مکالمه به بیش از ۴۰ زبان با Jamnai Live. هوش مصنوعی گوگل جهانی می شود – بازیگرها

مکالمه به بیش از ۴۰ زبان با Jamnai Live. هوش مصنوعی گوگل جهانی می شود – بازیگرها

کاربران اندروید می توانند با Jamnai Live به زبان انگلیسی صحبت کنید. چند روز پیش گوگل شروع به عرضه این مدل به صورت رایگان برای تمامی کاربران اندروید کرد. پس از تکمیل این فرآیند، پشتیبانی از زبان های دیگر هوش مصنوعی نیز به این مدل اضافه شده است.

به گفته 9to5google، Jumnai Live از امروز پشتیبانی از زبان های فرانسوی، آلمانی، پرتغالی، هندی و اسپانیایی را آغاز خواهد کرد. پشتیبانی کامل از این زبان ها هفته آینده تکمیل خواهد شد. علاوه بر این، گوگل در هفته های آینده قصد دارد به این مدل هوش مصنوعی قابلیت مکالمه با Jamna Live را به بیش از 40 زبان دیگر اضافه کند.

راهنمای خرید بازیگرها

می توانید با جمنا لایو به بیش از 40 زبان صحبت کنید.

نکته دیگری که باید به آن اشاره کنیم این است که از یک دستگاه می توانید با جمنا لایو به دو زبان صحبت کنید. گفته می‌شود که گوگل قصد دارد تعداد زبان‌هایی را که می‌توان روی یک دستگاه تکلم کرد، افزایش دهد. بنابراین کاربران از این پس می توانند مکالمه خود را با جمنای لایو به یک زبان آغاز کنند و در همان مکالمه به زبان دیگری صحبت کنند.

می توانید با جمنا لایو به بیش از 40 زبان صحبت کنید.می توانید با جمنا لایو به بیش از 40 زبان صحبت کنید.

هنگامی که زبان مورد نظر کاربر فعال شد، از طریق یک اعلان درون محصول به آنها اطلاع داده می شود. می توانید زبان مورد نظر خود را به صورت زیر تنظیم کنید:

  1. برنامه Google را در دستگاه Android خود باز کنید و روی عکس نمایه خود ضربه بزنید.
  2. تنظیمات را انتخاب کنید و سپس به Google Assistant بروید و سپس به زبان ها بروید.
  3. یکی از زبان های پشتیبانی شده را انتخاب کنید.
  4. در صورت تمایل می توانید زبان دوم را نیز انتخاب کنید. در اینجا می توانید یک یا دو زبان را برای چت با Jamna Live انتخاب کنید.

در هفته های آینده، گوگل اپلیکیشن های چند زبانه دیگری نیز ایجاد خواهد کرد. افزونه Utilities در اندروید نیز راه اندازی شد که جایگزین دستیار Google برای تنظیم تایمر، زنگ هشدار، کنترل رسانه و سایر عملکردها می شود. البته Jamnai Live هنوز از افزونه ها پشتیبانی نمی کند.

نظر شما درباره جهانی شدن جمنا لایو چیست؟ با این هوش مصنوعی به چند زبان می توانید صحبت کنید؟ نظر خود را با بازیگرها در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. اخبار فناوری با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: