ناگفته های تکان دهنده از زندگی کیومرث پوراحمد!

ناگفته های تکان دهنده از زندگی کیومرث پوراحمد!

حبیب احمدزاده نویسنده در مراسم تشییع پیکر کیومرث پوراحمد تاکید کرد: او به هر دلیلی این پایان را انتخاب کرد اما بلایی که بر سر خانواده تختی آوردیم سر خانواده پوراحمد نمی آوریم.

به گزارش صبحگاهی به نقل از ایسنا، دو روز پس از خداحافظی تلخ و تکان دهنده کیومرث پوراحمد کارگردان سرشناس سینما با این دنیا، امروز 27 فروردین ماه اعضای خانواده و همکارانش در نگارخانه بهشت ​​زهرا تهران گرد هم آمدند. برای عزای عزیزشان دفن کردن

کوروش سلیمانی مجری این مراسم در ابتدا گفت: درود بر پروین دخت یزدانیان، مادر مهربانی که مطمئنیم کیومرث پوراحمد را در آغوش خواهد گرفت.

این بازیگر در ادامه ضمن تسلیت به مهرانه ربی همسر کیومرث پوراحمد و دخترانش که در خارج از کشور این خبر غم انگیز را شنیده اند، از افرادی که برای این مراسم به بهشت ​​زهرا آمده اند تشکر کرد.

مهرانا ربیع همسر پوراحمد با صدایی خشن گفت: کیومرث مرا کشت و پرونده ام را بست.

ما همیشه با هم بودیم. چیزی که برای من عجیب است این است که او اصلاً چنین شخصیتی نداشت و باور نمی کنم این اتفاق افتاده باشد. او اخیراً یاد گرفته بود که دست مرا ببوسد و بگوید که باید شکرگزار باشم. نمی دانم چرا این کار را کرد.

قرار شد یک هفته دیگر برود و برگردد، من هم نتوانستم بروم.

خطاب با اشاره به اینکه پوراحمد مردم را دوست داشت خطاب به همسرش گفت: خانه ام ویران شده است.

یکی از دختران کیومرث پوراحمد نیز به نمایندگی از دیگر خواهرانش گفت: همیشه به پدرم می گفتم که فکر نمی کنم هیچ دختری مثل ما پدری داشته باشد چون دخترانش و ایران را دوست دارد.

مهرداد پوراحمد به نمایندگی از خانواده پوراحمد گفت: ارث پوراحمد پرونده ای است که همیشه مفتوح است و فارغ از همه حواشی از شما می خواهم که ما را در عبور از این دوران یاری کنید.

در پایان پیکر کیومرث پوراحمد تا قبری که آماده شده بود بدرقه شد.

ناگفته های تکان دهنده از زندگی کیومرث پوراحمد! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.