میراث هاگوارتز در عرض دو هفته ۱۲ میلیون نسخه فروخت و رکورد جدیدی برای Warners به ​​ثبت رساند • DigiCala Mag

میراث هاگوارتز در عرض دو هفته ۱۲ میلیون نسخه فروخت و رکورد جدیدی برای Warners به ​​ثبت رساند • DigiCala Mag

بازی Hogwarts Legacy را می توان یکی از موردانتظارترین بازی های سال 2023 دانست، این بازی توانست عملکرد بسیار خوبی داشته باشد و نظر طرفداران عناوین هری پاتر و منتقدان دنیای بازی را به خود جلب کند. این بازی در زمان عرضه نیز عملکرد بسیار خوبی داشت و مشکلات زیادی نداشت. به همین دلیل فروش خوبی داشته است.

به گزارش Avalanche، بازی میراث هاگوارتز در دو هفته اول انتشار بیش از ۱۲ میلیون نسخه فروخت. این میزان فروش باعث شده این بازی در همین بازه زمانی نزدیک به 850 میلیون دلار درآمد داشته باشد.

Hogwarts Legacy یک بازی نقش آفرینی جهان باز است. این بازی در دنیای هری پاتر اتفاق می افتد و شما به عنوان یک دانش آموز جدید وارد مدرسه هاگوارتز می شوید. این بازی در ابتدا برای کنسول های نسل نهم منتشر شد و در اواسط تابستان امسال برای کنسول های نسل هشتم عرضه خواهد شد. نکته مهم در مورد داستان میراث هاگوارتز این است که هیچ ارتباط خاصی با تاریخچه کتاب ها و فیلم های هری پاتر ندارد. زیرا سال ها قبل از آن اتفاق می افتد. با این حال، شما با شخصیت های آشنا روبرو خواهید شد.

این میزان فروش بیشتر از هر چیزی است که برادران وارنر تا به حال منتشر کرده است. هاگوارتز لگاسی رکورد فروش پلتفرم هایی را که روی آن قرار دارد شکسته است. علاوه بر این، در زمان عرضه، تقریبا 1.28 میلیون نفر تجربه این بازی را در توییچ تماشا کرده اند.

هاگوارتز لگاسی همچنین رکورد تعداد ساعت بازی برای عناوین برادران وارنر را با 280 ساعت شکسته است. شرکت سازنده نیز در پیامی از طرفداران و کاربران این بازی تشکر کرده است. مطالعه بهمن ریسک بزرگی را انجام داد اما موفق شد به موفقیت بزرگی دست یابد. زیرا طرفداران سری هری پاتر بسیار خواستار هستند و جلب رضایت آنها سخت است.

اگر بخواهیم مقایسه کنیم، بازی Elden Ring بعد از 1 سال تقریبا 20 میلیون نسخه فروش داشته است. در همین حال، میراث هاگوارتز در مدت زمان بسیار کمتری 12 میلیون نسخه فروخته است. این نشان می دهد که این بازی موفقیت بزرگی داشته است. دنیای بازی میراث هاگوارتز گسترده و پر از جزئیات است. بنابراین کاربران از مرور آن خسته نخواهند شد. ساختن داستان خود در یک بازی می تواند بسیار جالب باشد. Avalanche تمام تلاش خود را کرده است تا میراث هاگوارتز را به یک تجربه نقش آفرینی کامل در دنیای هری پاتر تبدیل کند.

منبع: Gematsu.com


کنسول بازی سونی پلی استیشن 5 با ظرفیت 825 گیگابایت

کنسول بازی سونی پلی استیشن 5 با ظرفیت 825 گیگابایت

محصول را ببینید

کنسول بازی Microsoft XBOX SERIES S با ظرفیت 512 گیگابایت

کنسول بازی Microsoft XBOX SERIES S با ظرفیت 512 گیگابایت

۲۰,۲۰۰,۰۰۰ به مرد
ببینید و بخرید

بازی FIFA 23 برای PS5

بازی FIFA 23 برای PS5

۳، ۲۵۹، ۹ ۲ ۰

به مرد

Minecraft Playstation 4 Edition برای PS4

Minecraft Playstation 4 Edition برای PS4

۲,۱۹۰,۰۰۰

به مرد

خرید بازی های کنسولی

همه چیز را ببیند

میراث هاگوارتز طی دو هفته 12 میلیون نسخه فروخت و رکورد جدیدی را برای اولین حضور وارنر در بازیگرها ثبت کرد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.