مقدمه فیلم “این چه درونی است” را تماشا کنید. داستان و بازیگران را معرفی می کنیم.

مقدمه فیلم “این چه درونی است” را تماشا کنید. داستان و بازیگران را معرفی می کنیم.

It's What's Inside یک فیلم علمی تخیلی ترسناک است که داستانی از هویت های اشتباه را روایت می کند. این فیلم در سال 2024 در نتفلیکس منتشر شد.

اگر به آثاری در ژانر کمدی-ترسناک علاقه دارید، این مقاله برای شما مناسب است. It's What's Inside یکی از جدیدترین فیلم های آمریکایی محصول سال 2024 است که گرگ جاردین کارگردانی و نویسندگی این اثر را بر عهده داشته و این فیلم را با بودجه 2.5 میلیون دلاری ساخته است. ژانر فیلم What's Inside، علمی تخیلی، کمدی، ترسناک، هیجان انگیز و کمدی سیاه است. بازیگرانی چون بریتانی اوگریدی و جیمز موروسینی در این فیلم دیدنی به ایفای نقش پرداخته اند. اگر علاقه مند به دانستن تاریخ اکران فیلم Inside هستید، باید بگوییم که این فیلم برای اولین بار در ۱۹ ژانویه ۲۰۲۴ (۲۹ دسامبر ۱۴۰۲) در جشنواره فیلم ساندنس به نمایش درآمد. نتفلیکس حق پخش فیلم را خرید و آن را در 4 اکتبر (13 مهر 1403) منتشر کرد. این فیلم مورد تحسین منتقدان و رضایت تماشاگران قرار گرفته است.

در این مقاله بازیگرها قصد داریم به نقد و بررسی فیلم It's What's Inside 2024 بپردازیم. داستان فیلم را بخوانید، با بازیگران آن آشنا شوید و در نهایت به نمرات فیلم در آن نگاهی بیندازید. با ما همراه باشید تا یکی از بهترین فیلم های سال 2024 را کشف کنیم.

فهرست مطالب

خلاصه داستان فیلم Daron را ببینید

داستان فیلم درون درباره گروهی از دوستان است که برای یک مهمانی قبل از عروسی دور هم جمع می شوند. زن و شوهر در داستان، شلبی و سایرس، به همراه دوستانشان روبن، دنیس، بروک و مایا در خانه خانوادگی روبن جمع می شوند. این یک مهمانی قبل از عروسی به افتخار ازدواج روبن است، و یکی از دوستان مشترک آنها، فوربس، که سال ها از او خبری نداشتند، به جمع خواهد پیوست.

فوربس با یک چمدان وارد می شود. این چمدان وسیله ای را حمل می کند که به افراد امکان تغییر بدن را می دهد. فوربس یک بازی ارائه می دهد و اسرار پنهان، خواسته ها و رنجش ها را بیدار می کند.

همچنین بخوانید:

بازیگران داخل را ببینید.

در نوامبر 2022، Deadline Hollywood گزارش داد که یک فیلم مستقل به کارگردانی و نویسندگی گرگ جاردین در حال تولید است. این نشریه اعلام کرد که فیلمبرداری این عنوان پس از 18 روز در پورتلند به پایان رسیده است و بازیگرانی چون بریتانی اوگریدی و جیمز موروسینی در آن حضور دارند. در این بخش با تعدادی از بازیگران It's What's Inside آشنا می شویم.

بریتانی اوگریدی در نقش شلبی

تاریخ اکران فیلم Deron را ببینید، بازیگران فیلم Deron را ببینید

بریتنی آن اوگریدی (به انگلیسی: Brittany Ann O'Grady) بازیگر و خواننده آمریکایی متولد 2 ژوئن 1996 در ویرجینیا است. او فعالیت حرفه ای خود را در سال 2014 آغاز کرد و با بازی در نقش سایمون دیویس در سریال ستاره (2019-2016) شناخته می شود. او با نقش بس آلیس کینگ در سریال صدای کوچک (2020)، نقش پائولا در فصل اول سریال نیلوفر سفید (2021) و نقش الین در سریال مشاور (2023) به شهرت رسید. بریتنی همچنین در پنج فیلم از جمله نقش جسی در فیلم Black Christmas (2019) و نقش امیلی در فیلم In Our Blood (2024) ظاهر شده است.

جیمز موروسینی در نقش کوروش

ژانر فیلم What's Inside است، به بازیگران فیلم Inside نگاه کنید.

جیمز موروسینی بازیگر، کارگردان و نویسنده آمریکایی در 5 جولای 1990 برابر با 14 جولای 1369 در فلوریدا به دنیا آمد. او مدرک لیسانس خود را از دانشکده هنرهای سینمایی USC دریافت کرد و فعالیت حرفه ای خود را در سال 2013 آغاز کرد و تاکنون دو فیلم سه نفری (2018) و I Love My Dad (2022) را نویسندگی و کارگردانی کرده است و در آنها بازی کرده است. . جیمز موروسینی اولین بار با بازی در نقش جیسون در هارت دیکسی وارد دنیای بازیگری شد. اخیراً او را در نقش هیو در سریال Foursome (2018) و در نقش دالتون در سریال The Lives of College Girls (2021) دیده ایم.

گاوین لتروود در نقش دنیس

ژانر فیلم What's Inside است، به بازیگران فیلم Inside نگاه کنید.

گاوین توماس لتروود (Gavin Thomas Leatherwood) بازیگر و خواننده آمریکایی متولد 7 ژوئن 1994 (17 ژوئن 1373) در جزایر هاوایی است. او بازیگری در تئاتر را از سال 2014 آغاز کرد و در سال 2017 برای اولین بار برای سریال NICS و سریال Grown-ish جلوی دوربین رفت. گاوین بیشتر برای بازی در نقش نیکلاس اسکرچ در سریال ماجراهای سرد سابرینا (2018-2020) شناخته می شود. او تاکنون در دو فیلم Bad Therapy (2020) و It's What Inside (2024) بازی کرده است. او در زمینه موسیقی به سازهایی مانند گیتار و پیانو تسلط دارد و اولین آهنگ خود را به عنوان خواننده در سال ۲۰۲۱ منتشر کرد.

همچنین بخوانید:

نینا بلومگاردن در نقش مایا

بررسی فیلم What's Inside است، نمرات فیلم Inside را مشاهده کنید

نینا کوئزادا بلومگاردن در 2 فوریه 1998 در نیویورک متولد شد. او نوه کرمیت بلومگاردن تهیه کننده تئاتر است و در کالج سلطنتی درام و موسیقی ولز تحصیل کرده است. نینا بازیگری را از سال 1393 با فیلم Early Light آغاز کرد و پس از 7 سال وقفه با بازی در فیلم پدری (2021) به این عرصه بازگشت. او در 8 اپیزود The Resort (2022) در نقش ویولت تامپسون و در The Idea of ​​You (2024) در نقش آمبر ظاهر شد.

در زیر لیستی از دیگر بازیگران فیلم درون رو بنگر را برای شما آماده کرده ایم:

  • آلیشیا دبنام کری (آلیسیا دبنام-کری) به عنوان نیکی
  • رینا هاردستی (ملکه هاردستی) مثل بروک
  • دودوون ترل) در نقش روبن
  • دیوید دبلیو تامپسون (دیوید تامپسون) در نقش فوربس
  • مدیسون داونپورتمدیسون داونپورت) مثل بیتریز
  • فرانسیسکو دیگو گارسیا (فرانسیسکو دیگو گارسیا) در نقش یک سرباز حکومتی.
  • دانا میلیکندانا میلیکن) به عنوان راننده
  • آنجا نوردلی (آلی نوردلی) در نقش صوفیه

این چیزی است که در بررسی فیلم وجود دارد

فیلم نگاه به درون در 19 ژانویه 2024 (29 ژانویه 1402) در جشنواره فیلم ساندنس در بخش نیمه شب برای اولین بار به نمایش درآمد. کمی بعد، نتفلیکس حقوق جهانی این فیلم را با قیمت 17 میلیون دلار به دست آورد که بزرگترین معامله جشنواره در آن زمان بود. این فیلم جذاب همچنین در 15 مارس (25 مارس) در جشنواره SXSW به نمایش درآمد و سرانجام از 4 اکتبر (13 اکتبر 1403) در نتفلیکس در دسترس عموم قرار گرفت.

نگاه به درون به عنوان یک فیلم مستقل حضور خوبی در بین مردم و منتقدان داشته است. در وب سایت IMDb که به هر فیلم بر اساس امتیاز بینندگان امتیاز می دهد، Look Inside امتیاز 6.6 از 10 را کسب کرده است که امتیاز خوبی است. سایت Rotten Tomatoes نیز 61 نقد از منتقدان مختلف برای این فیلم دارد که 80 درصد آن ها نقدهای مثبت هستند. در زیر مروری کوتاه بر بخش هایی از این بررسی ها است.

بررسی فیلم What's Inside است، نمرات فیلم Inside را مشاهده کنید

اسلش فیلم/ بیل بریا: 90

It's What's Inside یکی از خنده دارترین، هوشمندانه ترین و جاه طلبانه ترین فیلم هایی است که در سال های اخیر دیده ایم.

مجله پیست/ متیو جکسون: 85

اینکه واقعاً چه کسی هستیم در مقابل کسی که امیدواریم باشیم، منبع تنش فوق العاده دراماتیک در هر ژانری است. در فیلم با استفاده از مفاهیم ترسناک و فضایی دلهره آور، متوجه ترس از رویارویی با خود واقعی خود و ترس از کشف این موضوع می شوید که نزدیک ترین افراد به شما آن چیزی نیستند که فکر می کردید.

Screen Rant/Patrick Witherspoon: 80

هر چقدر هم که فیلمنامه بلندپروازانه یا پیچیده به نظر برسد، فیلم در نهایت لذت بخش است. ایده ترسناک آن شما را سرگرم می کند و ساختار داستان با پیچش ها و هیجان های هوشمندانه ژانر را به چالش می کشد.

همچنین بخوانید:

IndieWire/Jordin Searles: 75

این یک کمدی سیاه ترسناک، پر سر و صدا، رنگارنگ و دیوانه کننده درباره هویت است که به طرز وحشیانه ای نگرانی های مدرن در مورد مطلوبیت و موفقیت را نقد می کند.

تنوع / اسکان پسران: 60

نتایج این فیلم بسیار سرگرم کننده است، و طرح به طور مداوم به سمت سطوح بالاتری از وحشت و غافلگیری تلاش می کند. با این حال، فیلم فاقد پتانسیل تبدیل شدن به یک تریلر روان‌شناختی تاریک است که عمدتاً به دلیل شخصیت‌های توسعه نیافته و لاغر است.

سانفرانسیسکو کرونیکل/کارلا مایر: 50

Body Swap Inside را بررسی کنید، تا لحظه شروع داستان فوق‌العاده است. پس از آن، داستان‌های پیچیده‌ای شامل شخصیت‌های بی‌روح تحت تأثیر دوربین‌های متحرک، صفحه‌های تقسیم‌شده، و تصاویر سیاه و سفید متحرک به شیوه‌های جذاب فیلم را آزار می‌دهد.

گاردین/بنجامین لی: 40

در اینجا یک ایده قابل بسط وجود دارد (که این سوال را مطرح می کند که آیا دنباله ها می توانستند بهتر از پس آن برآیند)، اما زیاده روی های خودسرانه کارگردان و عدم پیگیری، این بازی را به یک بازی غیرقابل برد تبدیل کرده است.

بررسی فیلم What's Inside 2024 است. معرفی فیلم را در داخل تماشا کنید

نیویورک تایمز/آلیسا ویلکینسون: 30

حتی پیچ و تاب های فیلم هم بدیهی و غیر جالب است. آنها بیشتر روی تکمیل نقاط طرح اولیه متمرکز هستند تا روی چرخ شگفت انگیز ثروت.

رولینگ استون/دیوید فیر: 20

داستانی از هزاره‌های خودخواه، یک ماشین مرموز و یک سری هویت‌های اشتباه عمدی را ببینید، این فیلم مفاهیم ترسناک و طنز خنده‌دار را با مجموعه‌ای از اشتباهات پیچیده و پیچش‌های داستانی گیج‌کننده ترکیب می‌کند.

حرف آخر

بسیار خوشحالیم که در این مقاله درباره بازیگرها برای ارائه فیلم “Mira Adentro” همراه ما بودید. این فیلم ترسناک توانسته رضایت بینندگان و نقدهای مثبت منتقدان را کسب کند و یکی از دیدنی ترین آثار این ژانر است. حالا که داستان و بازیگرانش را شناختیم و نقدهای منتقدان را مرور کردیم، نوبت شما خواننده گرامی است. آیا فیلم It's What's Inside را دیده اید؟ نظر شما در مورد داستان او چیست؟ آیا فیلم دیگری با این مضمون سراغ دارید؟ نظرات خود را از طریق بخش “نظر شما” در پایین صفحه با ما و سایر خوانندگان سایت در میان بگذارید.

انتخاب شده توسط کاربران