معرفی فیلم دوست پنگوئن من.

معرفی فیلم دوست پنگوئن من.

فیلم دوست پنگوئن من فیلمی جدید و محصول مشترک برزیل و آمریکا می باشد. ژان رنو در این فیلم دوستی بی نظیری را با یک پنگوئن در نقش یک ماهیگیر به تصویر می کشد.

لئون حرفه ای آمده است تا به این مناسبت داستانی زیبا از دوستی با یک پنگوئن را به ما نشان دهد. دوست پنگوئن من یک فیلم برزیلی-آمریکایی به کارگردانی دیوید شورمان است. داستان فیلم درباره دوستی یک ماهیگیر و یک پنگوئن است و بر اساس یک اتفاق واقعی در سال 2016 می باشد.ژانر فیلم دوست پنگوئن من درام، خانوادگی و ماجراجویی است. بازیگرانی چون ژان رنو، آدریانا بارازا و نیکلاس فرانچلا در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. تاریخ اکران فیلم دوست پنگوئن من در سینماهای فرانسه و آمریکا به ترتیب 7 آگوست 2024 (17 اوت 1403) و 16 آگوست (26 اوت) بوده است. این درام خانوادگی با نقدهای مثبتی روبرو شده و بینندگان نیز از آن استقبال کرده اند.

موضوع این مقاله بازیگرها معرفی فیلم My Penguin Friend 2024 یکی از دیدنی ترین فیلم های سال 2024 است که با هم با داستان و بازیگران آن آشنا می شویم و نگاهی به نظرات منتقدان می اندازیم.

فهرست مطالب

خلاصه فیلم دوست پنگوئن من

در سال 2016 داستان یک ماهیگیر برزیلی و دوستی عجیب او با یک پنگوئن توجه بسیاری را به خود جلب کرد. پائولینا لاگودی اولریش و کریستن لازاریان، فیلمنامه نویسان دوست پنگوئن من، داستانی با الهام از این داستان نوشته اند.

داستان دوست پنگوئن من در مورد یک ماهیگیر برزیلی به نام ژائو پریرا د سوزا است که پس از یک حادثه دلخراش به دنیا پشت کرده است. یک روز پنگوئن زخمی را می بیند که در آب غوطه ور شده و تمام بدنش با روغن پوشیده شده است. علی رغم مخالفت همسرش، ژائو پنگوئن را نجات می دهد و از او مراقبت می کند. پس از سال ها، او دوباره احساس خوشبختی می کند و ژائو از دوستی خالص و منحصر به فردی که با مراقبت از این پنگوئن آغاز کرده است، خبر ندارد.

همچنین بخوانید:

بازیگران دوست پنگوئن من

در اوایل سال 2022، زمانی که جاناتان لیم شرکت تولید فیلم خود را به نام City Hill Art تاسیس کرد، اعلام شد که اولین فیلم او ماهیگیر و پنگوئن با بازی ژان رنو خواهد بود. بعداً به دوست پنگوئن من تغییر نام داد و فیلمبرداری را در سواحل برزیل در میان کلنی پنگوئن‌های پاتاگونیا آغاز کرد. در این قسمت با بازیگران My Penguin Friend آشنا می شویم.

ژان رنو در نقش ژائو پیریرا د سوزا

فیلم دوست پنگوئن من بازیگران فیلم دوست پنگوئن من

ژان رنو با نام کامل Juan Moreno y Herrera-Jiménez بازیگری متولد 30 ژوئیه 1948 (8 اوت 1327) در کازابلانکا است. او ملیت فرانسوی و اسپانیایی دارد و به زبان های فرانسوی، اسپانیایی، عربی و ایتالیایی صحبت می کند. ژان رنو در 17 سالگی به فرانسه رفت و در مدرسه تئاتر Cours Simon تحصیل کرد. فعالیت حرفه ای او از سال 1977 آغاز شد و در فیلم های آمریکایی، فرانسوی، انگلیسی، ژاپنی، اسپانیایی و ایتالیایی در ژانرهای مختلف بازی کرد. ژان رنو برای اولین بار در Les Visiteurs (1993) ظاهر شد و سال بعد با نقش لئون در Léon: The Professional (1994) به شهرت رسید. از دیگر آثار شناخته شده او می توان به واسابی (2001)، رمز داوینچی (2006) و هکتور و جستجوی خوشبختی (2014) اشاره کرد.

آدریانا بارازا در نقش ماریا

خلاصه داستان فیلم دوست پنگوئن من

یک بازیگر کهنه کار مکزیکی که در فیلم دوست پنگوئن من ظاهر می شود آدریانا بارازا گونزالس است. آدریانا در 5 مارس 1956 برابر با 14 مارس 1334 در تلوکا مکزیک به دنیا آمد. او یک خواهر و سه برادر دارد و در کودکی مادرش را از دست داد. او در سال 1985 به مکزیکوسیتی نقل مکان کرد تا به عنوان کارگردان تئاتر کار کند. او در چندین نمایش صحنه ای به عنوان بازیگر و کارگردان حضور داشت و در سال 1372 با فیلم The Simple Things جلوی دوربین رفت. آدریانا در سال 2006 در فیلم بابل در نقش ماریا ظاهر شد، نقشی که مورد تحسین او قرار گرفت، از جمله نامزدی جایزه اسکار و جایزه گلدن گلوب از دیگر آثار او می توان به فیلم De Parada a Nada (2006)، فیلم همه چیز دیگر (2017) اشاره کرد. و فیلم سوسک آبی (2023).

نیکلاس فرانچلا در نقش کارلوس

بازیگران فیلم دوست پنگوئن من.

نیکلاس مارتین فرانچلا بازیگر، خواننده و تهیه کننده تلویزیونی متولد 22 اکتبر 1990 در بوئنوس آیرس، آرژانتین است. او فرزند بازیگر معروف گیلرمو فرانچلا است و برای اولین بار در سن 10 سالگی در فیلم Dad is an Idol (2000) جلوی دوربین رفت. نیکلاس بازیگری را به صورت حرفه ای در سال 2013 آغاز کرد و در همان سال برای سریال Aliados نامزد دو جایزه شد و برای فیلم Corazón de León برنده جایزه Premio Sur شد. وی تاکنون در 7 فیلم، 10 سریال و 2 نمایش بازی کرده است. نیکلاس در HBO به عنوان Matías در María Marta, el cuerpo del country (2022) دیده شده است.

همچنین بخوانید:

الکسیا مویانو در نقش آدریانا

ژانر فیلم دوست پنگوئن من، تاریخ اکران فیلم دوست پنگوئن من

الکسیا بتیانا مویانو (آلکسیا بتیانا مویانو) بازیگر متولد 15 فوریه 1982 برابر با 26 فوریه 1360 در آرژانتین است. او در سال 1998 به بوئنوس آیرس نقل مکان کرد تا در دانشگاه تحصیل کند و در رشته مدیریت بازرگانی تخصص داشت. در همین حین، الکسیا با شرکت در کلاس های ویرجینیا لوگو علاقه خود به بازیگری را دنبال کرد. او بازیگری در تئاتر را از سال 2007 آغاز کرد و اولین بار در سال 2011 با فیلم True Truths جلوی دوربین رفت. در سال 2012، الکسیا برای بازی در فیلم Filosofia de vida نامزد دریافت جایزه پرمیوس آس شد. از آخرین کارهای او می توان به سریال Limbo (2022) و فیلم The Last Zombie (2022) اشاره کرد.

در لیست زیر نام و نقش سایر بازیگران دوست من پنگوئن را برای شما آماده کرده ایم:

  • روسیو هرناندز (روسیو هرناندز) در نقش استفانی
  • تالما د فریتاس (تالما د فریتاس) به عنوان کالیستا
  • پدرو اوریزی (پدرو اوریزی) در نقش ژائو جوان
  • آماندا ماگالاس (آماندا ماگالهاس) در نقش ماریا جوان.
  • خوان خوزه گارنیکا (خوان خوزه گارنیکا) در نقش میگل
  • شک گالوائو (به گالوائو شک کن) در نقش لوسیا
  • بئاتریز لیما (بئاتریز لیما) در نقش کالیستای جوان.
  • رائول کابرال (راول کابرال) در نقش پائولو
  • ویلسون رابلو (ویلسون رابلو) به عنوان یک قاب
  • روبرتو برنشتاین (روبرتو بورنشتاین) در نقش لوئیس

نقد فیلم دوست پنگوئن من

تریلر فیلم دوست پنگوئن من در 17 می 2024 (28 می 1403) منتشر شد. حدود سه ماه بعد، این فیلم ابتدا در فرانسه (7 اوت 2017) و سپس در ایالات متحده (16 اوت 2016) اکران شد. دوست پنگوئن من نقدهای بسیار خوبی از منتقدان و بینندگان دریافت کرده است. از میان 45 نقد فیلم منتشر شده در سایت Rotten Tomatoes، 87 درصد آنها به عنوان نقدهای مثبت ارزیابی شده اند. وبسایت معتبر IMDb نیز بر اساس رای بیش از دو هزار کاربر، به این فیلم امتیاز 6.7 از 10 را داده است. در زیر مروری بر نظرات برخی از منتقدان خواهیم داشت.

نقد و بررسی فیلم دوست پنگوئن من، نت های فیلم دوست پنگوئن من

سانفرانسیسکو کرونیکل/میک لاسال: 100

دوست پنگوئن من همان چیزی است که از یک فیلم حیوانات انتظار دارید، با این تفاوت که به لطف فیلمنامه هوشمندانه، کارگردانی حساس و اجرای واقعا زیبای ژان رنو، بسیار خوب است.

تهدید سینمایی / بنجامین فرانتس: 80

در نهایت، دوست پنگوئن من یک فیلم عالی برای تماشای با بچه ها است. داستانی درباره دوستی ناگسستنی و غلبه بر موانعی که زندگی بر سر راه شما قرار می دهد. این فیلم مرهمی از زندگی برای روح است.

RogerEbert.com/کریستی لمیر: 75

این اثر یک فیلم خانوادگی صمیمانه و لذت بخش است. هیچ چیز گیج کننده ای در آن وجود ندارد، فقط یک فیلم شیرین و زیبا ساخته شده است که مطمئناً احساساتی را که می خواهد از بیننده خارج می کند.

همچنین بخوانید:

IndieWire/Keith Erbland: 67

این فیلم جذاب و پر جنب و جوش قطعا بچه ها را به دنیای وحشی اطرافشان علاقه مند می کند. اگر فیلم شامل تحقیقی می شد تا بفهمید واقعاً چه اتفاقی برای ژائو و دیندیم در دنیای بیرون افتاده است، بسیار بهتر است.

آستین کرونیکل/ریچارد ویتاکر: 67

همانطور که درباره یک مرد و یک پرنده است، دوست پنگوئن من داستانی جذاب از انعطاف پذیری و شفای خاموش است. امیدواریم همه ما چنین دوستانی پیدا کنیم.

Screen Rant/Kate Bowe: 60

این فیلم در بعضی مواقع مثل یک درهم و برهم به نظر می رسید. اگرچه دلشکستگی و حماقت او مطمئناً الهام بخش ژانر داستانی حیوانات است.

اصل-سین/کارن گوردون: 50

فیلم مطمئناً تکان‌دهنده است و دیدن دیندیم که در دنیای انسان‌ها گیر می‌کند و ژائو را به عنوان عضوی از خانواده می‌پذیرد، لذت‌بخش است. اما این برای غلبه بر مشکلات فیلم کافی نیست.

نقد و بررسی فیلم دوست پنگوئن من، معرفی فیلم دوست پنگوئن من 2024

حرف آخر

بسیار خوشحالیم که در این مقاله از بازیگرها با نقد فیلم دوست پنگوئن من همراه شما هستیم. در اینجا با داستان و بازیگران فیلم آشنا شدیم، تاریخ اکران آن را فهمیدیم و سپس خلاصه ای از نقدها را داشتیم. اکنون نوبت شماست که ما را از نظرات خود بهره مند کنید. آیا فیلم دوست پنگوئن من را دیده اید یا قصد دارید آن را ببینید؟ نظر شما درباره داستان و بازی بازیگران چیست؟ به نظر شما موفقیت این فیلم مدیون چه چیزی است؟ مشتاقانه منتظر خواندن نظرات شما در انتهای صفحه، در قسمت “نظر شما” هستیم.

توسط کاربران انتخاب شده است