منتظر رویداد Unpacked سامسونگ برای ارائه Galaxy Ring – Tekrato نباشید

منتظر رویداد Unpacked سامسونگ برای ارائه Galaxy Ring – Tekrato نباشید

مقاله «انتظار نداشته باشید که حلقه گلکسی در رویداد Unpacked سامسونگ رونمایی شود» اولین بار در وب سایت بازیگرها: زندگی با فناوری نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

در رویداد Unpacked سامسونگ که در 17 ژانویه برگزار می شود، اخبار ارائه حلقه کهکشان اینطور نخواهد بود و برای ارائه حلقه هوشمند سامسونگ باید بیشتر منتظر بمانیم.

رویداد Unpacked بعدی نزدیک است. سامسونگ دعوت نامه هایی را برای این رویداد ارسال کرده است که در 17 ژانویه در سن خوزه، کالیفرنیا برگزار می شود و طرفداران در سراسر جهان مشتاقانه منتظر رونمایی از دستگاه های نسل بعدی گلکسی هستند. اما یکی از این دستگاه ها در لیست موجود نخواهد بود.

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا دارای قابلیت فیلمبرداری 4K خواهد بود
  • پوستر تبلیغاتی Samsung Galaxy S24 Ultra منتشر شد [+ طراحی و مشخصات]
  • سری Galaxy S24 را پیش خرید کنید و از هدایای ویژه سامسونگ لذت ببرید
  • هوش مصنوعی گلکسی اس 24 چیزی شبیه پاک کن جادویی پیکسل خواهد بود

حلقه هوشمند Samsung Galaxy Ring

ستاره نمایش در Unpacked آینده سری Galaxy S24 خواهد بود. در واقع، با قضاوت بر اساس اطلاعات به دست آمده تاکنون، سری گلکسی اس 24 می تواند تنها دستگاه حاضر در نمایشگاه باشد. و اگر انتظار دارید سامسونگ گجت دیگری را در این رویداد ارائه کند، باید بگوییم که اینطور نیست.

در حال حاضر هیچ مدرکی مبنی بر ارائه حلقه گلکسی سامسونگ در رویداد Unpacked 2024 وجود ندارد.با وجود شایعات اخیر، حلقه هوشمند سامسونگ هنوز از نظر فنی آماده نیست. بنابراین برای معرفی این دستگاه هوشمند باید مدت بیشتری صبر کنیم.

در مورد تاریخ عرضه گلکسی رینگ، آخرین موردی که شنیدیم، ناظران بازار بر سر عرضه اواخر سال 2024 یا اوایل سال 2025 توافق کردند.

حلقه کهکشان

یکی از محصولات آینده سامسونگ که می‌توانیم در Unpacked درباره آن بیشتر بیاموزیم، Glass است، یک هدست جدید واقعیت ترکیبی (XR). سامسونگ اولین بار در اولین رویداد Unpacked خود در سال 2023، زمانی که سری Galaxy S23 را معرفی کرد، در مورد پروژه XR خود صحبت کرد.

در آن زمان، سامسونگ تایید کرد که با کوالکام و گوگل برای توسعه یک دستگاه پوشیدنی جدید XR (واقعیت ترکیبی) همکاری کرده است. این دستگاه جدید با هدفون‌های متا و Apple Vision Pro رقابت خواهد کرد که در مورد هدفون اپل باید بگوییم که احتمالاً از 27 ژانویه به فروش می‌رسد.

پس از اعلام اولیه فوریه 2023، ما چیز زیادی در مورد هدفون XR سامسونگ نشنیده‌ایم، اما رویداد Unpacked آتی مکانی عالی برای سامسونگ خواهد بود تا از جایی که متوقف شد ادامه دهد و اطلاعات بیشتری در مورد پیشرفت خود در سال گذشته به اشتراک بگذارد.

بنابراین، در حالی که احتمالاً در رویداد Unpacked آتی چیز جدیدی در مورد حلقه گلکسی نخواهیم شنید، ممکن است در مورد هدفون های نسل بعدی XR و زمانی که ممکن است آنها را در بازار ببینیم بیشتر بدانیم.

بیشتر بخوانید:

  • در سری گلکسی اس 24 سامسونگ هیچ ارتباط ماهواره ای دو طرفه وجود نخواهد داشت
  • هدف سامسونگ برای سال 2024 کسب درآمد 8.8 میلیارد دلاری در بازار تراشه است
  • نسل بعدی دوربین های سامسونگ اجسام نامرئی را قابل مشاهده می کند
  • ببینید: رندر گلکسی A55 با رنگ بندی جذاب عرضه شد

نظر شما در مورد حلقه هوشمند Samsung Galaxy Ring چیست؟ ایده های خود را با ما در میان بگذارید اخبار فناوری از Tikrato دنبال کنید.

.

منبع: sammobile

مقاله «انتظار نداشته باشید که حلقه گلکسی در رویداد Unpacked سامسونگ رونمایی شود» اولین بار در وب سایت بازیگرها: زندگی با فناوری نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.