نامزدی مخفیانه مدل ویکتوریا سکرت!

نامزدی مخفیانه مدل ویکتوریا سکرت!

باربارا پالوین مدل ویکتوریا سیکرت و دیلن اسپروس بازیگر معروف پس از 5 سال رابطه عاشقانه بالاخره نامزد کردند.

به بازیگرها – دیلان اسپروس، 30 ساله، و باربارا پالوین، 29 ساله، خوشحال و بیقرار هستند که این فصل جدید در زندگی خود را شروع می کنند!

به گزارش گروه ترجمه صبح، اگرچه این زوج مشهور هنوز به طور علنی نامزدی خود را اعلام نکرده اند، باربارا در اوایل ماه جاری در حالی دیده شد که یک حلقه الماس چشمگیر در انگشت انگشتر چپ خود داشت.

باربارا برای اولین بار پس از جشنواره فیلم ماموت در 2 مارس در حال معاشرت با دیلن و دوستانش با حلقه الماس طلا دیده شد.

یک منبع نزدیک به این زوج فاش کرده است که سوپرمدل 29 ساله مجارستانی از زمانی که این بازیگر 30 ساله سابق از او خواستگاری کرده بسیار خوشحال بوده و حلقه خود را به همه اطرافیان خود نشان می دهد.

این منبع همچنین افزود: آنها همدیگر را دوست دارند و همیشه در کنار هم دیده می شوند، با این حال اکنون از همیشه شادتر هستند، آنها بی صبرانه منتظر شروع این فصل جدید از زندگی مشترک خود هستند.

سوپرمدل به چین رفت!

این زوج اولین بار در سال 2017 در یک مهمانی با هم آشنا شدند. آنها رابطه عاشقانه خود را در ژوئن 2018 آغاز کردند.

در مصاحبه ای با مجله W در سال 2019، دیلن به یاد آورد که پس از اینکه باربارا به طور تصادفی او را در اینستاگرام دنبال کرد به او پیام داد.

او سعی کرد با مدل ویکتوریا سیکرت قرار ملاقات بگذارد، اما باربارا بیش از حد انتظار طول کشید تا پاسخ دهد.

دیلن در همان مصاحبه فاش کرد که باربارا پس از شش ماه به پیام او پاسخ داد. به گزارش صبح این زوج اولین قرار رسمی خود را در چین داشتند!

زمانی که باربارا برای ملاقات با دیلن که در آن زمان مشغول فیلمبرداری بود به این کشور سفر کرد.

دیلن و باربارا در آگوست 2018 با انتشار پستی در اینستاگرام رابطه خود را رسمی کردند.

اولین حضور این زوج روی فرش قرمز در هفته مد نیویورک در سپتامبر همان سال بود.

نامزدی مخفی نوشته مدل ویکتوریا سیکرت! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.