معرفی کامل سریال و بوسه + بیوگرافی بازیگران – اندلرن

معرفی کامل سریال و بوسه + بیوگرافی بازیگران – اندلرن

به گزارش کارمدئو، تیزر سریال گرد زنی منتشر و اسامی بازیگران آن اعلام شد الیکا ناصری بازیگر نقش ابرا در سریال یاغی در نقش باران در کنار کیسان دیباج بازی می کند. در ادامه این قسمت به معرفی بازیگران و عوامل سریال گرز زنی، زمان پخش سریال گرز زنی، خلاصه داستان سریال گرز زنی می پردازیم.

خلاصه ای از تاریخچه سریال Necking

سریال «باغ زنی» به نویسندگی زامیاد سعدوندیان در ژانر درام داستانی معمایی درباره سرنوشت باران و نیما در شب عروسی آنهاست که آزادی تبهکاری به نام شاهرخ سرنوشت آنها را تغییر می دهد و رازهای خانوادگی فاش می شود.

بازیگران سریال گردن زدن.

به همراه بیوگرافی بازیگران. سری گردن ما پرداخت می کنیم

الیکا ناصری

بیوگرافی الیکا ناصری.

الیکا ناصری متولد دهه 80 است و در دو فیلم بازی کرده است. او سابقه بازی در تئاتر را دارد و در سال 1387 در فیلم بین و رفتن به کارگردانی بهروز شعیبی ایفای نقش کرد اما سریال یاقی اولین سریال اوست. نقش جدی و مهم

کیسان دیباج

بیوگرافی کیسان دیباج

کیسان دیباج متولد ۱۳۷۴ در تهران بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی است. او دارای لیسانس تئاتر است و فعالیت خود را با تئاتر آغاز کرده و اکنون جلوی دوربین رفته و خوانندگی هم می کند. آقای دیباج پس از سال ها تلاش در تئاتر بالاخره توانست در زمستان 1377 با نقش آفرینی سهراب در فصل دوم سریال سرنوشت جلوی دوربین برود.

حسن معجونی

بیوگرافی حسن معجونی

محمدحسن مججونی متولد 7 آذر 1347 بازیگر و کارگردان تئاتر ایرانی است. وی فارغ التحصیل رشته ادبیات نمایشی از دانشکده فیلم و تئاتر دانشگاه هنر و مدیر گروه تئاتر لیو است. اولین فیلمی که معجونی در آن ایفای نقش کرد فیلم «هدی پای یک زین دارم» به کارگردانی کمال تبریزی در سال 1385 بود. معجونی همچنین در مجموعه تلویزیونی «مسافران» (1387) به کارگردانی رامبد جوان و شمعدونی ایفای نقش کرده است. (۱۳۹۳) به کارگردانی سروش صحت. او برای بازی در فیلم خوک (1395) به کارگردانی مانی حقیقی، کاندیدای تندیس طلایی بهترین بازیگر مرد بیستمین جشنواره فیلم ایران شد.

پژمان بازغی

بیوگرافی پژمان بازغی

پژمان بازغی در 28 مرداد 1353 در خانواده ای پنج نفره در تهران به دنیا آمد. ریشه خانوادگی او به شمال ایران و شهر لاهیجان برمی گردد. پژمان بازغی از سال ۱۳۷۲ در دوران دانشجویی وارد عرصه هنر شد و این راه را با بازی در فیلم «اعتراف» به کارگردانی مجید فهیم در سینمای جوانان مرکز گیلان آغاز کرد. پس از اتمام تحصیلات به تهران رفت و در سال 1389 تجربه بازیگری در سریال زیر آسمان شهر را کسب کرد.

رویای کودکی

بیوگرافی رویا نونهالی

رویا نونهالی متولد 24 بهمن 1341 بازیگر و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی است. رویا نونهالی رکورددار برنده شدن تندیس حافظ با عنوان بهترین بازیگر زن دراماتیک جشنواره حافظ است. وی همچنین عضو هیئت داوران بخش سودای سیمرغ سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر (1394)، عضویت در هیئت داوران بخش کشوری بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی و همچنین داوری در یکی از فصل های برنامه تلویزیونی عصر جدید.

سمیرا حسن پور

بیوگرافی سمیرا حسن پور

سمیرا حسن پور متولد 16 آذر 1363 بازیگر ایرانی است. اولین حضور او در سینما در فیلم تمشک (1391) بود که برای آن نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شد. او برای بازی در فیلم سکام هابس (2018) نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد.

مهران غفوریان

بیوگرافی مهران غفوریان

مهران غفوریان متولد 3 شهریور 1353 بازیگر و کارگردان ایرانی است. وی فارغ التحصیل رشته نقاشی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی شد و با بازی در سری سوم لبخند (1373) وارد عرصه بازیگری شد. او در سال 1380 با کارگردانی سریال زیر آسمان شهر به شهرت رسید.

ترلان پروانه

بیوگرافی ترلان پروانه

ترلان پروانه متولد ۲۷ تیر ۱۳۷۷ بازیگر ایرانی است. او برای بازی در فیلم «آهوی پیشانی سفید» (2013) برنده پروانه طلایی بهترین بازیگر زن از جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان شد.

روز و ساعت پخش سریال گرز زنی

سریال جدید Necking در فیلم نت از جمعه 23 سپتامبر پخش می شود و قسمت های بعدی آن هر هفته در همان روز ساعت 12:00 از همان پلتفرم پخش می شود.

عوامل سریال گردن شکستن.

  • کارگردان: سامان سالور
  • تهیه کننده: علی قربان زاده
  • نویسنده: زامیاد سعدوندیان

برای اطلاع از آخرین اخبار شبکه سرگرمی خانگی با کارمادئو همراه باشید.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.