موتور جستجوی OpenAI در راه است. رقیب جدید گوگل: بازیگرها

موتور جستجوی OpenAI در راه است.  رقیب جدید گوگل: بازیگرها

موتور جستجوی OpenAI در راه است. رقیب جدید گوگل برای اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با تکنولوژی. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

گزارش های توسعه جدید موتور جستجوی OpenAI گزارش. با وجود چنین رقیبی، به نظر می رسد که دوران تسلط گوگل بر موتورهای جستجو رو به پایان است.

برای چندین دهه، گوگل بر بازار جستجوی اینترنتی تسلط داشت. اگرچه رقیبی در این زمینه وجود داشت، اما هیچ کدام نتوانستند با این غول سرسخت رقابت کنند.

حال با وجود هوش مصنوعی که قرار است شیوه استفاده مردم از اینترنت را به طور اساسی تغییر دهد، به نظر می رسد این شرکت به زودی رقیبی جدی پیدا کند.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • Apple Vision Pro برنامه ChatGPT را از OpenAI دریافت می کند
  • مدیر عامل OpenAI با سامسونگ برای ساخت تراشه های نیمه هادی هوش مصنوعی دیدار می کند
  • OpenAI به دومین استارتاپ با ارزش در ایالات متحده تبدیل شد. خالق ChatGPT به دنبال جمع آوری 100 میلیارد دلار است
  • شرکت OpenAI چارچوب جدیدی را برای تضمین امنیت هوش مصنوعی تعریف کرد

موتور جستجوی OpenAI در راه است. رقیب جدید گوگل

طبق آخرین اخبار، شرکت OpenAI که چت ربات ChatGPT را راه اندازی کرده است، در حال کار بر روی یک موتور جستجوی اینترنتی جدید حتی در حال حاضر، می توانید از ChatGPT برای جستجوی اطلاعات استفاده کنید. این چت ربات هوش مصنوعی از اینترنت برای جمع آوری اطلاعات و دادن پاسخ به شما استفاده می کند، اما شایعات می گویند که OpenAI می خواهد یک موتور جستجوی معمولی مانند گوگل ارائه دهد.

گزارش اطلاعات حاکی از آن است که این شرکت در حال کار است محصول جستجوی وب و امکان همگام سازی با مایکروسافت بینگ وجود دارد. با توجه به اینکه مایکروسافت یک سرمایه گذار بزرگ در OpenAI است، جای تعجب نیست که این دو شرکت فناوری با یکدیگر همکاری می کنند تا گوگل را از تاج و تخت خود در دنیای جستجو خلع کنند.

موتور جستجوی OpenAI در راه است.  رقیب جدید گوگل

در حال حاضر جزئیات زیادی در مورد موتور جستجوی OpenAI وجود ندارد و نمی دانیم که آیا این محصول بخشی از ChatGPT خواهد بود یا به طور مستقل منتشر می شود.

در حال حاضر، مشترکین ChatGPT Plus می توانند اطلاعات مورد نیاز خود را در اینترنت با استفاده از موتور جستجوی Bing جستجو کنند. بنابراین، مشخص نیست که محصول جدید شرکت OpenAI دقیقاً قرار است چه کار کند؟

Perplexity یکی دیگر از موتورهای جستجوی مکالمه است که راه دیگری را برای جستجوی اطلاعات در اینترنت بدون وابستگی به گوگل به کاربران ارائه می دهد.

در واقع، با پیشرفت هوش مصنوعی، ممکن است رقبای دیگری برای گوگل وجود داشته باشد، اما OpenAI برای این رقابت موقعیت خوبی دارد. این شرکت با ارائه اولین چت بات با هوش مصنوعی توانایی های خود را به نمایش گذاشته است، سرمایه گذار دارد و مایکروسافت یکی از نزدیک ترین شرکای آن است. بنابراین مسیر برای این شرکت آسان است و باید فهمید که هدف نهایی آن ساخت یک است موتور جستجوی اینترنتی چیست؟

بیشتر بخوانید:

  • شرکت سازنده ChatGPT قصد دارد هوش مصنوعی خود را با نظرات مردم رهبری کند
  • گوگل نسخه پیشرفته هوش مصنوعی جمینی را عرضه کرد
  • تراشه Tensor G4 گوگل از Exynos 2400 به عنوان پایه استفاده می کند
  • ChatGPT مجهز به حافظه بلند مدت است

.

منبع: sammobile

موتور جستجوی OpenAI در راه است. رقیب جدید گوگل برای اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با تکنولوژی. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.