ناتان فیلیون، ایزابلا مرسدس و اد گاتاگی به Superman: The James Gunn Legacy می‌پیوندند. | اندلرن

ناتان فیلیون، ایزابلا مرسدس و اد گاتاگی به Superman: The James Gunn Legacy می‌پیوندند.  |  اندلرن

جیمز گان در حال تشکیل بازیگران مکمل برای اولین فیلم رسمی دی سی است که بازی Superman: Legacy را از طریق بازیگران اصلی دیوید کورنزوت (در نقش کلارک کنت/سوپس) و ریچل برازناهان (لویس لین) دنبال می کند. ناتان فیلیون، ایزابلا مرسدس و اد گاتگی در این فیلم حضور دارند.

فیلم جدید 2023 سوپرمن جوان‌تری را نسبت به نمونه‌های اخیر نشان می‌دهد، اما داستان اصلی را رها می‌کند و به دنبال چیزی شبیه به یک سوپرمن ستارگان می‌شود، و کنت راه خود را در روزهای ابتدایی خود در دیلی پلنت پیدا می‌کند، جایی که لین یک فیلم عالی است. خبرنگار.

فیلیون در نقش گای گاردنر، یکی از افرادی که مانتو فانوس سبز می‌پوشد (برای مثال، رایان رینولدز در سریال (فیلم 2011) نقش هال جردن را بازی می‌کند، یک گان معمولی است (او آخرین بار در فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 ظاهر شد). با توجه به آنتونی برزنیک از Vanity Fair، گاردنر به ماهیت کمدی خود صادق خواهد بود، با ماهیت کمی ساینده و برش کاسه ای.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های جادوگری هالیوود معرفی فیلم جادویی و اسرارآمیز هالیوود

در همین حال، مرسدس آخرین فردی است که نقش Hawkgirl را بازی می کند، شخصیتی که شاید بیشتر از مجموعه تلویزیونی Legends Of Tomorrow دی سی شناخته شده است. در مورد گاتگی، آقای عالی، با نام مستعار مایکل هولت خواهد بود. او نه تنها یک جنگجوی ماهر، بلکه یکی از درخشان ترین مخترعان و تاکتیک پردازان جهان است. و با توجه به ایفای نقش اخیر گاتگی در نقش دیو عیسا، در نقش ایلان ماسک، در فصل آخر For All Mankind، به نظر مناسب است.

Superman: Legacy در تاریخ 11 جولای 2025 در سینماهای بریتانیا اکران خواهد شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.