معرفی و سرگذشت بازیگران سریال لاست در گذر زمان | اندلرن

هنرپیشه های لاست برنامهٔ تلویزیونی / بازیگران سریال لاست

در این به معرفی بازیگران سریال لاست و آخرین برنامه تلویزیونی که سالهای پخش می شود و هنوز هم باید پرداخت خواهخیم باشد.

زمانی که سریال Lost در سال 2004 به نمایش در آمد، 15 سال میگذرد. اما پس از پایان این سریال در ماه می سال 2010، هر کدام از بازیگران سریال لاست به کارهای متفاوتی شدند. در ادامه به اینکه بازیگران سریال گمشده اکنون چه می کنند و از سال 2010به بعد به چه کارهایی مشغول اند، می پردازیم. با معرفی هنرپیشگان سریال لاست با اندلرن باشید.

بازیگران سریال لاست در گذر زمان

در این قسمت به معرفی هنرپیشگان سریال لاست می پردازیم. اگر دوست داشته باشید بعد از پایان سریال Lost بازیگران آن چه پیدا کردند، ما در مقاله نگاهی به کارنامه از بازیگران سریال لاست در گذر زمان زمان و بعد از اتمام سریال داشته‌ایم. همراه اندلرن باشید.

اوانجلین لیلی درنقش کیت

او از لاست برنامه تلویزیونی قدیمی است که بعد از سریال، لیلی در یک سری از بازی های پرفروش است. در سال 39 سال در فیلم The Hobbit: The Desolation of Smaug در نقش و در سال 2014 در بعدی آن، The Hobbit: The Battle of the Five Armies، بازی کرد. در سال ۲۰۱۵ نقش هاپ ون دین در فیلم Ant-Man را بر داشت. نقشی که بار دیگر در سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ برای بازی در فیلم های مارول، Ant-Man و the Wasp و ر Avengers: Endgame.

از سال ۲۰۱۰، علاوه بر ایفای نقش در فیلم های دیگر، لیلی از زندگی شخصی اش لذت می برد. او از ۲۰۱۰ با نورمن کالی در سالهای ۲۰۱۱ و فرزندان خود را به دنیا آورده است. علاوه بر بازیگری، او کتاب های light-hearted برای کودکان مینوسید.

بیشتر بخوانید: معرفی هنرپیشه‌های آکوامن ۲

متیو فاکس درنقش جک

بازیگران سریال لاست / جک در سریال لاست

متیو هنرپیشه‌های هنرپیشه‌های گمشده است که در حال حاضر متیو فاکس ۵۲ ساله از یک سریال به پایان رسیده است، فعالیت‌های زیادی در زمینه بازیگری و بارها و بارها این موضوع را بیان می‌کند که بعد از پایان سریال، با تلویزیون خداحافظی خداحافظی خداحافظی. آفرینی کرد.

او به حضور در نقش های کوچک در فیلم ها ادامه داد. اما نقش های قابل توجهی به آن پسشنهاد نشد (یا شاید خودش پیشنهادی را قبول کند). در سال، فاکس سوار به حمله به اتوبوس زن در کلیولند، اما در نهایت از موفقیت‌های تبرئه شد.

بیشتر بخوانید: سریال های شبیه سریال کره ای پسران برتر از گل | ژانر عاشقانه، کمدی و درام کره ای

الیزابت میشل در نقش جولیت برک

بازیگران سریال گمشده / بازیگران لاست

الیزابت میچل هنرپیشه آمریکایی است که به خاطر نقش خود در نقش جولیت برک در معمایی معمایی در شبکه شبکه شبکه شناخته می شود. میچلهای همچنین نقش‌های سریال‌های تلویزیونی V، Revolution و Dead of Summer و همچنین نقش‌های برفی در روزی روزگاری و آنا ولوودوف در سریال The Expansion را داشت.

بیشتر بخوانید: معرفی هنرپیشه های ونزدی

جاش هالوی درنقش ساویر

بازیگران سریال لاست اندلرن پدیا / هنرپیشه گان سریال گمشده

پس از سریال Lost در سال ۲۰۱۰ جاش هولووی در سال ۲۰۱۱ به عنوان هاناوی فیلم Mission: Impossible – Ghost Protocol ایفای نقش کرد. سه سال بعد، این بازیگر نقش اصلی گبریل وان در سریال تلویزیونی “Intelligence” را بُدده ش. او که با ذهنش می‌آید “به دریافتی دسترسی پیدا کند” را به تصویر می‌دهد. از هنرپیشه‌های لاست برنامه تلویزیونی قدیمی است که نقش ساویز را برعهده داشته است.

بیشتر بخوانید: لیست بهترین سریال های پزشکی کره ای

جورج گارسیا درنقش هارلی

بازیگران سریال گمشده / مرگ جک در سریال لاست

برای جورج گارسیا ی محبوب از هنرپیشه های گمشده بود. آلکاتراز به تصویر کشیش یک سال بعد از آن در فیلم تقلیدی بنام iSteve تولید شده توسط وب سایت Funny or Die ، نقش آفریرنی ک. در سال بعد از ظاهر شدن در چند قسمت از چهار سریال Hawaii Five-O در نقش ، گارسیا در فصل پنجم یطور منظم حضور داشت. در آن سال، گارسیا همچنین به بازیگران فیلم The Healer پیوست.

بیشتر بخوانید: سریال تایلندی عاشقانه مافیایی

ناوین اندروز درنقش سعید

بازیگران فیلم لاست / بن در سریال لاست / هنرپیشه های آخرین برنامه تلویزیونی

اندروز از آخرین برنامه تلویزیونی که بعد از سریال، همچنان حضور خود را در سینما و هم در تلویزیون داد. در ۲۰۱۲ به عنوان Lord Akbari در سریال Sinbad ایفای نقش کرد. او در ادامه نقش نقش Hasnat Khan ، جراح قلب پاکستانی با شاهزاده دیانا در فیلم Diana (۲۰۱۳) رابطه عاشقانه مخفیانه داشت ، بازی بازی کرد. بین سال های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۸، همچنین در نقش جوناز مالی در Sense8 بازی کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال پاکستانی

امیلی دی راوین درنقش کلیر

گمشده

امیلی دی از هنرپیشه‌های هنرپیشه‌ها، بازیگر، زمانی که اولین نقش اصلی را به عنوان کلر لایتینتون در «گمشده» به ثمر رساند، تنها ۲۲ سال بود. پس از سریال ۲۰۱۰، یکی دیگر از نقش های اصلی را در داستان های مدرن داستان های کارتونی، Once Upon A Time را پذیرفت، جایی که او نقش نقش بل فرانسه را در در در از دیگر فیلم های او به عنوان نقش اصلی، می توانم به Love and Other Troubles در سال 2012 و Submarine Kid در سال 2015 . او از سال ۲۰۱۵ با شریک زندگی خود اریک بیلیچ بوده و ۲ فرزند، دختر و پسر، دارد. او یکی از بهترین هنرپیشه های برنامه تلویزیونی بوده است.

بیشتر بخوانید: معرفی بازیگران سریال چشم چران عمارت

دومینیک موناگان درنقش چارلی

بازیگران سریال لاست اندلرن پدیا / بازیگران سریال لاست

از زمان فیلم برداری سریال Lost، او میزبان برنامه ی ” Wild Things with Dominic Monaghan ” بوده است. برنامه ای در آن سفر کردن مرد 42 ای را نشان می دهد که مناطق مختلف برای حفظ ارتباط با وحشی خاص، سفر می کند. از سال، بازیگر آلمانی نقش های قابل اجرا در فیلم های The Day در ۲۰۱۱، Atomic در ۲۰۱۷ و Mute در ۲۰۱۸، داشته است.

در سال ۲۰۱۹ در فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker، بازی کند. هر چند نام از لیست بازیگران رسمی در سایت حذف شده است، گمانه هایی در ظهور او در، به وجود آمده است.

بیشتر بخوانید: نمایش های تلویزیونی با حضور سونگ-هو

یونجین کیم درنقش سان

بازیگر زن سریال لاست / هنرپیشه های لاست برنامه تلویزیونی

او هنرپیشه‌های هنرپیشه‌های Lost بود که پس از فیلمبرداری سریال سریال، یونجین کیم نقش‌های جزئی در هالیوود نقش داشته است. در سال ۲۰۱۳، این بازیگر ۴۵ ساله به عنوان دکتر کارن کیم در سریال معروف “ABC” ناقش د. از سال ۲۰۱۰ نیز در پنچ فیلم از جمله Heartbeat در ۲۰۱۱ و Ode to My Father در ۲۰۱۴، ایفای نقش کرده است. زمانی که بازیگر در سال ۲۰۱۰ صحنه های پایانی سریال را فیلمبرداری میکرد با جونگ هوک، مدیر سابق در اواهو، ازدواج کرد.

بیشتر بخوانید: نمایش های تلویزیونی با حضور لی مین هو

دنیل دا کیم درنقش جین

جیکوب در سریال لاست / والت در سریال لاست

گم شده است. در سال ۲۰۱۰ دانیال دا کیم در نقش Chin Ho Kelly در سریال Hawaii Five-O مشغول به فعالیت بود. فیلمی که ۷ سال به بازی در آن ادامه داد، اما سر انجام به دلیل اختلافات مالی، فیلم را ترد ک. کیم همچنین در سریال The Series Divergent: Insurgent در سال ۲۰۱۵، که ادامه ی فیلم اکشن Divergent در سال ۲۰۱۴ هم بود.

او از لاست برنامه تلویزیونی بود که در سال، این بازیگر 50 ساله تهیه کننده اجرایی «The Good Doctor» حتی در فصل دوم در نقش رئیس جراحی، دکتر دکتر جکسون هان، به این نمایش نمایش داده شد.

بیشتر بخوانید: فیلم‌ها و نمایش تلویزیونی سلمان خان

تری اوکوئین درنقش لک

بازیگران سریال گمشده / جیکوب در سریال لاست

تری اوکوئین هنرپیشه‌های هنرپیشه‌های Lost بود که بیشتر خاطره بازی در نقش شخصیت جان لاک در «Lost» شناخته شده است اما این بازیگر بعد از پایان این سریال، همچنان پر از مشغله است. از آن زمان، این بازیگر 66 ساله آمریکایی در فیلم های 666 Park Avenue، Falling Skies، Secret and Lies، Hawaii Five-0 و The Blacklist نقضش آٳتاد آٳ تدومش آٳ تد ت آٳ تد ت آٳ تد ش آٳ تد ش. طبق گفته او، او مورد توجه بود تا سریال برای یک فصل ادامه، زیرا معتقد بود که او در سریال می تواند خیلی بیشتر دیده شود و کشف شود.

بیشتر بخوانید: هنرپیشه های کورولوش عثمان

زلیخا رابینسون در نقش ایلانا وردانسکی

لاست برنامه تلویزیونی ژانر / بازیگران فیلم لاست

زلیخا رابینسون از بازیگران سریال لاست یک هنرپیشه بریتانیایی است. اولین بار به عنوان ایو عدل هارلو، یک دزد مرموز در سریال The Lone Gunmen در سال 2001 مورد توراره ق. او در فیلم های هیدالگو، تاجر ونیز و همنام ظاهر شده است.

بیشتر بخوانید: نمایش های تلویزیونی با حضور سونگ جونگ

سخن پایانی

امیدواریم از بازیگران سریال لاست و لیست هنرپیشه های برنامه تلویزیونی سال های گذشته لذت برده شده. در قسمت نظرات و دیدگاه خود را درباره هنرپیشه‌های گمشده با ما به اشتراک بگذارید.

 

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.