مهدویان آمار تماشای ژور کاری ۲ – کارمادو را اعلام کرد

مهدویان آمار تماشای ژور کاری ۲ – کارمادو را اعلام کرد

به گزارش کارمدئو، پخش فصل دوم سریال «زور کاری» به پایان رسید. آخرین قسمت این فصل با 652000 بازدید در روز جمعه، رکورد تماشای آخرین قسمت یک سریال را در اولین روز پخش خود در پلتفرم فیلمو شکست. رکورد قبلی 583 هزار بازدید در روز اول پخش در اختیار سریال پاییز بود و حالا این افتخار در دست سازندگان «زمکاری» است. کارگردان سریال ذوب کاری در صفحه خود نوشت: توجه داشته باشید که این آمار فقط مربوط به روز اول سریال است و عطش عموم مردم برای دیدن قسمت جدید را نشان می دهد. در غیر این صورت تعداد بازدیدهای قسمت اول از فصل دوم سریال تا کنون یک میلیون و 300 هزار نفر بوده که گذشت و همچنان در حال تماشا است. پس بیایید در مورد حقایق صحبت کنیم. مسیر رشد مخاطبان ژانگ کاری را در نمودارها دنبال کنید. نشانگرهای سفید بینندگان فصل اول و نشانگرهای نارنجی بینندگان فصل دوم را نشان می دهند. از دو سال پیش که اولین قسمت از ظور کاری پخش شد تا همین جمعه که آخرین قسمت از فصل دوم پخش شد، مسیری پرچالش و باشکوه را با شما پیمودیم. نقد و نظر برای پیشرفت هر کاری لازم است و در این صورت زخم تافته جدا نیست، بلکه واقعیت ها آشکارتر است. این اعداد یک واقعیت را پنهان می کنند. که هیچ وقت نتوانسته ای از مشاهده زخم های کاری دوری کنی. شما نمی توانستید در مقابل وسوسه دیدن زخم در روزهای جمعه و نادیده گرفتن آن مقاومت کنید. گاهی عصبانی می شدی، غر می زدی، شکایت می کردی، بعضی ها حتی فحش می دادند، اما… واقعیت این است که هر هفته بیشتر از هفته قبل آن را می دیدی. این چالش ما برای شماست. بین شما بینندگان عزیز و ما سازندگان «زخم» رابطه ای عمیق، عجیب، دیوانه کننده و گاه متشنج اما ناگسستنی وجود دارد. این روزها از تعداد بینندگان فصل دوم سریال خرسندیم و کار روی تحقق فصل سوم «زورم کاری» را آغاز کرده ایم که همچنان جذاب، پرتنش با داستانی سرکش و البته … ، شاید برای برخی از شما غیر قابل تحمل باشد.

مهدویان آمار تماشای ژورکاری 2 را اعلام کرد

اگر همه چیز خوب پیش برود، به زودی فصل جدید را نشان خواهیم داد و دوباره آن را خواهید دید. خیلی بیشتر از قبل. چون ندیدن «جراحت» کار آسانی نیست. واقعیت را نمی توان انکار کرد; همه جای زخم را می بینند. حتی شما دوست عزیز منبع: خبرآنلاین

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.