ناتینگز کیت توسعه Glyph را برای iPhone (1) و iPhone (2) – Tekrato منتشر کرد

ناتینگز کیت توسعه Glyph را برای iPhone (1) و iPhone (2) – Tekrato منتشر کرد

پست Noteing Releases Glyph Developer Kit برای آیفون (1) و آیفون (2) اولین بار در Tekrato – Living With Technology نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Nottings کیت توسعه Glyph را برای iPhone (1) و iPhone (2) منتشر کرد. اخیراً اعلام شد که توسعه دهندگان می توانند با استفاده از کیت توسعه دهنده Glyph، الگوهای نور LED سفارشی را برای این گوشی ها طراحی کنند.

نوتینگ سازنده تلفن، نمایش نور خود را با کیت توسعه دهنده Glyph گسترش می دهد! این شرکت که به دلیل طراحی پشت شفاف و LED های چشم نواز خود شناخته شده است، رابط اختصاصی Glyph خود را با یک کیت توسعه دهنده جدید معرفی می کند. این بدان معناست که توسعه‌دهندگان نرم‌افزار و کسب‌وکارها اکنون می‌توانند الگوهای نور LED سفارشی را ایجاد و همگام‌سازی کنند که مستقیماً با برنامه‌های آنها ادغام می‌شود.

بیشتر بخوانید: Noteing Phone 2a به طور رسمی در تاریخ 5 مارس (15 مارس) عرضه خواهد شد.

کیت توسعه نوتینگ گلیف

Glyph Developer Kit در GitHub موجود است و تمام ابزارها و دستورالعمل های لازم برای استفاده از نقاط LED در Nightphone (1) و (2) را در اختیار توسعه دهندگان قرار می دهد.

برای گوشی (1)، توسعه دهندگان می توانند 12 نقطه مجزا را برنامه ریزی کنند. Fone (2) پتانسیل سفارشی سازی را با مجموع 33 ناحیه LED قابل برنامه ریزی گسترش می دهد. در تصویر زیر می بینیم که Nutting چگونه LED های گوشی (1) در سمت چپ و گوشی (2) در سمت راست را شماره گذاری می کند.

کیت توسعه گلیف

کیت توسعه دهنده Glyph به کاربران اجازه می دهد تا به طور کامل از چراغ های LED شیک Notting استفاده کنند. این کیت شامل چندین روش است، مانند GlyphFrame که Glyph مورد استفاده را مشخص می کند، و همچنین GlyphFrame.Builder و GlyphManager برای کنترل رابط Glyph. توسعه دهندگان می توانند از GlyphManager.Callback برای تأیید اتصال موفق استفاده کنند.

با Glyph Kit، توسعه‌دهندگان می‌توانند برنامه‌هایی با اعلان‌هایی ایجاد کنند که از الگوهای منحصربه‌فرد استفاده می‌کنند یا شاید الگوهایی تولید کنند که به اقدامات کاربر واکنش نشان می‌دهند. این موضوع می تواند منجر به تجربه ای فراگیرتر و لذت بخش تر برای کاربران تلفن نتینگ شود.

رونمایی از کیت توسعه دهنده Glyph قبل از عرضه مورد انتظار تلفن Notting (2a) انجام می شود. این دستگاه جدید ممکن است از رابط Glyph نیز استفاده کند و Nutting احتمالاً پس از راه‌اندازی، پشتیبانی از آن را در کیت اضافه خواهد کرد.

علاقه مندان به این کیت می توانند کار با آن را شروع کرده و برای دریافت نوتیفیکیشن ها و کلیدهای API به محض در دسترس قرار گرفتن ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید:

  • تصویر رسمی Notting Fone 2a منتشر شد. طراحی این گوشی با آنچه شما تصور می کنید متفاوت است
  • رندرهای لو رفته Note 2a واقعی نیستند
  • با توجه به اینکه گوشی 2a گواهینامه TUV را دریافت کرده است
  • مقایسه Notting Phone 1 با Notting Phone 2; بررسی شباهت ها و تفاوت های دو نسل.

نظر شما در مورد این ویژگی منحصر به فرد گوشی های Notting چیست؟ نظرات خود را با بازیگرها در بخش نظرات به اشتراک بگذارید اخبار فناوری با ما بمان.

منبع: گجت ها

پست Noteing Releases Glyph Developer Kit برای آیفون (1) و آیفون (2) اولین بار در Tekrato – Living With Technology نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.