معرفی ۷ فیلم جنگی کماندوی ترک اندلرن

معرفی ۷ فیلم جنگی کماندوی ترک اندلرن

بسیاری از مردم به دنبال فیلم های جنگی می گردند که صحنه های اکشن همراه با تیراندازی و درگیری داشته باشند. مانند دیگر فیلم های جنگی، فیلم جنگی کماندویی ترکیه در این زمینه بسیار حرفه ای و جذاب است. در این مقاله تعدادی از بهترین فیلم های جنگی کماندویی ترکیه را معرفی می کنیم که شما را به سرزمین نبرد و هیجان می برد. با اندلرن همراه باشید.

بهترین فیلم های جنگی کماندویی ترکیه

در اینجا 7 فیلم جنگی کماندوی ترکیه، از جمله بهترین فیلم‌های جنگی ترکیه، فیلم‌های جنگی کماندوی ترکیه و فیلم‌های داعش ساخته شده در ترکیه آورده شده است. ترتیب فیلم ها بر اساس بالاترین امتیاز EMDB آنها است. با ما همراه باشید تا بهترین فیلم های جنگی کماندویی ترکیه را ارائه کنیم.

فیلم آیلا; بهترین فیلم های کماندوی جنگی ترکیه

  • سال ساخت: 2017
  • امتیاز AMD: 8.3
  • مدت زمان فیلم: 125 دقیقه
  • بازیگران: چتین تکیندور، اسماعیل هاچی اوغلو، کیونگ جین لی سی

آیلا: دختر جنگی یک فیلم جنگی کماندویی ترکیه ای محصول 2017 کشور کره جنوبی و ترکیه به کارگردانی Can Ulkay است. این فیلم به عنوان بهترین فیلم خارجی زبان ترکی در نودمین دوره جوایز اسکار انتخاب شد، اما نامزد نشد.

در سال 1950، در میان ویرانی های جنگ کره، گروهبان سلیمان با دختری نیمه یخ زده روبرو می شود که نه پدر و مادری دارد و نه کمکی در چشم است. این کودک جهنمی، ترسیده و در آستانه مرگ، قلب سلیمان را تسخیر می کند که برای نجات او جان خود را به خطر می اندازد و او را به صورت قاچاق به پایگاه نظامی خود می برد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های 2023 معرفی فیلم های جدید 2023

فیلم روز دوم; بهترین مبارزات کماندویی ترک

فیلم جنگی کماندویی ترکی / دانلود فیلم جنگی کماندویی ترکی

  • سال ساخت: 2016
  • امتیاز AMD: 8.2
  • مدت فیلم: 135 دقیقه
  • بازیگران: Caglar Ertugrul، Ufuk Bayraktar، Ahu Turkpence

Dağ II که با نام برادران اسلحه نیز شناخته می شود، یک فیلم جنگی اکشن ترکیه ای محصول سال ۲۰۱۶ به کارگردانی آلپر چاگلار است. این فیلم جنگی کماندویی ترکی دنباله ای بر کوه یک است که در سال 2012 اکران شد.

در یک منطقه جنگی متروک که فریادهای بیگناهان بلند می شود، هفت سرباز شجاع ترک در خط بین فاجعه و شجاعت تا پای جان می جنگند. این فیلم با امتیاز 8.2 در سایت IMDb یکی از بهترین فیلم های جنگی کماندویی ترکیه است.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی جدید 2023 بهترین سریال ترکی سال 2023

فیلم نفس: به لطف وطن; فیلم جنگی کماندوهای ترکیه.

فیلم جنگ کماندویی ترکیه / فیلم داعش ساخت ترکیه

  • سال ساخت: 2009
  • امتیاز EMDB: 8.0
  • مدت فیلم: 128 دقیقه
  • بازیگران: Mete Horozog، Ilker Kizmaz، Baris Bagci

نفس: زنده باد میهن یک فیلم کماندویی ترکیه ای محصول سال ۲۰۰۹ به کارگردانی لونت سامارچی است. این فیلم داستان 40 سرباز را روایت می کند که وظیفه نگهبانی از یک ایستگاه رله نزدیک مرز عراق در جنوب شرقی ترکیه را بر عهده دارند. این فیلم جنگی کماندویی ترکی اولین فیلم ترکی است که به وضعیت معاصر ارتش ترکیه و نبرد طولانی آن با حزب تروریستی کارگران کردستان (پ‌ک‌ک) از طریق دیدگاهی معتبر و واقعیت قانع‌کننده می‌پردازد.

فیلم جنگی ترکی Commando نیز در بین طرفداران به عنوان بهترین فیلم داعش ساخته شده در ترکیه شناخته می شود.

بیشتر بخوانید: سریال های قبیله ای ترکیه بهترین سریال ترکی با تمرکز بر قبیله و خانواده

فیلم کوهستانکوهستان) بهترین فیلم های جنگی کماندویی ترکیه

فیلم های جنگی کماندویی ترکی / فیلم های جنگی کماندویی ترکی

  • سال ساخت: 2012
  • امتیاز EMDB: 7.5
  • مدت زمان فیلم: 90 دقیقه
  • بازیگران: Caglar Ertugr، ulUfuk Bayraktar، Firat Dogruloglu

فیلم جنگی کماندویی ترکی کوه (به ترکی:) که با نام سربازان فراموش شده نیز شناخته می‌شود، یک فیلم درام جنگی کماندو ترکیه به کارگردانی آلپر چاگلار است که در سال ۲۰۱۲ منتشر شد. این فیلم داستان قهرمانانه دو سرباز است که در یک کمین گرفتار می شوند و برای جان خود می جنگند.

این فیلم جنگی کماندویی ترکیه ای با داستانی جذاب و بازی برجسته بازیگرانش با امتیاز 7.5 در سایت IMDB یکی از بهترین فیلم های جنگی کماندویی ترکیه به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم جنگی خارجی

فیلم سینما چاناکاله 2015; بهترین فیلم های جنگی کماندویی ترکیه

فیلم جنگی کماندویی ترکی / فیلم جنگی ترکی با داعش دوبله فارسی

  • سال ساخت: 2012
  • امتیاز AMD: 6.2
  • مدت فیلم: 128 دقیقه
  • نام: باران آکبولوت، اوزگور آکدمیر، رضا آکین

Çanakkale 1915 یک فیلم جنگی کماندویی تاریخی ترکیه ای محصول سال ۲۰۱۲ به کارگردانی یسیم سزگین و نویسندگی تورگوت اوزاکمان بر اساس رمان او در سال ۲۰۰۸ است.

داستان فیلم درباره لشکرکشی گالیپولی در طول جنگ جهانی اول در شبه جزیره گالیپولی ترکیه در سال 1915 می باشد. این فیلم جنگی ترکی در مورد یک کماندوی پس از شکست در جنگ بالکان با بازی گروهبان مهمت علی این کشور است. متفقین برای کمک به روسیه و تهدید قسطنطنیه سعی می کنند با ناوگان بزرگ از داردانل عبور کنند. این فیلم از طریق مجموعه ای از توطئه های تاریخی نشان می دهد که چگونه آنها با وجود مشکلات و سختی های فراوان شکست خوردند.

بیشتر بخوانید: لیست فیلم های تاریخی جنگ پادشاهی

فیلم دره گرگ ها عراق ; بهترین فیلم جنگی کماندوهای ترکیه.

فیلم جنگ کماندویی ترکی با دوبله فارسی / فیلم های جنگی کماندویی ترکی

  • سال ساخت: 2006
  • امتیاز AMD: 5.6
  • مدت فیلم: 122 دقیقه
  • بازیگران: نکتی ساسماز، بیلی زین، غسان مسعود

کورتلار وادیسی عراق یک فیلم کماندوی جنگی محبوب ترکیه است که بخشی از مجموعه لانه گرگ ها است. داستان این فیلم در شمال عراق و در زمان اشغال عراق می گذرد. این فیلم از طریق داستان های واقعی وقایع زندگی واقعی مانند اشغال عراق، اعدام دانیل پرل، حادثه هود و رسوایی شکنجه ابوغریب را پوشش می دهد.

در فیلم کورتلار وادیسی عراق صحنه های جنگ و تیراندازی، بازی زیبای بازیگران و فیلمبرداری عالی در کنار هم قرار گرفته است. این فیلم یکی از بهترین فیلم های جنگی کماندویی ترکیه با کیفیت تولید بالا و صحنه های هیجان انگیز می باشد.

بیشتر بخوانید: فیلم جنگ ایران و عراق تکواری بهترین فیلم های رنجر ایرانی

فیلم قربانی; فیلم داعش ساخت ترکیه

فیلم جنگ کماندویی ترکیه / فیلم داعش ساخت ترکیه

  • سال ساخت: 2018
  • امتیاز AMD: 5.4
  • مدت فیلم: 109 دقیقه
  • نام: Burak Özçivit، Kerem Bürsin، Melike Yalova

فیلم جنگی کماندوی ترکیه Can Feda یک فیلم کماندویی، جنگی و اکشن ترکی به کارگردانی Chagatai Tosun محصول سال 2018 می باشد. Burak Özçivit و Kerem Bürsin نقش های اصلی فیلم را ایفا می کنند. فیلم داعش ساخته ترکیه جان فدا یکی دیگر از فیلم های ترکیه ای مبارزه با داعش است.

جنگ داخلی به مدت 7 سال در یکی از خطرناک ترین مناطق جهان ادامه دارد. ارتش ترکیه بدون هیچ متحدی وارد منطقه می شود. در بین افسران منطقه یک تیم 6 نفره از نیروهای ویژه به فرماندهی سروان آلپارسلان حضور دارند. این تیم به همراه خلبان کاپیتان اونور که به صفوف آنها می‌پیوندد، یک تله بزرگ در برابر ارتش ترکیه پیدا می‌کنند. آزمون واقعی برای تیمی که در شرایط سخت برای شکستن دام با تروریست ها برای صلاح کشور و ملت مبارزه می کند این است که بتواند بدون از دست دادن هوشیاری انسان بماند.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم بقا در کوهستان

آخرین کلمه؛ فیلم های رزمی کماندوهای ترکیه

در این مطلب به بررسی و ارائه بهترین فیلم های جنگی کماندویی ترکیه می پردازیم تا با دانلود فیلم جنگی کماندویی ترکی از تماشای آن ها لذت ببرید. به نظر شما بهترین فیلم جنگی کماندویی ترکیه چه عنوانی دارد؟ آیا فیلم های جنگی کماندوی ترکیه ای دیگری را می شناسید که باید در این لیست قرار گیرد؟ برای ما در قسمت نظرات بنویسید.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.