ناراحتی آریانا گرانده از انتقادهای بی مورد از بدنش!

ناراحتی آریانا گرانده از انتقادهای بی مورد از بدنش!

آریانا گرانده خواننده محبوب آمریکایی به کسانی که بدن و وزن او را مسخره می کردند پاسخ داد زیرا از مردم می خواست کمی “مهربان تر” باشند.

AM – آریانا گرانده که در هفته‌های اخیر سوژه اظهارنظرهای بی‌رحمانه‌ای درباره بدنش شده بود، بالاخره حرفش را زد.

به گزارش گروه ترجمه صبح، آریانا گرانده از مردم خواست تا ضمن پاسخ به کسانی که در مورد بدن و وزن او کامنت های بی رحمانه ای منتشر کرده اند، با یکدیگر مهربان باشند.

طرفداران این خواننده 29 ساله پس از انتشار عکس هایی از او و همبازی اش “شرور” در شبکه های اجتماعی ابراز نگرانی کردند.

آنها معتقدند آریانا گرانده چاق تر از همیشه و ناسالم به نظر می رسد.

این خواننده زن نیز با انتشار ویدئویی در صفحه تیک توک خود از نظرات کاربران در مورد اندام خود صحبت کرده است.

در این ویدئو، آریانا گفت که مردم باید “بسیار مراقب اظهار نظر در مورد بدن افراد” باشند، زیرا به گفته او، کاربران اینترنتی اخیرا او را با “ناسالم ترین نسخه بدنش” مقایسه می کنند.

“من فکر می کنم ما باید یاد بگیریم که در مورد بدن افراد بسیار مراقب و متفکر باشیم، صرف نظر از اینکه نظر آنها چیست.

حتی اگر فکر می کنید چیزی خوب است یا آن را با نیت خیر می گویید، سالم یا ناسالم، بزرگ یا کوچک، این یا آن، واقعاً باید سعی کنیم در مورد بدن یکدیگر اظهار نظر نکنیم.

راه های دیگری برای تعریف و تمجید از کسی یا نادیده گرفتن چیزی که دوست ندارید وجود دارد.

من فکر می کنم باید به یکدیگر کمک کنیم تا به سمت سلامتی خود و اطرافیانمان حرکت کنیم.»

“دارم داروهای ضد افسردگی مصرف می کردم!”

او همچنین افزود: “برای من شخصاً، بدنی که بدن فعلی من را با آن مقایسه می کنید، ناسالم ترین نسخه من بوده است. من در آن زمان داروهای ضد افسردگی زیادی مصرف می کردم. “من تغذیه بسیار بدی داشتم و در پایین ترین سطح قرار داشتم. نقطه زندگی من.”

آریانا گرانده به هوادارانش توضیح داد که هیچ تعهدی برای دفاع از خود در برابر نظرات آنها ندارد. به گزارش صبح، وی امیدوار است این مذاکرات نتیجه مثبت و خوبی داشته باشد.

این خواننده ادامه داد: «شما هرگز نمی‌دانید که کسی در چه حالی است. بنابراین حتی اگر با محبت یا مراقبت صحبت می کنید، احتمالاً آن شخص قبلاً در مورد آن می داند و اطرافیان به او کمک می کنند.

شما هرگز از کل داستان زندگی کسی خبر ندارید، پس با یکدیگر و با خودتان مهربان باشید.

ناراحتی آریانا گرانده از انتقادهای بی مورد از بدنش! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.