تأثیرگذار زیر 30 سال است که تأثیر قابل توجهی در زمینه های خود داشته اند.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال چینی “اینجا ما دوباره ملاقات می کنیم”

چنگ شیائو (چنگ شیائو) به عنوان تانگ یائو

نام واقعی تانگ یائو در سریال عاشق لبخند تو شدم / بازیگران سریال پشت صحنه عاشق لبخند تو شدم

نام واقعی تانگ یائو در فیلم I Fell in Love with Your Smile چنگ شیائو است که در شنژن چین متولد شده و عضو گروه دختر چینی-کره جنوبی WJSN است. در سال 2018، چنگ شیائو برای تبلیغ WJSN به چین بازگشت و مربی رقص در نمایش زنده ماندن موسیقی Idol Producer شد. در سال 2020 در فیلم های «افسانه بیداری» و «محله چینی های کارآگاه» به عنوان بازیگر بازی کرد.

چنگ OST هایی را برای درام ها و موزیک ویدیوهای تبلیغاتی منتشر کرد. در ژانویه 2020، او رسما اولین حضور انفرادی خود را با تک آهنگ Focus X انجام داد. چنگ به WJSN بازگشته است و گروه بدون هیچ یک از اعضای چینی خود به تبلیغ خود ادامه می دهد. او یکی از بازیگران سریال چینی من در نقش تانگ یائو عاشق لبخند تو شدم.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال، خانواده ام را چینی کنید

ژای شیاوون (ژای شیاوون) در نقش جیان یانگ

بازیگران سریال عاشق لبخند تو شدم چینی / عکس چنگ در سریال عاشق لبخند تو شدم

Zhai Xiao Wen یکی از بازیگران زن سریال I Fell In Love With Your Smile خواننده، بازیگر و مدل چینی متولد جینان، شاندونگ است. او یکی از اعضای گروه پسرانه R1SE است. او در “کمپ تولید 2019” شرکت کرد و در فینال مقام ششم را کسب کرد و با گروه پسر R1SE اولین بازی خود را آغاز کرد.

او همچنین در «یکی که می آید» شرکت کرد و در جایگاه نهم ایستاد. او در فیلمبرداری VogueMe و سایر مجلات براق شرکت کرد. او بیشتر برای Falling Into Your Smile (2021)، Burning Star و Sweet Teeth (2021) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و بازیگران سریال چینی زیبایی لجبازی

راشل وانگ (راکل وانگ) در نقش چن جین یانگ

بازیگران سریال من عاشق لبخند تو شدم / بازیگران زن سریال عاشق لبخند تو شدم چینی

ریچل وانگ یکی از بازیگران زن سریال چینی من عاشق لبخند تو شدم و یک مدل چینی است که در 22 آگوست 1998 در هونان چین به دنیا آمد. او اولین بازی خود را در سریال درام “تنها در کنار تو” (2018) انجام داد. او در درام عاشقانه Just One Disc (2019) ظاهر شده است و اخیراً در درام دوره ای کارآگاه باستانی (2020) و سریال Fall in Your Smile ظاهر شده است.

بیشتر بخوانید: نقد و بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال چرخه عشق چینی

یائو چی (یائو چی) در نقش یو لو

نام واقعی کی در سریال عاشق لبخند تو شدم / نام واقعی مینگ در سریال عاشق لبخند تو شدم

یائو چی یکی از بازیگران سریال چینی عاشق لبخند تو شدم مدل چینی اهل شیان استان شانشی است. او در بخش انگلیسی دانشگاه علوم زمین چین تحصیل می کند. او با Mavericks Entertainment قرارداد بست اما در اکتبر 2019 آنجا را ترک کرد. او به برنامه رقابت مدل Qing Chun You Ni پیوست. آئو چی برای جاودانگی (2021)، سقوط در لبخند تو (2021) و آی کوان چی یوان (2022) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: معرفی داستان و بازیگران سریال چینی Return from the Edge of the Abyss

ژو یران (ژو یران) من جیا

هیروفونت در سریال عاشق لبخند تو شدم / بیوگرافی بازیگران سریال عاشق لبخند تو شدم

ژو یران یکی از بازیگران سریال عاشق لبخند تو شدم خواننده و بازیگر چینی متولد چونگ کینگ است. او اولین کار خود را در سال 2017 به عنوان عضوی از Yi’an Music Club، یک گروه موسیقی چند بعدی انجام داد. با این حال، در سال 2018 او اعلام کرد که گروه را ترک خواهد کرد. او فعالیت بازیگری خود را در سال ۲۰۱۸ با بازی در نقش مکمل در فیلم برو برادر آغاز کرد. او اولین نقش اصلی خود را در سریال چینی «بوم! رونق!’ انجام داد.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان ها و بیوگرافی بازیگران سریال بفه

آخرین کلمه؛

در این مقاله سعی کردم اطلاعات جامعی در مورد موضوع و تاریخچه سریال چینی من عاشق لبخند شما شدم در اختیار شما قرار دهم. و همچنین بیوگرافی بازیگران سریال عاشقت شدم را توضیح می دهیم. نظر شما در مورد این سریال چیست؟ از کدام یک از بازیگران زن سریال عاشق لبخند شما شدم از کدامیک راضی بودید؟ در قسمت نظرات با ما تماس بگیرید.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.