«مگان» وحشت را به گیشه بازگرداند (باکس آفیس هفته) • دیجیکالا مگ

«مگان» وحشت را به گیشه بازگرداند (باکس آفیس هفته) • دیجیکالا مگ

“مگان” (M3GAN) تریلر عروسکی تازه‌ای و بلوم هاوس در اولین هفته‌ای با فروش داخلی ۳۰.۲۰ میلیون دلاری از انتظارات ظاهر شد و علیرغم امپراتوری امپراتوری: راه: راه آب آب آب: جدول دوم باکس آفیس را به تسخیر خود درآورد. فیلم در بین‌المللی هم عملکرد خوبی داشت و تا لحظه ۱۴.۸ میلیون دلار درآمد جهانی به ۴۵ میلیون دلار رسید. پیش‌بینی می‌شد «مگان» در هفته‌ای اکران بین ۱۷ تا ۲۰ میلیون دلار اما عشق ابدی مخاطبان ژانر وحشت و صددرصد تبلیغات زبانی باعث فروش رویایی بیش از ۳۰ میلیون میلیون دلاری برای فیلم جمع‌آوری و جوری که تنها ۱۲ میلیون دلار دلار دست سازندگانش گذاشته شده است. بود.

استقبال از «مگان» برای سینمای بسیار دلگرم کننده است؛ زیرا معمولاً فیلم‌ها در ماه ژانویه چنگی به دل نمی‌زنند اما مگان مگان این نانوشته را زیر پا گذاشت و به اولین یک دهه‌ی اخیر تبدیل شد که در بیش از ۳۰ میلیون دلار دلار افتتاح شد. پیش‌تر «شیطان درون» (The Devil Inside) در سال ۲۰۱۲ فروش افتتاحیه ۳۳.۷ میلیون دلاری را به نام خودش کرده است. این میزان تا اندازه‌ای زیادی مدیون سکانس‌های رقص است که در چند هفته‌ای منتشر و خیلی زود در شبکه‌های اجتماعی شدند. یونیورسال و هاوس هم از موقعیت به وجود آمدن نهایت استفاده را کردند و در اکران فیلم از گروهی عروسک رقصنده رونمایی کردند.

«مگان» توسط جرارد کارگردانی شده و بازیگری مانند علیسون ویلیامز رونی چنگ، وایلت گرا، ایمیدانلد و دیویس در آن نقش‌آفرینی می‌کنند. ماجرای رباتیک برجسته‌ای به نام جما است مصنوعی فوق‌العاده پیشرفته‌ای را می‌کند که در حقیقت یک عروسک نام مگان است که می‌تواند با صاحبش ارتباط عاطفی حفظ کند. جما تصمیم اولین نسخه‌ی مگان را به خواهرزاده‌اش به پدر جدید و مادرش از دست داده است که می‌تواند خطرناک باشد که می‌تواند ارتباط عاطفی عمیق عروسک و او را به سمت سمت راست وحشتناکی وحشتناک سوق سوق دهد. تا لحظه‌ای این گزارش برای فیلم امتیاز راتن ۹۳ از ۱۰۰ و متاکریتیک از ۱۰۰ ثبت شده است.

همه «مگان» در گیشه داشت اما نتوانست تخت پادشاهی تازه‌ترین علمی- تخیلی جیمز را تصرف کند و «آواتار: راه آب» در چهارمین هفته‌ای متوالی حضور صددرنشین باکس باکس آفیس آفیس باقی بماند. فیلم تازه‌ای قرن بیست و یکم و دیزنی فعلا ۴۳۴۰ سینمای آمریکای شمالی اکران و این هفته با افت درصدی، ۴۵ میلیون دلار فروش داخلی داخلی. با احکام بین‌المللی ۱.۱۹ میلیارد دلاری تا جای کار ۱.۷۰ میلیارد دلار در سراسر جهان فروخته شده است و به عنوان هفتمین فیلم پرفروش تاریخ سینما سینما می‌شود.

دنباله‌ی سینمایی «آواتار» توسط جیمز کارگردانی شده و بازیگران قسمت اول مثل ورثینگتون، زوئی سالدانیا استیون لنگ، ژول دیوید مور و سی.سی.اچ. پاوندر در گذشته حضور دارند و ستارگانی مثل وینسلت، کلیف کرتیس، فالکو، جامین کلمنت و برندن هم از تازه واردان قسمت دوم هستند. فیلم ماجرای جیک سالی را دنبال می‌کند که با خانواده‌ای تازه‌اش در قمر پاندورا زندگی می‌کند. تا این یک تهدید آشنا این خانواده را می‌کند و باید به آن‌ها کمک کند.

  • رتبه بندی همه فیلم های جیمز کامرون؛ خالق «تایتانیک» و «آواتار» (فیلم‌ساز زیر ذره‌بین)
  • جیمز کامرون؛ چیزهایی که درباره کارگردان موفق “آواتار” نمی‌دانستید

فروش بالای «مگان» و «آواتار: راه آب» در ماه ژانویه نوید یک سال پربار را می‌دهد. با این هنوز تا بازگشت به شرایط پیش از همه‌گیری چند لحظه‌ای داریم. فروش باکس در سال 22 نسبت به سال 2019 تقریباً کاهش یافت که از آن به دلیل کم شدن تولیدات و بخشی هم به دلیل تغییر عادات مخاطبان در طول دوران همه‌گیری ۲۰ نفر است که آن‌ها به تماشای استریم برترین فیلم‌های دنیا هستند. با این حال سال پیش رو آثاری مثل ماموریت ماموریت غیرممکن ۷۷ غیرممکن غیرممکن غیرممکن غیرممکن غیرممکن غیرممکن غیرممکن غیرممکن ۷۷۷۷۷ باربی).

در جایگاه سوم باکس آفیس گربه‌ی گربه‌ای چکمه‌پوش: آخرین آرزوی آخرین آخرین آخرین آخرین آخرین آرزوی آرزوی آرزوی آرزوی آرزوی آرزوی آرزوی آرزوی آرزوی آرزوی آرزوی آرزوی آرزوی آرزوی آرزوی آرزوی آرزوی آرزوی آرزوی آرزوی آرزوی آرزوی آرزوی آرزوی آرزوی آرزوی آرزوی آرزوی آرزوی آرزوی آرزوی آرزوی آرزوی آرزوی آرزوی آرزوی آرزوی آرزوی آرزوی آرزوی قرار گرفتن در سومین هفته ی ۱۳۱۳ میلیون دلاری آمریکای آمریکایی است که که که که ۱۳ ۱۳ ۱۳ که که ۱۳ ۱۳ ۱۳ ۱۳ ۱۳. با احتساب بین‌المللی ۱۰۹.۷۴ میلیون دلاری، تا این جای کار ۱۹۷.۴۴ میلیون در سراسر جهان فروخته شده است. «گربه‌ی چکمه‌پوش: آخرین آرزو» که اسپین آف محبوب محبوب شرک »(shrek) به می‌آید و توسط جوئل کرافورد شده و استارگانی مثل آنتونیو باندراس، سلما هایک، الیویا کلمن کلمن، هاروی گیلن، سامسون کایو، واگنر مورا و آنتونی مند آنتونی آنتون. آنتونی مندز منتز منتز منش مندز منتز مندز منتز مندز منتز مندز منتز منش صداپیشگی‌های شخصیت‌های مختلف را بر عهده دارند. فیلم شخصیت گربه‌ای چکمه‌پوش را دنبال می‌کند که جان از ۹ جانش را به دست می‌آورد و می‌خواهد آرزویش کند و صددرصد به زندگی دست بزند از دست رفتن به سفر شگفت‌انگیز شگفت‌انگیز در آغاز.

مردی به نام اتو

«مردی به اتو اتو اتو اتو اتو اتو اتو با اکران اکران با فروش فروش فروش فروش با هر هفته. هفته‌ی هفته‌ی هفته‌ی هفته‌ی هفته‌ی هفته‌ی هفته‌ی هفته‌ی هفته‌ی دومین دومین دومین دومین دومین دومین دومین هفته‌ای، دومین دومین، با احتساب بین‌المللی ۸.۴۰ میلیون دلاری فیلم این جای کار ۱۲.۶۸ میلیون دلاری در سراسر جهان است. «مردی نام اتو اتو اتو اتو اتو مارک فورستر کارگردانی شده و به جز تام هنکس ماریانا تروینو و مانوئل-رولفو هم در آن نقش‌آفرینی می‌کنند. درباره‌ی میانسالی است که به همسرش از دست داده و دائماً خودکشی فکر می‌کند اما خانواده‌ای سر و صدایی می‌کنند که به تازگی به ماجرای همسایگی‌اش نقل مکان می‌کنند هر بار به نوعی مانع این کار می‌شوند. تا لحظه‌ای این گزارش برای فیلم امتیاز راتن ۶۸ از ۱۰۰ و متاکریتیک از ۱۰۰ ثبت شده است.

در جایگاه جدول پنجم باکس آفیس «پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد» (Black Panther: Wakanda Forever)) قرار دارد. این فیلم در هفته‌ای نهم اکران ۳.۳۹ میلیون دلار آمریکای شمالی فروخت و مجموع داخلی‌اش را به ۴۴۵.۴۳ میلیون دلار رساند. با احتساب بین‌المللی‌های ۳۸۱.۷۶ میلیون دلاری، فیلم مارول تا این جای ۸۲۷ ۸۲۷ میلیون دلار در سراسر جهان فروخته شده است. «پلنگ: واکاندا تا ابد ابد ابد ابد کوگلر کارگردانی شده و بازیگری مثل لتیشیا رایت، لوپیتا، دانای گوریرا، وینستون دوک، فلورنس کازومبا در آن حضور دارند. وقایع فیلم بعد از مرگ ت چالا برمی‌گرداند و پنجه نرم کردن واکاندا با آشوب‌های به وجود آمده را می‌کند.

درام موزیکال «ویتنی هیوستون: می‌خواهم با هر کسی برقصم برقصم برقصم برقصم کسی که برقصم برقصم برقصم برقصم برقصم هر کسی که جدول باکس آفیس را از آن آن خودش کرد. فیلم در هفته سوم اکران ۲.۴۰ میلیون دلار فروخت. با احتساب بین‌المللی ۲۱.۸۰ میلیون دلاری تا جای کار ۴۱.۴۹ میلیون دلاری در سراسر فروخته شده است. این فیلم که در پیش‌بینی‌ها اتفاق افتاده است، نظر و مخاطبان را به خودش می‌دهد توسط کیسی لمونز کارگردانی و استارگانی مثل نائومی آکی، بابی براون، اشتون ساندرس، استنلی توچی و کلایو کلایو دیویس در آن نقش‌آفرینی نقش‌آفرینی. فیلم سفر و خم و متفاوت ویتنی هیوستون یکی از مشهورترین خواننده‌های سبک سبک r & از دختری استعداد ولی گمنام به از درخشان‌ترین ستاره‌های موسیقی را دنبال می‌کند.

در جایگاه جدول باکس آفیس فیلم مستقل «نهنگ» (The Whale) از کمپانی A24 قرار دارد توسط دارن آرونوفسکی کارگردانی و ستارگانی برندن فریزر، سیدی سینک و هانگ هانگ چائو در آن نقش‌آفرینی نقش‌آفرینی می‌کنند. فیلم در پنجم اکران ۱.۵۴ میلیون دلار فروش داشت و مجموع فروشش در دنیا را تا این لحظه ۸.۵۸ میلیون دلار دریافت کرد. این فیلم نظر مثبت ماجراها را هم به خودش و برندن فریزر را به از بخت‌های اصلی کسب جایزه‌ای اسکار کرده است، یک استاد دانشگاه با وزن فوق‌العاده زیاد را دنبال می‌کند که مجبور نیست را با دختر و هنجارشکنش انجام دهد.

جایگاه هشتم باکس آفیس در اختیار «بابیلون» (Babylon) قرار دارد در هفته‌ی سوم ۱.۴۳ میلیون دلار فروخته شده است. فیلم فعلا فقط در آمریکا اکران شده و تا این جای کار ۱۳.۵۲ میلیون دلار فروش داشته است. ستارگانی برد، مارگو رابی، طوبی مگوایر، کالوا، جین اسمارت، آدپو و لی جون لی در بابیلون بابیلون »نقش‌آفرینی می‌کند ماجرای چند شخصیت مختلف در دوران افول افول سینمای صامت و ورود به سینمای صدا و چالش‌های اخلاقی است که این اتفاق می‌افتد. .

شب خشونت‌آمیز

«شب خشونت‌آمیز» (شب خشونت آمیز) تازه‌ترین تریلر یونیورسال ۷۴۱ هزار دلار فروش داخلی داشت. با احتساب فروش بین‌المللی ۲۵.۳۳ میلیون دلاری، فیلم تا این جای کار ۷۴.۴۵ میراخه دلیوت٪ ۷۴ دلار. «شب خشونت‌آمیز» توسط ویرکولا کارگردانی شده و بازیگری مثل دیوید، جان لگویزمائو و بورلی آنجلو در آن نقش‌آفرینی می‌کنند. ماجرای گروهی مزدور است که در شب کریسمس به املاک یک خانواده ثروتمند حمله است. در نتیجه بابانوئل تصمیم می‌گیرد دست به کار شود و جلوی فجایع احتمالی راربی کند.

«منو» (The Menu) فیلم کمدی سیاه پیکچرز در هشتمین هفته اکران ۷۱۳ دلار فروش داخلی جایگاه دهم جدول باکس آفیس را از آن خودش کرد. با احتساب فروش بین‌المللی ۳۷.۰۱ میلیون دلاری، فیلم ۷۴.۶۷ میلیون دلاری در سراسر جهان ٪. مارک مایلود «منو» را کارگردانی کرده و بازیگرانی مثل آنیا تیلور، نیکلاس هولت، ریف، هوانگ چائو، جان لگویزمائو و جانت مکتیر در آن نقش‌آفرینی می‌کنند. درباره ماجرای جوانی است که برای صرف غذا در رستوران به‌فرد به جزیره‌ای سفر می‌کنند، از این پشت غذاهای خوشرنگ و لعاب این رستوران حقایق هولناکی پنهان پنهان می‌شود.

نام فیلم هفته اکران فروش آخرین هفته فروش کلی
آواتار: راه آب
آواتار: راه آب
۴ ۴۵ ۵۱۶.۷۸
مگان
M3GAN
۱ ۳۰.۲۰ ۳۰.۲۰
گربه‌ی چکمه پوش: آخرین آرزو
گربه چکمه پوش: آخرین آرزو
۳ ۱۳.۱۲ ۸۷.۷۰
مردی به نام اتو
مردی به نام اتو
۲ ۴.۲۰ 4.28
پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد
Black Panther: Wakanda Forever
۹ ۳.۳۹ ۴۴۵.۴۳
ویتنی هیوستون: میخواهم با کسی برقصم
ویتنی هیوستون: من می خواهم با کسی برقصم
۳ 2.40 ۱۹.۶۹
نهنگ
وال
۵ ۱.۵۴ ۸.۵۸
بابیلون
بابل
۳ 1.43 ۱۳.۵۲
شب خشونت‌آمیز
شب خشونت آمیز
۶ ۰.۷۴۱ ۴۹.۴۲
منو
منو
۸ ۰.۷۱۳ ۳۷.۶۵

* رقم فروش بر میلیون دلار است و فروش داخلی فیلم‌ها در آمریکای شمالی را شامل می‌شود.

منبع: boxofficemojo

نوشته «مگان» وحشت را به گیشه بازگرداند (باکس آفیس هفته) اولین بار در دیجیکالا مگ. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.