معرفی سری در زندگی من شماره ۱۹، شما را در اندلرن کره خواهم دید

معرفی سری در زندگی من شماره ۱۹، شما را در اندلرن کره خواهم دید

سریال See You in My 19th این سریال یکی از جدیدترین سریال های کره ای در سال 2023 است. در این مقاله به بررسی داستان و بازیگران سریال کره ای See You in the 19th of My Life می پردازیم. با اندلرن همراه باشید.

تو را در نوزدهمین زندگی من می بینم یک مجموعه تلویزیونی کره ای درام-کمدی-فانتزی با بازی شین هی سان، آن بو هیون، ها یون کیونگ و آن دونگ گو است. در 17 ژوئن 2023 پخش شد و هر شنبه و یکشنبه ساعت 21:20 (KST) از tvN پخش می‌شود. See You in My 19th Life نیز برای پخش در TVING و Netflix در دسترس است. این سریال با امتیاز 8.1 در سایت IMDb طرفداران زیادی پیدا کرده است.

تاریخ تو را در سریال زندگی من شماره 19 می بینم.

Bang Ji-um در سریال کره ای I’ll See You in My 19th Life توانایی منحصر به فردی دارد او می تواند تمام خاطرات زندگی های گذشته خود را به یاد بیاورد. با تکرار تناسخ خود برای تقریبا هزار سال، او زندگی خود را به یاد می آورد. پس از اینکه زندگی قبلی او توسط یک رویداد غم انگیز قطع شد، او تصمیم گرفت با افرادی که در زندگی گذشته اش می شناخت دوباره ارتباط برقرار کند. او در هجدهمین زندگی خود خاطراتی داشت که می تواند در زندگی نوزدهم مشکلاتی ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال علمی تخیلی کره ای

بازیگران سریال من تو را در 19 سالگی خواهم دید

در ادامه به معرفی بازیگران اصلی سریال در نوزدهمین سال زندگی من می پردازیم. با ما همراه باشید

شین هی سان (shin hye sunshine) بازیگر سریال من تو را در زندگی شماره 19 در نقش بان جی اوم می بینم

بازیگران سریال من تو را در 19 سالگی خواهم دید

شین هی سان یک هنرپیشه اهل کره جنوبی است. او اولین بازیگری خود را در سریال تلویزیونی مدرسه (2012) انجام داد و اولین نقش اصلی خود را در سریال زندگی طلایی من (2017) بازی کرد. او بیشتر برای نقش‌هایش در مجموعه‌های تلویزیونی آخرین ماموریت فرشته: عشق (2019)، هنوز 17 (2018)، سرود مرگ (2018) و آقای ملکه (2020) شناخته می‌شود.

در سال 2020، شین در اولین نقش اصلی خود در Legally Innocence (2020) ظاهر شد. او برای بازی خود نقدهای مثبتی دریافت کرد و نامزد بهترین بازیگر زن جدید در چهل و یکمین جوایز فیلم اژدهای آبی شد.

بیشتر بخوانید: لیست سریال های پزشکی کره ای بهترین سریال های پزشکی کره ای

آن بو هیون (آن بو هیون) بازیگر سریال من تو را در زندگی شماره 19 در نقش مون سو می بینم

بازیگران سریال من تو را در 19 سالگی خواهم دید

Ahn Bo Hyun یکی از بازیگران سریال کره ای I’ll See You in My Nineteenth Life یک مدل تبدیل به بازیگر تحت عنوان FN Entertainment است. وی به عنوان فارغ التحصیل دبیرستان ورزشی بوسان در مسابقات بوکس آماتور شرکت کرد و پیش از این موفق به کسب مدال طلا شده بود. او از سال 2014 که اولین بازیگری خود را آغاز کرد، در فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی مختلف ظاهر شد.

Ahn به موفقیت دست یافت و نقطه عطفی در حرفه بازیگری خود از طریق Itaewon Class (2020) ایجاد کرد. در هشتمین جوایز ستاره APAN (29 سپتامبر 2022)، او برنده بهترین بازیگر زن در درام OTT برای نقش‌هایش در Yumi’s Cells و My Name شد. Ahn Bo-Hyun در 16 مه 1988 متولد شد. او بازیگری است که برای کلاس Itaewon (2020)، Descendants of the Sun (2016) و Yumi’s Cells (2021) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: نقد و بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال مادر کره ای من

ها یون کیونگ (ها یون کیونگ) از بازیگران شماره 19 زندگی من، شما را در نقش یون چو وون می بینم

تو را در سریال زندگی نوزدهم کره ای می بینم / تو را در سریال زندگی نوزدهم می بینم

ها یون کیونگ یکی از بازیگران سریال «در زندگی نوزدهم می بینمت» در سئول کره جنوبی به دنیا آمده است. او در رشته نمایشنامه دانشگاه ملی هنر کره در رشته تاریخ هنرهای نمایشی تحصیل کرد و فارغ التحصیل شد.

در سال 2016 به حضور در فیلم «با من بمان» ادامه داد و سپس در فیلم سینمایی «بازگشت» (2020) بازی کرد. تیتراژ سریال های او شامل «لیست پخش بیمارستان» در سال 2020، «او هرگز نمی دانست» در سال 2021 و «وو یانگ وو سوپر وکیل» در سال 2022 است.

بیشتر بخوانید: نقد بازیگران و داستان سریال King of the Korean Land 2023

یک دونگ گو (آن دونگ گو) از بازیگران سریال کره ای تو نوزدهمین زندگیم در نقش های ها دو یون میبینم

سریال کره ای تو 19 سالگی میبینمت / تو 19 سالگی میبینم بازیگران

Ahn Dong Goo متولد 2 نوامبر 1993 بازیگر و مدل کره جنوبی به کارگردانی آس است. او از دانشگاه هانیانگ با مدرک لیسانس در رشته شیمی تئاتر و فیلم فارغ التحصیل شد. در سال 2019 اولین نقش خود را در سریال باد می وزد. او بازیگری است که برای فیلم های دریای خاموش (2021)، قطره برفی (2021)، کافه قانون (2022) و تو را در نوزدهمین زندگی من (2023) می بینم شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و بازیگران سریال زنان کوچک کره ای

کیم شی آهکیم شی آه) از بازیگران سریال کره ای من تو را در زندگی شماره 19 در نقش یون جو وون خواهم دید

سریال کره ای See you in my life شماره 19 2023

سی آه کیم در 6 می 2008 متولد شد. او یکی از بازیگران سریال Toi 19 مقناد مبیحمت است که با فیلم های دریای خاموش (2021)، خانم باک (2018) و کشتن یک باکسون (2023) شناخته شده است. او در سال ۲۰۱۹ جایزه «بهترین بازیگر زن» را از جشنواره فیلم مصر (SAFF) برای بازی در نقش «جی یون» در درام «خانم باک» در سال ۲۰۱۸ دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و بازیگران سریال کره ای Nine Tailed Fox

لی هی یونگ (لی هه یانگ) یکی از بازیگران سریال کره ای من تو را در زندگی نوزدهم در نقش لی سانگ می بینم.

تو را در نوزدهمین سریال زندگی من می بینم

لی هه یانگ هنرپیشه اهل کره جنوبی است که متولد 7 سپتامبر 1970 است. وی از سال 1989 در این صنعت فعال است. وی فارغ التحصیل بخش نمایش از موسسه هنر سئول است. لی هی یونگ در 7 سپتامبر 1970 به دنیا آمد. او بازیگری است که برای The Glory (2022)، Confidential Assignment (2017) و LUCA: The Beginning (2021) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال کره ای دکتر جان

سو یی پارک (پس یی پارک) بازیگر سریال می بینمت در زندگی شماره 19 در نقش جوان بانی جی.

تو را در سریال زندگی نوزدهم کره ای می بینم / تو را در سریال زندگی نوزدهم می بینم

پارک سو یی یکی از بازیگران سریال من تو را در 19 سالگی خواهم دید که در 12 مارس 2012 در کره جنوبی به دنیا آمد. او اولین بازیگری خود را در سریال 2018 «موسترس. پارک به طور پیوسته برای بازی در فیلم کره جنوبی 2020 ما را از شر رهایی بخشید به شهرت ملی دست یافت و نامزدی بهترین بازیگر زن جدید در جوایز هنری باکسانگ را برای او به ارمغان آورد. ما او را از شر (2020)، موش (2021) و SF8 (2020) می شناسیم.

بیشتر بخوانید: سریال کره ای اصلی

آخرین کلمه; سریال کره ای من تو را در زندگیم شماره 19 می بینم

در این مطلب با شما همراه بودیم و به بررسی و معرفی سریال See You in My 19th Life پرداختیم. نظر شما در مورد داستان سریال در زندگی 19 من شما را در کره خواهم دید؟بازیگران این سریال را چگونه می بینید؟ نظرات خود را در مورد نوزدهمین سریال من تو را در زندگی من می بینم با ما در میان بگذارید.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.