معرفی کامل بازیگران سریال امپراطور بادها + بیوگرافی و عکس – اندلرن

معرفی کامل بازیگران سریال امپراطور بادها + بیوگرافی و عکس – اندلرن

به گفته Carmadio، Emperor of the Winds یک سریال برجسته محصول 2008 است که برنده چندین جایزه درام KBS شد. این فیلمبرداری و موسیقی زیبا و همچنین مبارزات جالب و جلوه های ویژه زیادی دارد. صحنه‌ها، توطئه‌ها، توطئه‌های سیاسی و توطئه‌های قتل، همان صحنه‌ها هستند. سریال امپراطور بادها داستانی درباره موهیول و سومین پادشاه کوگوریو است که به عنوان خدای جنگ نیز شناخته می شود. می توان زمان و زمان پخش سریال امپراطور بادها در وب سایت Carmadeo بخوانید.

بیوگرافی و بازیگران سریال امپراطور بادها.

در ادامه به بیوگرافی بازیگران این سریال و همچنین جدیدترین عکس های بازیگران می پردازیم. سریال امپراطور بادها ما در اختیار شما قرار خواهیم داد.

سونگ ایل کوک بازیگر نقش موهیول در سریال امپراطور بادها.

معرفی کامل بازیگران سریال امپراطور بادها + بیوگرافی و عکس – اندلرن

سونگ ایل کوک (Song Il-kook) سونگ ایل کوک در 1 نوامبر 1971 در کره جنوبی به دنیا آمد و فارغ التحصیل مدرک لیسانس در رشته فیلم و تئاتر و مدرک کارشناسی ارشد در هنرهای زیبا از دانشگاه چئونگجو است. در سال 2006 زمانی که 35 سال داشت و در سریال افسانه جومونگ با نام جومونگ به شهرت رسید. در 15 مارس 2008 وقتی 37 سال داشت با قاضی بوسان به نام جونگ سونگ یو ازدواج کرد و ثمره این زندگی سه فرزند است. افسردگی این بازیگر را می توانید در سایت کارمادئو بخوانید.

چوی جونگ وون، بازیگر نقش یون در سریال امپراطور بادها.

چوی جونگ وون، بازیگر نقش یون در سریال امپراطور بادها.

چوی جونگ وون (چوی جونگ وون) در 24 آوریل 1981 در کره جنوبی متولد شد. او در رشته تئاتر از دانشگاه دونگوک فارغ التحصیل شد. او با سریال «ستارگان از آسمان» در سال 1389 به شهرت رسید و در عرصه موسیقی نیز فعال است.

کیم بیونگ کی در نقش سانگا در امپراطور بادها

کیم بیونگ کی در نقش سانگا در امپراطور بادها

کیم بیونگ کی (بیونگ کی کیم) در 2 نوامبر 1948 در کره جنوبی به دنیا آمد، فارغ التحصیل از دانشگاه چونگ آنگ و در سال 1981 در فیلم مردم باویگل جلوی دوربین رفت و در سال 2006 با سریال جومونگ به شهرت رسید. به عنوان Yuntabal و چندین سال است که با همسرش Jang Gyeonghwa ازدواج کرده است.

چوی وون هونگ بازیگر نقش موهیول جوان است.

چوی وون هانگ (چویی وون هانگ)، متولد ۱۴ دسامبر ۲۰۰۰ در کره جنوبی، در سال ۲۰۰۵ با سریال Can We Refill the Love جلوی دوربین رفت؟ در سال 2011 با سریال شاهزاده من به شهرت رسید.

پارک گان هیونگ، بازیگر نقش دوجین در فیلم امپراطور بادها

پارک گان هیونگ، بازیگر نقش دوجین در فیلم امپراطور بادها

پارک گان هیونگ متولد 1 نوامبر 1977 در کره جنوبی فارغ التحصیل رشته تئاتر از موسسه هنر سئول و در سال 2004 با فیلم (DMZ) جلوی دوربین رفت و با سریال پادشاهی بادها در سال 2004 به شهرت رسید. 2008 و در سال 2014 با همسرش Lee Chae-rim ازدواج کرد و صاحب یک پسر شد.

Oh Yeon Ah، بازیگر نقش Hye Up در Emperor of the Winds

Oh Yeon Ah، بازیگر نقش Hye Up در Emperor of the Winds

اوه یون آه متولد 21 نوامبر 1980 در کره جنوبی، مدلینگ را آغاز کرد و در سال 2004 در فیلم Into the Storm جلوی دوربین ظاهر شد. در سال 2006 با سریال تلویزیونی تنها در عشق به شهرت رسید و با سانگ هون ازدواج کرد. مدیر تبلیغات، در 5 ژانویه 2007 در هتل امپریال پالاس در سئول، و صاحب یک پسر شد.

جانگ ته سونگ بازیگر نقش مارو در سریال امپراطور بادها است.

جانگ ته سونگ بازیگر نقش مارو در سریال امپراطور بادها است.

جانگ ته سونگ (جانگ ته سونگ) در 27 سپتامبر 1980 در کره جنوبی به دنیا آمد. او فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه دونگوک بود و در سال 2000 با سریال 3School جلوی دوربین رفت و با سریال God of War در سال 2012 بیشتر شناخته شد و در سال 2013 با همسرش ازدواج کرد.

کیم جونگ هوا در نقش همسر موهیول در فیلم امپراطور بادها

کیم جونگ هوا در نقش همسر موهیول در فیلم امپراطور بادها

کیم جونگ هوا در 9 سپتامبر 1983 در کره جنوبی به دنیا آمد، از دانشگاه زنان دانگدوک فارغ التحصیل شد و در سال 2000 با سریال جدید بدون توقف جلوی دوربین رفت. او با بازی در فیلم دختر جاسوس در سال 2004 شناخته شد و در 24 آگوست 2013 با آهنگساز و واعظ موسیقی مسیحی معاصر یو یون سونگ ازدواج کرد و از او صاحب یک پسر شد.

جونگ جین یونگ بازیگر شاه یوری

جونگ جین یونگ در نقش پادشاه یوری در امپراطور بادها

جونگ جین یونگ (جونگ جین یونگ) در 19 نوامبر 1964 در کره جنوبی به دنیا آمد. او از دانشگاه ملی سئول با مدرک لیسانس در رشته ادبیات کره فارغ التحصیل شد. او در سال 1992 با فیلم باز کردن درهای بسته مدرسه جلوی دوربین رفت و با سریال دونگ یی در سال 2010 به شهرت رسید.جونگ جین یونگ در سریال امپراطور بادها نقش امپراتور یوری را بازی کرد.

لی جونگ وون، بازیگر شاهزاده همیوگ

لی جونگ وون، بازیگر شاهزاده همیوگ

لی جونگ وون در 4 نوامبر 1969 در کره جنوبی به دنیا آمد و از دانشگاه دانکوک فارغ التحصیل شد. او در سال 1987 با فیلم “آهنگ ناتمام عشق من” جلوی دوربین رفت و در سال 2005 با سریال “داستان عشق غم انگیز” به شهرت رسید و در سریال امپراتور در نقش برادر بزرگ موهیول و پسر بزرگ یوری بازی می کند. بادها. منتظر اندلرن باشید.

هان جین هی در سریال امپراطور بادها نقش تسو را بازی می کند

هان جین هی در سریال امپراطور بادها نقش تسو را بازی می کند

هان جین هی (هان جین هی) در 14 مارس 1949 در کره جنوبی به دنیا آمد، فارغ التحصیل رشته فلسفه از دانشگاه یونسی بود و در سال 1974 با فیلم پسران عالی جلوی دوربین رفت. در سال 2001 با سریال Hotelero شناخته شد و در رادیو و تئاتر نیز فعالیت می کند.

کیم هی سونگ، بازیگر نقش شاهزاده یئو جین

کیم هی سونگ، بازیگر نقش شاهزاده یئو جین

کیم هی سونگ (Kim Hye-seong) متولد 14 ژانویه 1988 در کره جنوبی، مدلینگ را آغاز کرد و در سال 2005 با سریال Jenny, Juno جلوی دوربین رفت. در سال 2017 در سریال Distorted نیز حضور داشت. کیم هی سونگ 172 سانتی متر قد دارد.

کیم سانگ هو (ما هوانگ)

کیم سانگ هو (ما هوانگ) بازیگر فیلم امپراطور بادها

کیم سانگ هو (کیم سانگ هو) متولد 24 جولای 1970 در کره جنوبی با فیلم آخرین شاهد در سال 2001 جلوی دوربین رفت و با سریال شکارچی شهر در سال 2011 به شهرت رسید و او همچنین فعالانه در تئاتر شرکت می کند. نظر شما در مورد سریال Emperor of the Winds چیست؟ نظر خود را در مورد سایت کارمادئو برای ما بنویسید.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.