موبایل موسوی، افشاگر عصبانی استقلال!

موسوی شاکی عصبانی استقلال

هدف امروز: مهدی موسوی مالک این فروشگاه موبایل در استوری اینستاگرام خود با لحنی عصبانی گفت: استقلال طبق قرارداد به ازای هر بازی 2 میلیارد تومبا به من می دهد وگرنه کوتاه نمی آیم. من در بدترین زمان به بابا استقلال آمدم. دکتر خطیر و دکتر فرشید سمیعی آنجا بودند و گفتند که اگر استقلال به دست نمی آمد، این ریاست را نداشتیم. من در بدترین زمان به بابا استقلال زنگ زدم و در بدترین زمان تبلیغ مرا پایین آوردند. اوج بزدلی علیه من بود. آیا من فقط جشنواره را جشن گرفتم؟ من همه این کالاها را از قبل تحویل دادم. من تمام این حملات، فشارها و قضاوت ها را تحمل کردم.

همه احمق ها به من توهین می کنند! آنها به من گفتند که چه می خواهند. این سریال کوتاه نخواهد بود. یه سری احمق مجازی که نمیدونن از کجا اومدن هر چی خواستن قضاوت کردند. چهار صفحه خبر، معلوم نیست از کجا آمده اند، به من گفتند چه می خواهند. وقتی پوستر من سراسر ایران و کیش بود کجا بودی؟ آن زمان جشنواره بود؟ وقتی 110 تا 120 نفر دارم و وقتی بزرگ‌ترین باشگاه ایران را در آمل می‌سازم، وقتی بیشترین حضور را دارم و بیشترین تجارت را انجام می‌دهم و این نوع کارآفرینی را در سن و سال خودم انجام می‌دهم، وقتی قضاوت می‌کردید کجا بودید؟ من آن زمان جشنواره داشتم؟ من تقریباً 6-7 سال است که کارآفرین هستم. من بزرگترین فروشگاه فیزیکی در ایران را دارم. این آخرین بار شماست، کوتاه نمی آیم. اگر من نبودم نیمی از بازیکنان استقلال حقوق نمی گرفتند. 70 میلیارد به آنها دادم.

The post موبایل موسوی، افشاگر عصبانی استقلال! اولین بار در روزنامه آرمان مزور منتشر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.