معرفی و نقد فیلم The Thicket; حضور پیتر دیکلینگ در یک فیلم وسترن!

معرفی و نقد فیلم The Thicket; حضور پیتر دیکلینگ در یک فیلم وسترن!

فیلم بیشه یکی از فیلم های وسترن جدید سال 2024 در ژانر وسترن است که مورد توجه خوبی قرار گرفت. در این مطلب با معرفی و بررسی فیلم The Thicket همراه شما هستیم.

وسترن در واقع به معنای اصلی ترین هنر ساخته شده در آمریکاست که مادر فیلم های امروزی به حساب می آید. پیدایش این ژانر به این کشور و پس از جنگ داخلی آمریکا برمی گردد. روزی روزگاری ژانر وسترن همه پرفروش های سینما را در اختیار گرفته بود. این ژانر از قرن بیستم تا دهه 1960 به شکوفایی خود ادامه داد.

فیلم Thicket به کارگردانی الیوت لستر و نویسندگی کریس کلی در سال 2024 ساخته شده است.داستان این اثر اقتباسی از رمانی با همین عنوان اثر جو آر.لنددل است که توسط ساموئل گلدوین فیلمز توزیع شده است. در ادامه مطلب بعدی با معرفی فیلم The Thicket 2024 همراه شما هستیم.

مطالب:

تاریخ اکران فیلم Thicket

ژانر فیلم بیشه جنایی، درام، هیجان انگیز و وسترن می باشد. این اثر در تاریخ 15 شهریور 1393 (16 شهریور 1403) منتشر شده است. مدت زمان این اثر 108 دقیقه است.

داستان فیلم بیشه.

خلاصه داستان فیلم بیشه در مورد یک شکارچی فضل به نام رجینالد جونز است که بسیار مشهور است. مرد جوانی که خواهرش ربوده شده از او کمک می خواهد. در جریان تحقیقات مشخص می شود که خواهر پسر توسط یک قاتل وحشی دزدیده شده است و رجینالد و گروهش به تعقیب این قاتل می پردازند و دختر را نجات می دهند.

بازیگران فیلم بیشه.

در این قسمت با معرفی بازیگران این فیلم که از بازیگران بسیار شناخته شده ای هستند، شما را همراهی می کنیم.

پیتر دیکلینگ در نقش رجینالد جونز؛ یکی از بازیگران فیلم بیشه.

خلاصه فیلم بیشه

پیتر دینکلیج بازیگر آمریکایی متولد 11 ژوئن 1969 (21 ژوئن 1347) است. او یکی از افراد کوتاه قد جامعه محسوب می شود و با دیده شدن به عنوان یک بازیگر کوتاه قد تحولات زیادی را در این جامعه به وجود آورد. اولین بازی پیتر دیکلینگ در یک فیلم کمدی به نام Living in Oblivion بود و در نهایت این بازیگر با بازی تیریون لنیستر در سریال محبوب بازی تاج و تخت بسیار قوی شد و توانست چهار بار جایزه امی را از آن خود کند جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد. او همچنین برای این نقش برنده گلدن گلوب و جایزه انجمن بازیگران سینما شد. او علاوه بر تسلط بر تکنیک های بازیگری، صدای خوبی نیز دارد.

همچنین بخوانید:

جولیت لوئیس در نقش قاتل بیل

بازیگران فیلم بیشه.

جولیت لوئیس، هنرپیشه، خواننده و نوازنده آمریکایی، در ۲۱ ژوئن ۱۹۷۳ (۳۱ ژوئن ۱۳۵۲) به دنیا آمد. او به طور رسمی بازیگری را با فیلم Bronco Billy آغاز کرد و بیشتر به خاطر ایفای نقش شخصیت های نام سوم در چندین اثر شناخته شده است. لوئیس در درجه اول در فیلم های هنری و مستقل بازی می کند. نقش های این بازیگر برای او نامزدی اسکار، گلدن گلوب و دو جایزه امی را به همراه داشت. Cape Fear، Conviction، The Switch، Secrets and Lies و Yellowjackets از آثار قابل توجه این بازیگر است.

همچنین بخوانید:

Esme Creed Miles در نقش لولا پارکر; یکی از بازیگران فیلم بیشه.

بازیگران زن فیلم بیشه

اسمه کرید مایلز بازیگر انگلیسی در 5 فوریه 2000 (16 فوریه 1378) به دنیا آمد. این بازیگر از کودکی کار خود را آغاز کرد و در فیلم Mister Lonely نقش شرلی تمپل را بازی کرد. او در ادامه به ایفای نقش در هانا، کارخانه عروسک، زندگی برکه ای و سیلور مه پرداخت.

همچنین بخوانید:

لوون هاوک در نقش جک پارکر

تاریخ اکران فیلم Thicket

لوون هاوک بازیگر آمریکایی در 15 ژانویه 2002 به دنیا آمد. او پسر بازیگر مشهور ایتن هاوک، بازیگر آمریکایی اوما تورمن و برادر بازیگر و خواننده آمریکایی مایا هاوک است. او به عنوان فردی که در خانواده ای هنرمند به دنیا آمده بود، وارد این حرفه شد و اولین بار با سریال اتاق شلوغ دیده شد و در ابتدای راه هنری خود قرار دارد.

اندرو شولز در نقش هکتور

ژانر فیلم بیشه

اندرو شولز بازیگر، کمدین و تهیه کننده پادکست آمریکایی است. این بازیگر متولد 30 اکتبر 1983 (17 آبان 1362) است. او سپس از دهه 2000 وارد عرصه حرفه ای خود شد که بیشتر به خاطر آثار کمدی، پادکست و استندآپ خود شناخته می شود.

دیگر بازیگران فیلم بیشه عبارتند از:

  • جیمز هتفیلد مثل سیمون مارگارت
  • لزلی خنده دار (لزلی گریس) در نقش جیمی سو
  • گبنگا آکیناگبه در نقش یوستیس هاوارد
  • آلیس هاوارد (آرلیس هاوارد)
  • میکون بلر
  • ند دنهی

نقد و بررسی فیلم بیشه

بیشه فیلمی با بازیگران جذاب بود به همین دلیل انتخاب ژانر وسترن باعث شد تا علاقه مندان به این ژانر و تماشاگران سریال Game of Thrones تمایل به تماشای این فیلم داشته باشند. هر چند در این اثر می توان شاهد یک وسترن متفاوت و جذاب و همچنین اجرای خوب و غیرکلیشه ای پیتر دکلینچ بود. اما مشکل The Thicket این است که عمق ندارد. در واقع عدم عمق در این اثر به این معناست که شخصیت های پردازش شده توسط کریس کلی نمی توانند ماندگار شوند و یا حتی مورد توجه عموم قرار نگیرند. این فیلم اقتباسی از یک اثر بزرگ است، اما شیوه کارگردانی و نویسندگی آن ناقص است.

نقد و بررسی فیلم بیشه

در زیر می توانید نمرات The Thicket را مشاهده کنید:

نام سایت امتیاز
IMDb 5.7/10
گوجه فرنگی فاسد 80/100
متاکریتیک 56/100

از بین 5 منتقدی که در متاکریتیک به فیلم رای داده اند، 2 نفر نظر مثبت و 3 نفر نظر متوسط ​​داده اند. در زیر با این نظرات همراه شما هستیم.

ویلیام بیبیانی/TheWrap امتیاز: 78

داستانی وحشتناک که به بهترین شکل روایت شده است.

شارلوت سیمونز / ما این امتیاز پوشش داده شده را داریم: 70

انتخاب بازیگران عالی بود و فیلم داستان مناسبی داشت، اما ای کاش فیلم بیشتر بال می زد. دیکلینگ عملکرد خوبی دارد و مشتاق پروژه های پویا و جذاب است.

Craig D. Linsey / RogerEbert.com امتیاز: 50

فیلم The Thicket ممکن است بینندگانی را که عاشق صحنه‌های پر از اسلحه و خشونت هستند راضی کند، اما کسانی که کتاب را خوانده‌اند می‌دانند که این فیلم لیاقت آن را ندارد.

همچنین بخوانید:

امتیاز رکس رید/آبزرور: 50

الیوت لستر و کریس کلی به عنوان کارگردان و نویسنده، تمام تلاش خود را می کنند تا زمان را بگذرانند و با اضافه کردن اتفاقات عجیب و غریب به مدت دو ساعت فیلم، تماشاگران خسته را که از فیلم های وسترن متنفرند، توجیه کنند تا مخاطبان را متقاعد کنند که اکنون یک اثر منحصر به فرد را می بینند.

برایان فارور / لیست پخش امتیاز: 42

اگرچه دیکلینگ واقعا بازیگر خوبی است که بهترین بازی را در این فیلم ارائه کرد و لوئیس نیز شخصیت خود را به تماشاگران نشان داد و ثابت کرد که هنر بازیگری او بسیار بیشتر است. اما این ویژگی ها نتوانست فیلم را به یک کار خوب تبدیل کند.

حرف آخر

نقد و بررسی فیلم بیشه

در این مطلب با معرفی و بررسی فیلم بیشه همراه شما هستیم. این اثر در ژانر وسترن و هیجان انگیز ساخته شده بود و ویژگی های مثبتی از جمله بازی خوب بازیگران داشت. نظر شما در مورد این شغل چیست؟ نظرات خود را با ما و سایر خوانندگان به اشتراک بگذارید. با تشکر از همکاری شما

توسط کاربران انتخاب شده است